Specificaties 9,7" (2048x1536), Android 4.2, WiFi - Bekijk alle specificaties

PiPO Max-M6pro Zwart Review

cassanov99 1 juli 2014, 408 views

PiPO Max-M6pro Zwart

De tablet is van goede kwaliteit en heeft een super scherp scherm, eenmaal met custom firmware erop merk je echt dat de hardware echt goed aangestuurd wordt en lekker soepel loopt zonder vastlopers.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Goede custom firmware aanwezig
  • Accesoires goed verkrijgbaar
  • Speakers aan de voorkant

Minpunten

• Slechte firmware
  • Tot 2x toe een mo product gehad

Sinds december 2013 in het bezit van deze goede tablet.

De tablet is van goede kwaliteit en heeft een super scherp ips hd scherm, eenmaal met custom firmware(kasty-pipo-m6_pro-442-20140213-rooted4_mu.zip) erop merk je echt dat de hardware echt goed aangestuurd wordt en lekker soepel loopt zonder vastlopers.

Ik heb de tablet bij better-e gekocht(goede service), ik kwam de pipo m6 16gb ophalen(zwolle), deze bleek er niet te zijn, vervolgens heb ik een m6 pro 32gb gekregen voor dezelfde prijs.

De eerste m6 pro kreeg na een week een fout in het scherm, 1 pixellijn over gehele scherm wat niet werkte.
Gelukkig kon ik deze zo ruilen zonder gedoe.
De tweede had problemen met de accu, deze ook zonder moeite omgeruild. Super!!
De derde welke ik nu heb werkt gelukkig heel goed en met de custom firmware helemaal perfect!
Advies: koop hem bij een nl handelaar.

De accu gaat ongeveer 8 uur mee(mix van tv kijken en browsen)

De tablet wordt niet echt warm, dus goed voor de leeftijd van de hw.

Met het hoesje met magneet is de tablet goed vast te houden en sluit de hoes goed.

Als je buiten zit met helderheid op 100% is het scherm nog goed te zien.

Nog even een antutu test gedraaid 19479 is de score, geen idee of dat hoog is, mij gaat het om de gebruikers ervaring en die is zeer goed(indien de tablet is voorzien van custom firmware.

De meegeleverde oordopjes zijn van zeer goede kwaliteit.

Meer info nodig? Dan graag via pm

Heb jij ook een PiPO Max-M6pro Zwart?