Acer Aspire V7-482PG-54208G52tii

Specificaties 14" • 1920x1080 • 500GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Acer Aspire V7-482PG-54208G52tii Review

mariboto 25 augustus 2014, 172 views

Acer Aspire V7-482PG-54208G52tii

Eindelijk een laptop die aan mijn verwachting voldoet, namelijk een snel reagerende stille laptop

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Grote inkijkhoek
  • Zeer stil
  • Verlicht toetsenbord
  • Opstarten kost slechts enkele seconden
  • Full HD IPS-Touch scherm
  • Fijn Touch pad, en tevens Multipad
  • SSD

Minpunten

• De USB 3.0 aansluiting aan de achterzijde
  • Het ontbreken van een Caps Lock en Num Lock lampje
  • Geringe opslag van 256 GB

Had ook deze laptop via marktplaats bij Coolblue gekocht, deze keer was het een product welke als demo model in de winkel had gestaan, daardoor voor mij heel interessant omdat de prijs van € 1300 naar € 900 euro zakte terwijl ik toch nog 23 maanden garantie kreeg en 14 dagen bedenktijd.

Laptop was keurig verpakt in de originele doos met alle toebehoren, met daar omheen nog een doos met bubbel plastic.
Daarnaast was ook deze levering weer erg snel, dinsdags de eerder gekochte laptop zelf terug gebracht, en de volgende dag al afgeleverd

De configuratie ging erg snel, veel sneller dan zijn kleine broertje de Aspire 482P met I5 processor en Hdd.

Deze Acer is een ultrabook met een Intel Core i7-processor,
NVIDIA GeForce GTX-videokaart
Een 15,6 inch Full HD-beeldscherm

Je kunt met deze laptop gemakkelijk spellen spelen zoals Battlefield 4 op hoge instellingen, of films in full HD bekijken, Professioneel foto's bewerken, Het gebruik van 3D-applicaties

Wel lastig vind ik het dat de USB 3.0 aansluiting aan de achterzijde zit, doordat ik regelmatig gebruik maak van een externe Hdd en deze achterop wil aansluiten moet ik de laptop iedere keer kantelen omdat ik anders niet zie waar de aansluiting zit.

Het opstarten is iets waar ik het meest over te spreken ben, slechts 2 seconden vanuit slaapstand, en wanneer deze opnieuw opstart is dat ook maar 10 secondes.
Doordat dit ook een Ultrabook betreft heb je geen optische drive, maar dit is eenvoudig op te lossen door een portable DVD writer erbij te nemen

Laptop ziet er verder strak uit, in een mooi solide aanvoelende Aluminium behuizing.

Heb jij ook een Acer Aspire V7-482PG-54208G52tii?