Specificaties 5GHz WiFi + router, 4x 1Gbps switch - Bekijk alle specificaties

Netgear WNDR3700 Review

EideNewbie 6 september 2014, 483 views

Netgear WNDR3700

Prima router voor een mooie prijs.

Pluspunten

• Dualband / Veel opties / stabiel / Eenvoudige basis setup / prijs

Minpunten

• Instellingen menu onoverzichtelijk / Vraagt niet om een password reset bij eerste admin login

Beheerbaarheid Score: 3
WLAN-bereik Score: 5
Prima router voor bijvoorbeeld een appartement, overal prima bereik en uitstekende snelheid. Voor de prijs een uitstekende router die doet wat het belooft. De router draait nu een week en ik heb nog geen last gehad van instabiliteit. Ok via de wired connectie met mijn PC is de verbinding zeer goed, ik heb aanzienelijke snelheidswinst gemeten ten opzichte van mijn vorige router.

Het enige negatieve is de firmware GUI. Deze is wat onoverzichtelijk en biedt van een leek misschien wel te veel opties. Bovendien vraagt de firmware niet standaard om een password reset terwijl de router met een generieke login en password wordt geleverd. D

Oordeel op basis van de WNDR3700v2.

Heb jij ook een Netgear WNDR3700?

Meer advertenties