Logitech Wireless Speaker adapter for Bluetooth audio devices Review

Mark Rutte 28 juli 2014, 545 views

Logitech Wireless Speaker adapter for Bluetooth audio devices

Ik zou dit niet aanraden voor mensen die een dure stereo set hebben maar allen voor stereo´s die minder dan 100 euro hebben gekost. ik denk dat daar de grens ligt waar je merkbaar het verschil hoort in kwaliteit

Pluspunten

• Praktisch- makkelijk
  • Plug and play

Minpunten

• Geluidskwaliteit kan afnemen
  • vrij duur

Geluidskwaliteit Score: 4
Ik heb deze Logitech adapter gekocht omdat ik anders elke keer mijn smartphone aan de 3.5 mm jack moest doen en ik dat niet prettig vond en het wel waard vond om er 25 euro voor neer te tellen.

Unboxing
De unboxing is niet heel spectaculair zoals je wel kan verwachten van Logitech. Uitpakken en plug en play waarna hij het meteen doet. Ik had mijn Logitech Adapter snel aangesloten aan mijn 5.1 sterio set voor op mijn kamer.

Kwaliteit
De kwaliteit van de muziek is goed, alhoewel ik niet de beste boxen heb en ik ook bij de aanschaf van dit product heb vernomen van andere reviews dat de geluidskwaliteit afneemt. Maar daar heb ik met mijn vrij simpele sterio set weinig tot geen last van. Echter zou ik het zeker niet aanraden voor uw boxen in uw kamer die u 1000 euro hebben gekost.

Voor de pak hem beet 25 euro die ik er voor heb moeten neertellen vind ik dit product zeker een goede aanschaf. Het is zeker geen must have, maar het is wel zeer praktisch!

Heb jij ook een Logitech Wireless Speaker adapter for Bluetooth audio devices?

kan je hier ook spotify op afspelen???
Ik kan daar helaas niks over zeggen, maar youtube filmpjes doet hij wel. Net zoals facebook filmpjes bijvoorbeeld. Dus ik kan bijna met 100% zekerheid zeggen dat hij spotify ook wel pakt.