Logitech Z120 Review

iTouch 12 juli 2014, laatste update op 9 november 2016, 665 views

Logitech Z120

Het is zeer goedkoop en de geluidkwaliteit is redelijk. Dus een aanrader voor laptop gebruikers maar een afrader voor pc gebruikers.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Stroom via USB
  • Prijs/Kwaliteit

Minpunten

• Het mocht wel wat compacter.

Basweergave Score: 2
Film/gameweergave Score: 3
Muziekweergave Score: 3
Zeer laag in prijs. Ik heb de speakers voor maar 11 gekocht. De meeste laptops hebben speakers die niet heel hard kunnen. Waarvoor de Z120 van Logitech een goeie oplossing kan bieden voor een laag prijsje. Wat ook zeer handig is, is dat de speakers via usb stroom toegevoerd kunnen krijgen. Dus nogmaals ideaal voor laptops en onderweg. Heel groot zijn ze niet, maar ze mochten wel wat compacter dit zou de Z120 een idealer speaker maken voor laptops. Maar nogmaals ze zijn al zeer goedkoop dus misschien is het ietsjes teveel gevraagd.

Geluidskwaliteit is redelijk en voor de prijs is het natuurlijk goed genoeg. Mocht je echt een pc speakers willen dan raad ik de Logitech Z120 niet aan. Tenzij je niet meer geld wilt besteden. Of als tijdelijke oplossing zijn ze ook ideaal.

kijk hier de unboxing: https://www.youtube.com/watch?v=yCxWxP2y1vM

Heb jij ook een Logitech Z120?

ff twee dingen

je hebt nog een typo in je tekst :Heel groot izjn ze niet, maar

en ik heb nog een vraag, als je de volumeknop helemaal naar links draait gaat de set dan helemaal uit? of alleen volume zachter?
Bedankt voor het opmerken van de typo.

Als je de volumeknop helemaal naar links draait hoor en voel je een klik dit geeft aan dat die uit is.
oke , bedankt voor de info!