Corsair SF450 - Reviews

Specificaties 450W (80 Plus Gold) • volledig modulair - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Corsair SF450. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Hold 11 maart 2018 Product gekocht

Corsair SF450

Prima voeding en inderdaad een beetje overdreven goed verpakt, maar wel jammer dat er maar één kabel met 4 SATA aansluitingen met telkens een paar cm tussen. Ik moest dus toch nog op zoek naar een verloopstekkertje om bij mijn DVD speler te geraken.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Volledig stil

Minpunten

• 4 SATA aansluitingen op één kabel
  • Kabels vrij kort

Jesse 22 mei 2017 Product gekocht

Corsair SF450

High-end voeding voor een compacte build. De prijs is stevig maar de voeding maakt dat ook waar. Hij is stil en komt in reviews steevast als beste SFX voeding uit de bus.

Pluspunten

• Stil (fan staat stil tot 90 watt verbruik)
  • Nette afwerking, zwarte kabels
  • Efficient: 80 Plus Gold (en daardoor minder warmteproductie)
  • Mooi verpakt (imho zelfs iets overdreven)
  • Volledig modulair (hoewel deels ook prima zou zijn)

Minpunten

• Alleen een Sata kabel met 4 aansluitingen (in meeste builds zou 1 of 2 genoeg zijn.)
  • Helaas geen 300 watt versie in de productlijn, dat zou ruim voldoende zijn voor veel compacte builds.
  • Kabels (12V en ATX) zijn wat kort maar perfect voor een compacte build

ronald92 3 augustus 2016

Corsair SF450

Positief verrast door deze voeding. Deze is erg klein (sfx) super stil en voelt ook erg robuust en kwalitatief goed aan. Tevens heeft deze voeding een hoge rendement.

Pluspunten

• Hooge rendement (80+ Gold)
  • Volledig modulair
  • Extreem stil (moet je oor tegen de voeding aan houden wil je wat horen)
  • Vermogen , 450 watt voor een sfx voeding vind ik veel
  • Semi passieve koeling

Minpunten

• korte kabels, voor mijn SFX kast waren de kabels zelfs nog aan de korte kant

Zwijgelaar 22 mei 2016

Corsair SF450

Geweldige SFX voeding. Doodstil, omdat mijn build maar weinig stroom trekt (wat mij betreft zouden ze ook een 300 watt versie mogen maken). Accessoires zijn prima: kabeltjes niet te lang, wat fijn is voor een mITX build. Uiterlijk is top (inclusief volledig zwarte kabels). Verpakking is geweldig.

Pluspunten

• Stil
  • Uiterlijk
  • Compleetheid (accessoires, verpakking)

Minpunten

• Aan de prijs, maar wel in lijn met die van de concurrentie

wagenveld 18 april 2016

Corsair SF450

Uitstekende voeding, één van de beste keuzes in het SFX formaat.

Pluspunten

• Semi passieve koeling
  • Bouwkwaliteit
  • Garantie

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Corsair SF450?