Creative Inspire A60 Review

mrspacecake 31 augustus 2014, 365 views

Creative Inspire A60

Prima speakerset, geweldig voor de prijs die je ervoor betaalt!

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • prijs
  • klein
  • zien er mooi uit
  • muziekweergave is goed

Minpunten

• niet hele goede basweergave
  • worden heel snel stoffig
  • kabels zijn niet heel lang, lastig om kabels weg te werken
  • het is een 2,0 set, dus niet echt surround, maar goed voor op een bureau.

Muziekweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 3
Ik heb deze speakers gekocht omdat mijn oude speakers helaas waren overleden (uit het jaar nul) en heb op internet gezocht voor nieuwe, ik had een redelijk krap budget (15 euro) en ik vind deze speakers geweldig voor deze prijs, natuurlijk zijn er speakers die honderden euro's kosten en perfect geluid geven, maar als je niet veel geld hebt/wil (te) besteden. maar toch fatsoenlijke speakers wilt voor op je bureau, dan raad ik je aan deze te kopen. voor gamen heb ik geen idee of ze goed zijn, ik denk het wel want met films kijken heb ik prima geluid. (voor gamen gebruik ik een headset) en voor muziek is het goed.

Heb jij ook een Creative Inspire A60?