Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5

Antec VPF Series 450W

Eťn van de beste budget voedingen te koop voor zijn prijs. Interne kwaliteit is vrij hoog voor zijn prijs, prestaties zijn ook goed te noemen. Voor behuizingen met een window is die echter minder geschikt door de gekleurde kabels, met alleen maar zwarte draden was die helemaal af.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Spanningsstabiliteit
  • Individuele spanningsregulatie
  • C6 en C7 powerstate compatibel

Minpunten

• Gekleurde kabels
  • Alleen de 24 pins kabel gesleeved
  • Geen MOV tegen spanningspieken

koen12333 17 april 2016

Antec VPF Series 450W

prettige enigszins stille voeding. Ik ruilde mijn VPF350 hiervoor in (garantie via Antec) nadat ik een strix GTX960 in m'n pc stopte. Deze voeding kan dit aan. Ik heb dus ook een positieve ervaring met hun servicedesk.

Pluspunten

• goede ervaring met servicedesk

Minpunten

• onduidelijk waar precies de grenzen van de voeding liggen/wat de specs zijn. Dit geldt voor heel veel voedingen.

aminam 14 maart 2016

Antec VPF Series 450W

Deze voeding is stil, heeft veel vermogen en is relatief efficiŽnt. Dat terwijl de prijs vrij laag ligt, ik gebruikte deze voeding in combinatie met een r9 290 en hij kon dat probleemloos aan op volle belasting terwijl ik gewoon stil bleef. De cpu kabel was ook lang genoeg.

Pluspunten

• relatief goedkoop
  • stil
  • veel vermogen

Minpunten

• lelijk kabelwerk

BD13 11 november 2015

Antec VPF Series 450W

Prima voeding die rustig zijn werk doet. Aansluiten was wat lastiger doordat de CPU connector kabel iets te kort was (Oud mobo met de aansluiting linksboven) en ik daardoor een verloopje heb moeten kopen.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Stil

Minpunten

• Korte CPU connector
  • Niet de mooiste kabels

Brontosaurus1 1 november 2015

Antec VPF Series 450W

Werkt naar behoren. Ik heb hem niet grondig getest, dus meer valt er niet over te zeggen.

Pluspunten

• prima

rudolfi 13 oktober 2015

Antec VPF Series 450W

Deze voeding doet wat hij moet doen ik heb ook geen last van geluid van de ingebouwde fan. Echter zijn de kabels niet zo mooi voor in een case met een window en zijn sommige kabels net wat te kort om ze achterlangs en uit het zicht te plaatsen.

Pluspunten

• relatief stil
  • betrouwbaarheid
  • prijs

Minpunten

• lelijke kabels
  • korte kabels

Urrim 6 september 2015

Antec VPF Series 450W

Een voeding die doet, wat hij moet doen. Niks op aan te merken. Hij heeft geen mooie kabels, maar als je een case zonder window hebt, zoals ik, dan is dat geen probleem.

Pluspunten

• Relatief stil
  • Prijs/kwaliteit
  • Betrouwbaar

Minpunten

• Geen mooie kabels, maar dat is geen probleem als je geen windowed case hebt

asdfCYBER 25 juli 2015

Antec VPF Series 450W

Dit is een goedkope voeding met een prima kwaliteit. Een aanrader, maar alleen als je geen modulaire voeding wilt. Anders zou ik voor een soortgelijk product gaan dat wel modulair is.

Pluspunten

• Stil
  • Goede documentatie
  • Betrouwbaar
  • Goedkoop

Minpunten

• Bevat 4x Molex, die je nooit gebruikt als je geen oude hdd hebt.

Donar1 30 juni 2015

Antec VPF Series 450W

Prima stille voeding, goede kwaliteit en goedkoop.

• Kwaliteit

Minpunten

• Geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Antec VPF Series 450W?