Kingston DataTraveler Mini 3.0 32GB Blauw Review

LFA 17 september 2014, 333 views

Kingston DataTraveler Mini 3.0 32GB Blauw

Lekker kleine USB stick met aardige lees/schrijfsnelheden, die ervoor gemaakt lijkt te zijn om aan sleutelbos te hangen. Kan wel alleen soepel bewegen aan een dunne ring. Ik vraag me wel af of de behuizing niet in zal duiken of beschadigen doordat hij altijd aan mijn sleutelbos hangt.

Pluspunten

• Klein formaat
  • Lees/schrijfsnelheid
  • Gemakkelijk mee te nemen

Minpunten

• Past alleen aan sleutelbos met dunne ring
  • Behuizing lijkt niet gemaakt om aan sleutelbos te hangen

Heb jij ook een Kingston DataTraveler Mini 3.0 32GB Blauw?

Een plaatje van een benchmark programma (of iig de snelheden noemen) zou een goede toevoeging zijn. Wat voor jou 'aardige lees/schrijfsnelheden' zijn, kan voor iemand anders traag zijn.
Ik had geen zin/tijd om deze review uitgebreid te maken. Gelukkig heeft een andere tweaker wel de moeite genomen om deze stick uitgebreider te testen :)