Natec Genesis R33 Gaming Keyboard Review

Superlimonade 2 oktober 2014, laatste update op 2 oktober 2014, 1.112 views

Natec Genesis R33 Gaming Keyboard

Een prima toetsenbord, fijne grip op de toetsen en goede response bij het indrukken voor gamen. Ik denk dat dit niet het ideale toetsenbord zou zijn als je ook veel teksten typt.

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Goede grip op de toetsen
  • Bijgeleverde oranje toetsen (voor gamen)

Minpunten

• Een vekeerde oranje toets meegeleverd
  • Ontbrekende tool om toetsen te wisselen

Voor een kleine 20 euro is het een prima toetsenbord, maar verwacht er dan alleen ook niet te veel van.
Ik heb dit toetsenbord gekocht voor §17,50. Alles zat netjes in de doos in plastic ingepakt en er zat een handleiding bij.
Op deze handleiding staat uitleg in het Tsjechisch, Slowaaks, Pools en ook gelukkig nog in het Engels, maar daar hebben ze het over de 'mouse instalation'. Ook mis ik een CD met een driver om de multimediaknoppen naar eigen voorkeur in te stellen.
De negen multimediaknoppen werken prima. Ze verzorgen directe knoppen voor o.a. geluid, e-mail en internet. Alle knoppen, behalve deze negen, hebben wat reliŽf dat zorgt voor extra grip. De knoppen bieden flinke weerstand. Voor gamen is dit wel fijn, voor lange teksten typen is het net iets te veel.
Kortom, voor een game-keyboard dat goedkoop moet zijn, levert het net genoeg. Reken niet op een perfecte afwerking of koop dit toetsenbord niet voor zijn oranje toetsen.

Heb jij ook een Natec Genesis R33 Gaming Keyboard?