Apple iPad Air WiFi 16GB Grijs Review

ThaBilly 5 augustus 2014, 606 views

Apple iPad Air WiFi 16GB Grijs

Mooi product en niet te duur, ik gebruik hem zowel zakelijk als prive

Pluspunten

• Accuduur
  • Beeldkwaliteit
  • Snelheid

Minpunten

• Prijs - Maar dat is met alle apple producten

Korte toelichting

Ik heb deze ipad air aangeschaft om privé voor spelletjes en series te gebruiken en zakelijk om mijn werkplek over te nemen en mijn bedrijfsmail en agenda altijd bij me te hebben.

Accessoires

Ik heb bij mijn ipad de Ultrathin Keyboard Cover I5 gekocht (te koop bij media markt) die kan ik helaas niet terug vinden op de pricewatch maar zonder deze keyboard zou ik nooit de ipad gekocht hebben!

Gebruik

Privé

Privé gebruik ik hem echt puur voor de spelletjes, videostreaming en mijn persoonlijke mail.
  • - Voor gamen is die echt een topper alles draait perfect neem bijvoorbeeld hearthstone dit werkt echt perfect op de ipad! oke je hebt na een paar uur gamen wel een paar vingers op je scherm maar dit werkt gewoon veel beter dan met een muis op de pc
  • - Voor tv/video te kijken op mijn ipad heb ik de apps Netflix en HBO OD ik moet hier wel bij zeggen dat de resolutie van de ipad echt jammer is! je kan namelijk films van netflix niet full screen kijken zonder dat je iets mist of dat je zwarte randen heb :(

Heb jij ook een Apple iPad Air WiFi 16GB Grijs?

Meer advertenties