Specificaties 120mm diameter met 30dB geluidsproductie - Bekijk alle specificaties

Cooler Master Hyper 412S Review

MrTomatosoup 11 juli 2014, laatste update op 8 juli 2016, 385 views

Cooler Master Hyper 412S

Net ge´nstalleerd, dat ging wat moeilijk, maar na een beetje puzzelen kwam ik er wel uit. Ziet er strak uit en koelt goed, zeker voor deze prijs is het een prima aankoop!

Pluspunten

• Mogelijkheid voor het plaatsen van een 2e fan
  • Goede Koeling
  • Stil!

Minpunten

• Installatie is lastig, zeker met de onduidelijke handleiding
  • 3pins connector, dus geen regeling van snelheden
  • Afstand tot RAM is klein, voor mij geen probleem maar anderen kan dit belemmeren

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 4
Koelvermogen Score: 4
Het systeem waar de koeler in geplaatst is
een close-up
De afstand tot de RAM sticks is niet heel groot. ik zelf had hier geen last van, maar anderen kunnen hier problemen mee krijgen. Daarnaast is de afstand tot de videokaart ook niet heel groot, mocht dit nog een belemmering voor iemand zijn.
Een kleine Benchmark met CineBench, Temperatuur maximaal 56 graden Celsius.

Heb jij ook een Cooler Master Hyper 412S?

Is dit de review of komt er nog meer, bv foto's, temperatuur ?
Ik heb de koeler net ge´nstalleerd, en er nog weinig mee gespeeld, maar ik ga zeker kijken of ik de review nog wat ga uitbreiden. dit was gewoon mijn eerste indruk van het product. Ik heb al een aantal benchmarks gedraaid en het ziet er veelbelovend uit. Temperaturen komen onder full load van mijn i7-2600 op maximaal 58 graden uit, waar dat bij mijn vorige stock intel koeler rond de 70 lag.