Logitech Harmony Ultimate Hub Review

briansoft 29 juli 2014, laatste update op 29 juli 2014, 1.795 views

Logitech Harmony Ultimate Hub

Echt een aanrader! Al mijn producten thuis (met uitzondering van de PS4) werken perfect!

Pluspunten

• Design, Gebruikers gemak, Smartphone APP, Alles in een

Minpunten

• " Nog" geen PS4 ondersteuning, Smartphone APP niet echt snel

Configuratie Score: 3
Inmiddels al enige maanden deze mooi Logitech product in huis. Ben altijd een Logitech fan geweest met hun Harmony producten door het gebruikers gemak. Had hiervoor de 1100 maar na deze ingebruik te hebben genomen stelt mijn 1100 niks meer voor :) Deze werkt gewoon nog makkelijker dan de 1100 en dat ik met zowel een APP als een meegeleverde remote kan gebruiken is natuurlijk nog beter.
Het valt me wel erg op dat we langzaam naar een jaar gaan na het release van de PS4 en nog geen werking met de Harmony (mijn XBOX ONE overigens werkt wel super ermee). Dat valt erg tegen natuurlijk. Daarnaast wat ook tegen valt is het bovenzijde van de tooling. Deze krijgt nogal snel krasjes!
Maar des ondanks deze punten blijf ik zeggen dat dit echt een uitvinding is. En Logitech blij vooral doorgaan met de SUPER Harmony reeks!

Heb jij ook een Logitech Harmony Ultimate Hub?

werkt deze out of de box met RF?
en hoe stuur je precies je apparaten aan dan? ir oogjes?
Yupz out of the box heb je zowel IR als Bluetooth erop. Er zit tevens ook een verleng oogje bij voor producten achter een gesloten kast etc. Gewoon je HUB neer zetten, via software je producten instellen en spelen maar.
Voor wat de PS4 betreft. Dat ligt aan Sony, die blokkeren het aan zetten van de console door externe apparaten van derden. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat de Harmony reeks ook zal kunnen praten met de PS4.
Review was al enige tijd oud. Inmiddels is er support voor zowel de PS4 als PS4 Pro