1 review

Startech.com 2 Port SuperSpeed USB 3.0 Dual Link DVI. (SV231DLU3A)

Startech.com 2 Port SuperSpeed USB 3.0 Dual Link DVI. (SV231DLU3A) Review

kross 4 oktober 2014, 983 views

Startech.com 2 Port SuperSpeed USB 3.0 Dual Link DVI. (SV231DLU3A)

Ik had een KVM switch nodig voor 2560 x 1600 resolution. Helaas werkt dat niet op dit model, hoewel dat wel in de specificaties staat. Beeld was alsof je geen duallink DVI kabels gebruikte (had ik natuurlijk wel gebruikt!) Ook draadloos toetsenbord/muis werkt niet.

Pluspunten

• Netjes verpakt en kwalitatief ziet het er goed uit

Minpunten

• Werkt niet op 2560 x 1600
  • Werkt niet met draadloos toetsenbord

Features Score: 2

Ook draadloos toetsenbord/muis werkt niet.

Leverancier heeft hem uiteindelijk naar Startech teruggestuurd. Ik heb mijn geld terug gekregen en een TrendNET TK-2220VK gekocht en daarmee werkte wel alles.

Heb jij ook een Startech.com 2 Port SuperSpeed USB 3.0 Dual Link DVI. (SV231DLU3A)?