Logitech Harmony Touch Review

mdoe 3 oktober 2014, 432 views

Logitech Harmony Touch

Toppertje. WIlde al lang mijn complete home entertainment met één afstandbediening gebruiken en dat is gelukt!

Pluspunten

• Design
  • Connectivity (installatie van apparaten)

Minpunten

• Batterij vrij snel leeg

Configuratie Score: 4
Heb de Touch met oplaadstation, prima combinatie! ik had onder de 10 min. al mijn apparaten geconfigureerd en werkend!

- TV
- Receiver
- UPC Horizon
- Mediaspeler
- Apple TV
- Radio

Wil alleen nog overwegen een Infrarood blast hub te gebruiken zodat echt alles uit het zicht kan (behalve receiver :))

Enige minpunt, maar dit is de schuld van UPC is dat de horizon remote is radiografisch (RF) en ik kan de Logitech Touch niets nieuws aanleren.

Verder ben ik een meer dan tevreden gebruiker en raad hem aan!

Heb jij ook een Logitech Harmony Touch?

Ik heb gisteren de Harmony Ultimate Hub gekocht en heb al mijn apparaten netjes in een kast kunnen zetten.

Het is wel een stevig bedrag, maar je Harmony Touch wordt bijna een heel nieuw apparaat. De hub en de remote communiceren over RF, dus mikken is niet meer nodig.
Je duwt mij weer een stapje dichter bij de aankoop. Vind namelijk zoals je zelf ook aangeeft 100,- voor een hub erg stevig! Waar zit je hub op aangesloten?