EnGenius ECB600 Review

Probub 2 juli 2014, laatste update op 25 mei 2016, 2.379 views

EnGenius ECB600

Ik was het beu om slecht signaal in huis te hebben. Naar wat onderzoek en ervaring met andere Engenius producten leek deze geschikt. Sinds ik deze heb haal ik zeer goede wifi snelheden! 100mbit en soms meer! Top apparaat!!!!

Pluspunten

• Sterk bereik!
  • Dual band simultaan.
  • Je kunt de antennes richten.

Minpunten

• Niet zo mooi...
  • Felle lampjes, gelukkig kun je deze softwarematig uitschakelen.

Beheerbaarheid Score: 5

Sinds ik de ECB600 heb haal ik zeer goede wifi snelheden overal in huis en zelfs in de tuin!
100mbit en soms meer zijn geen uitzondering!
Top apparaat!!!! Echt een aanrader voor mensen die veel bereik en snelheid willen in huis!

Aanvulling:
Het accespoint hangt helemaal voorin het huis. De schuur is bijvoorbeeld 15 meter verder, en daar is het bereik ook nog top! Aan de overkant van de straat ook trouwens 😜...

29-7-15
Inmiddels een defecte gehad, hij werkte helemaal niet meer. Teruggestuurd naar de leverancier en een nieuwe gekregen. Deze werkt weer 100%.

Heb jij ook een EnGenius ECB600?

Korte review zou je hem wat kunnen aanvullen.

Waar staat dit kastje ten aan zien van je laptop? En in wat voor huis. Als je in de tuin zit moet dan door zolder of door woonkamer van dunne muur of gewapend beton, dubbel of enkel glas?

Hoe zie de interface van deze ap eruit? Screenshotjes zijn welkom.
… leek deze geschikt. Niets is minder waar!

Dat suggereert dat het ding dus helemaal niet geschikt is?
Is dat gewoon fout gebruik van idioom? Of snap ik de review niet?

Ter verduidelijking:
Niets is minder waar!
Het daarvoor beweerde is dus het minst ware dat (dwz. de grootste leugen die) er bestaat.