Microsoft Wireless Optical Desktop 1000 Review
Ik heb al een tijdje (ruim een half jaar)de Microsoft Wireless Optical Desktop 2000, ik gebruik hem dagelijks en ben er over het algemeen heel tevreden over. - Het toetsenbord is imo heel fijn, de toetsen voelen gewoon lekker soepel aan maar je voelt wel wanneer je een toets wel of niet hebt ingedrukt. - Alles zit degelijk in elkaar, het toetsenbord is ook nog eens een soort waterproof wat ook niet verkeerd is als je wel eens koffie o.i.d. over je toetsenbord gooit dat is door een soort afvoergaatjes aan de onderkant van het toetsenbord te maken zodat de gemorste vloeistof niet in het toetsenbord blijft zitten.(niet uitgeprobeert ) - Echter de muis ben ik niet zo over te spreken, ik vind m te klein en de vorm vind ik niet fijn, als ik...
Pluspunten
goede prijs alle multimedia keys in te stellen zo als je ze wil hebben mors bestendig batterijen gaan lekker lang mee :) in de utility kun je je batterijen bekijken hoe vol ze nog zijn en de radio ontvangst is ook te zien
Minpunten
geen erg fijne muis, te klein en vrij smal vervelende f-toetsen , als de f-lock aanstaat kun je bijvoorbeeld niet makkelijk even f5'en of een printscreen maken.
Eindoordeel
- Het toetsenbord is imo heel fijn, de toetsen voelen gewoon lekker soepel aan maar je voelt wel wanneer je een toets wel of niet hebt ingedrukt.
- Alles zit degelijk in elkaar, het toetsenbord is ook nog eens een soort waterproof wat ook niet verkeerd is als je wel eens koffie o.i.d. over je toetsenbord gooit
- Echter de muis ben ik niet zo over te spreken, ik vind m te klein en de vorm vind ik niet fijn, als ik bijvoorbeeld een uurtje heb zitten gamen doet mijn pols pijn.
- De bijgeleverde drivers zijn goed, je kunt op het toetsenbord de multimedia toetsen programmeren zo als je ze wil hebben.
Ook is het batterijniveau te zien in de utility van zowel het toetsenbord alswel de muis, hetzelfde geldt voor de radio-ontvangst.
Ook is het erg prettig dat je niet elke maand nieuwe batterijen er in moet doen , die van de muis heb ik na ongeveer een half jaar vervangen en die van het toetsenbord nog nooit.
Met andere toetsenborden had ik dat ik toch best vaak de batterijen moest verwisselen en nu staan ze na een half jaar volgens de utility nog helemaal vol.
Heb jij ook een Microsoft Wireless Optical Desktop 1000?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (4)
http://jtsang.mvps.org/flock.html
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
/u/273924/Untitled.png?f=community)