Logitech Z313 Review
Voldoet als low end geluidsset voor simpele taken. Mist alleen basregeling.
Pluspunten
bouwkwaliteit geluidsweergave
Minpunten
geen left/right of bas regeling
Eindoordeel
Ik zocht een low end geluidsset voor algemene taken die toch bas kon leveren. Bij Informatique was deze set in de aanbieding en op basis van de tweakers reviews heb ik deze set aangeschaft.
In het dagelijks gebruik heb ik eigenlijk maar 1 nadeel kunnen vinden aan deze set en dat is dat er geen aparte basregeling is. Er is maar 1 algemene volume regelaar. De knop die je op de afbeelding op de regelaar ziet, is de aan/uit knop.
Echter de standaard geluidsbalans voldoet voor algemene taken en het geluid vervormt niet snel. Tevens is de bouwkwaliteit voor de prijs goed genoeg.
Kortom ik ben niet ontevreden en de set voldoet exact waarvoor hij gekocht is. Ik zou wel de volgende keer kiezen voor een aparte balans regeling.
In het dagelijks gebruik heb ik eigenlijk maar 1 nadeel kunnen vinden aan deze set en dat is dat er geen aparte basregeling is. Er is maar 1 algemene volume regelaar. De knop die je op de afbeelding op de regelaar ziet, is de aan/uit knop.
Echter de standaard geluidsbalans voldoet voor algemene taken en het geluid vervormt niet snel. Tevens is de bouwkwaliteit voor de prijs goed genoeg.
Kortom ik ben niet ontevreden en de set voldoet exact waarvoor hij gekocht is. Ik zou wel de volgende keer kiezen voor een aparte balans regeling.
Beoordeel deze review: