Case Logic VNCI215 Zwart Review

ghostman 30 oktober 2014, 868 views

Case Logic VNCI215 Zwart

Mooie laptoptas met veel opberg ruimte voor andere dingen dan je laptop.

Pluspunten

• Vakjes
  • Materiaal

Minpunten

• In de hoekjes mocht er wel wat meer opvulmateriaal in

Ik was opzoek naar een mooie, kleine en toch ruime laptop tas. Na meerdere reviews te lezen hier op Tweakers over andere laptoptassen ben ik toch voor deze gegaan aangezien deze precies had wat ik wou en de prijs dermate laag was dat ik het niet kan laten liggen (:P).

De 3 vakjes (Afbeelding 2&3) aan de voorkant zijn groot genoeg. Hier kan ik makkelijk mijn 2,5" externe hardeschijf, usb kabel voor de schijf en mijn oplader in kwijt. Toch heb ik het vermoeden als ik het vakje met een BlackBerry oplader ga proberen dat de vakjes daar wat te klein voor zijn.

Verder aan de voorkant heb je nog ruimte genoeg voor een rekenmachine, portemonnee, muis en een mobiel. Wat ook anders kan is dat je daar je oplader in doet van de laptop aangezien je ook nog 2 vakken aan de binnenkant hebt. Één van die vakken heb je dan nodig voor de laptop zelf (duhh :+ ), en in het andere vak zou je een tablet kunnen doen. Ook past hier makkelijk een notitieblok of wat papieren.

Het enigste nadeel wat ik tot nu toe heb opgemerkt is dat aan de zijkanten waar de laptop in doet het opvul materiaal dik genoeg is, en dus ook tegen een stootje kan, maar in de hoeken is het een stuk minder waardoor die in de hoeken matig beschermd word tegen stoten.

Sorry voor de slechte foto's, iPhone 4s kwaliteit :+

Heb jij ook een Case Logic VNCI215 Zwart?

Past er een fles water en een broodtrommel in ?
Ik ben bang van niet. Op het moment heb ik de laptop, oplader en muis er in zitten en dat is al krap. In het voorste vakje kun je ook het een en ander in maar daar past ook geen flesjes of broodtrommel in.
Heb hem besteld, 0.5 liter past. Gelukkig zijn thoshiba opladers klein misschien dat ik daarom meer ruimte over heb.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.