Specificaties 4,7" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

LG Optimus L9 Wit Review

selim1 1 augustus 2014, laatste update op 1 augustus 2014, 116 views

LG Optimus L9 Wit

Ik speel geen spellen, kijk geen films op mijn smartphone. Mijn uitgangspunt was, zo groot mogelijk scherm voor een lage prijs.

Pluspunten

• Het toestel ziet er goed uit.
  • Prestaties zijn goed.

Minpunten

• Dit is voor mij geen minpunt: toestel voelt "goedkoop" aan
  • Camera is niet de modernste

Ik ben tevreden over de snelheid. Het opstarten van apps, schuiven van pagina naar pagina gaat soepel.

Het toestel zal voor de meeste mensen goedkoop aanvoelen. Het voelt niet vol en stevig aan. Deze eigenschappen vertalen mensen in betrouwbaarheid en kwaliteit. Voor mij is dat geen minpunt. Ik vind het geen probleem als het Home-knopje niet "zwaar" aanvoelt.

Werkt lekker snel, toetsenbord is lekker groot en scherm is helder.

Heb jij ook een LG Optimus L9 Wit?