Specificaties 49" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 50Hz - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Bliksem B 8 december 2017

LG 49UJ635V Zwart (Product gekocht)

Matig toestel voor een prijs van 550,-. De kleuren kon ik niet goed krijgen. Om deze reden teruggestuurd. Tevens vond ik het contrast matig. Maar ik ben dan ook voornamelijk VA-panelen gewend. Wel prettig dat dit "budget"model een volledige versie van WebOS 3.5 draait.

Pluspunten

• Veel opties
  • WebOS 3.5
  • Android-app werkt goed
  • lage inputlag van 0 - 20 sec in game-stand
  • Snel dynamisch contrast

Minpunten

• Kleuren slaan de plank volledig mis
  • Contrast matig
  • Afstandsbediening voelt goedkoop aan
  • Instellingen met reguliere afstandsbeniening omslachtig in te stellen
  • Hoge inpuitlag van >100 ms in niet game-standen
  • PWM backlight
  • Matig aanbod WebOS apps (geen spotify)

squad4Newbie 22 november 2017

LG 49UJ635V Zwart (Product gekocht)

Prima TV scherp beeld, tegen een betaalbare prijs en een goede service bij Foka. Deze TV kan de komende jaren mee.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • WIFI
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Geen mirrorcast met Iphone

Aad en lindaNewbie 10 september 2017

LG 49UJ635V Zwart (Product gekocht)

Prima smart TV 4K Ultra. Goed beeld en geluid. Doet wat werd verwacht. Goed en duidelijk advies van Foka. Makkelijk te installeren en te bedienen.

Pluspunten

• sherp en helder beeld
  • netflix apps etc werken prima

Minpunten

• 2 afstandbedieningen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG 49UJ635V Zwart?