Microsoft Windows 8 NL OEM 32/64 bit Review

gameguy12 28 oktober 2014, 253 views

Microsoft Windows 8 NL OEM 32/64 bit

Erg leuk operating system, ik ben er erg tevreden over.

Pluspunten

• leuke laiout
  • snel en soepel
  • gratis update w8.1
  • handig en makkelijk in gebruik

Minpunten

• soms sloom met het opstarten (w7 ook maar gewoon)

Gebruiksvriendelijkheid Score: 5
Systeemeisen Score: 4
Stabiliteit Score: 4
inleiding

Deze review schrijf ik omdat ik voor de mensen die niet van Windows 7 afwillen graag de voor en nadelen op zou willen noemen van windows 8(.1).

prestatie's

Het besturingssysteem heeft erg goede dus hoge prestatie's, het werkt vele malen sneller dan windows 7.
Het is ook relatief ligt (in vergelijking met Vista). Het werkt erg snel, het opstarten gaat binnen een minuut (geheel).

Het zoeken en vinden van dingen in Windows

Het zoeken gaat echt een stuk sneller dan in vorige versies, het enige wat je moet doen is met de muis naar de linkerbovenhoek te gaan en dan naar beneden te halen. Dan heb je het loepje van het zoeken.
daar type je in wat je wil zoeken en dan staat het er direct; met op het internet gevonden onderdelen.

Het is erg fijn maar je met het wel leren, voor mij was het veel wennen.
ik ben er erg positief over.

ik zal je nog een geheimpje verklappen ;)
je kan gelijk typen in het startscherm, dan begint hij gelijk met zoeken :*)
Ja, thanks.
Wist ik nog niet :)
Ik zou toch proberen om de nodige taalfouten uit je review te halen. ( bv. laiout, ligt)
En ook even de algemene zinsopbouw onder handen nemen.
Deze review schrijf ik voor de mensen die niet van Windows 7 af willen.
Ik zet hieronder een aantal voor- en nadelen van het besturingssysteem.

Dit is slechts een voorbeeld, je hebt zelf wel een andere schrijfstijl om er iets naar je eigen hand van te maken. Beschouw dit als opbouwende feedback en niet als kritiek. :)