Corsair SF450

Specificaties 450W (80 Plus Gold) • volledig modulair - Bekijk alle specificaties

Corsair SF450 Review

lvm98 26 maart 2021, 204 views Product gekocht

Corsair SF450

fijne voeding echter voor SFX naar mijn mening te lange kabels en te stug.

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • verpakking
  • badge
  • geluidsproductie
  • afmetingen/performance factor

Minpunten

• kabels stug en te lang
  • geen ATX bracket

Uitrusting Score: 4
Aansluitingen Score: 5
Prestaties en stabiliteit Score: 5
Koelvermogen Score: 5
fijne voeding echter voor SFX naar mijn mening te lange kabels en te stug.
dit valt verder prima op de lossen met wat hitte van een föhn om ze door de bochten te wringen.
heb zojuist mijn 2e SF450 in gebruik genomen en het zijn fijne stille goed gebouwde voedingen.
zeker een aanrader over de SFXL bequiet en Fractal ION die in dezelfde prijsklasse zitten.
Corsair leverde bij beide SF450's geen ATX bracket mee de andere twee doen dit wel, echter zit er bij de Corsair's wel een fancy casebadge ''powered by corsair''
ook minstens 5fps waardig

Heb jij ook een Corsair SF450?

Vraag & Aanbod