LG Optimus E610 L5 Wit

Specificaties 4" • 320x480 • 4GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

LG Optimus E610 L5 Wit Review

Sabjeb 11 juli 2014, 128 views

LG Optimus E610 L5 Wit

Geen succes

Pluspunten

• Als de apps zijn opgestart doen ze het goed
  • Doet wat ie moet doen
  • Mooi design
  • Lekker groot scherm

Minpunten

• Te duur voor kwaliteit
  • Slecht beeldscherm, je kan de pixels tellen
  • Kleine kijkhoek
  • Heel langzaam met openen van apps
  • Berichten komen vaak pas binnen als je de telefoon ontgrendeld
  • Langzaam met openen van internetpagina's op wifi
  • Geen frontcamera

Toen ik deze smartphone twee jaar geleden kocht dacht ik een goeie koop te hebben gedaan, omdat hij niet heel duur is (heb €140,- betaald) maar de telefoon die je er voor krijgt is dan ook niet goed. Ik zou eerder voor een iets duurdere gaan, die zijn meteen ook een stuk beter.

Heb jij ook een LG Optimus E610 L5 Wit?