€ 117,-
Specificaties 24,1" • 1920x1200 (WUXGA) • 60Hz • IPS • 8ms - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Dell UltraSharp U2415 Zwart. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
br00ky 2 januari 2015

Dell UltraSharp U2415 Zwart

Mooi vormgegeven, fabrieksgekalibreerde monitor met dunne bezels met out-of-the-box fantastisch beeld.

Pluspunten

• Gekalibreerd afgeleverd
  • Dunne bezels
  • Goede responstijd
  • Weinig ghosting
  • Goede kijkhoeken
  • Mooie kleuren
  • Strak uiterlijk

Minpunten

• Onhandige plaatsing USB poorten
  • Touchbuttons onzichtbaar bij weinig licht

Anoniem: 736537Newbie 16 augustus 2016

Dell UltraSharp U2415 Zwart

u2415 knipperde, scherm werd zwart. Terug voor reparatie. Azerty stuurde hem naar Dell. Toen kreeg ik andere u2415. Had hetzelfde probleem, met nieuwe problemen, o.a. dat ie spontaan uitgaat. Na herhaaldelijk aandringen kon ik u2415 terugsturen plus geld terug. Nu beweren Azerty en Dell opeens dat u2415 voor Windows is.

Pluspunten

• goed beeld (áls er beeld was)

Minpunten

• Zoals hierboven al beschreven, ging het beeldscherm alsmaar aan en uit. Er viel niet mee te werken.
  • Aan/uit knopje werkte soms niet. Het is een knopje dat je moet aanraken om aan te zetten, maar soms moest ik meerdere malen drukken.

freeco 8 december 2014

Niet de goedkoopste 24" monitor, maar je krijgt wel wat in de plaats

Pluspunten

• 1920x1200px
  • Dunne bezel
  • Compleet stil!
  • Uitstekend beeld

Minpunten

• USB3 aansluitingen niet makkelijk bereikbaar
  • Geen DVI ingang

BdK2020Newbie 26 juli 2020 Product gekocht

Dell UltraSharp U2415 Zwart

2 beeldschermen gekocht voor een prima prijs. Zeer fijne beeldschermen, weinig weerspiegelingen en voldoende scherpte. Soms reageert de aan-/uitknop niet direct. Bij exact dezelfde beeldscherm-instellingen, zit er toch verschil in helderheid en kleur.

Pluspunten

• Scherp
  • Weinig weerspiegeling
  • Prima prijs-kwaliteit

Minpunten

• Aan-/uitknop reageert soms niet direct
  • verschil in helderheid/kleur tussen schermen

MsG 18 juli 2018 Product gekocht

Dell UltraSharp U2415 Zwart

Tweedehands gekocht van een Tweaker. Prima scherm met mooi dunne bezel en goede kleurweergave. Kwam zelf vanaf een TN-paneel en dit is wel een fijne verbetering.

Pluspunten

• Mooi dunne bezel
  • Veel moderne aansluitingen
  • Kantelbaar

Minpunten

• Aansluitingen moeilijk bereikbaar

Stemis 11 februari 2018 Product gekocht

Dell UltraSharp U2415 Zwart

Heb al 2 jaar, 3 van deze schermen in me bezit. Dunne bezels, leuk voor triple monitor gaming. Dmv Daisy chaining 3 schermen over 1 kabel laten lopen voor thuiswerk op laptop. Wit goed te onderscheiden van lichtgrijs. De kleuren zijn echt perfect.

Pluspunten

• Daisy chaining
  • Goede kleuren
  • Dunne bezels

Minpunten

• Hogere refresh rate verwacht voor deze prijs

woutvb 9 januari 2017

Dell UltraSharp U2415 Zwart

Mijn dagelijkse gebruik van de monitor bestaat uit data-analyse software en office toepassingen. Met de resolutie van 1920x1200 dan ook erg prettig werken. Daarnaast blijft het beeld erg goed leesbaar vanuit verschillende kijkhoeken. Ondanks dat de monitor niet bekent staat als game-monitor heb ik er goede ervaringen mee.

Pluspunten

• Dunne bezels
  • Goede kijkhoeken
  • Mooi (simpel)design
  • Kabel management goot in standaard
  • Voor gaming ook prima te gebruiken

Minpunten

• USB poorten moeilijk bereikbaar
  • Geen DVI

Uncle Mel 30 november 2016

Dell UltraSharp U2415 Zwart

Primam monitor met uit de fabriek mooie kleurenspectrum

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Beeldkwaliteit
  • Aansluitmogelijkheid

Minpunten

• Wat brede bezel

Wolvganger 2 juli 2016

Dell UltraSharp U2415 Zwart

Lekker strak scherm met 1920x1200 resolutie en prima kleuren. Modern scherm, geen VGA of DVI, wel 2x HDMI en Displayport (2x in 1x uit). Daisy-chainen is daarmee ook mogelijk. Ingebouwde USB-hub ook aanwezig. Knoppen van het scherm zijn soms wel wat zinnig.

Pluspunten

• Geen antieke aansluitingen
  • IPS Paneel
  • Displayport en Mini Displayport

Minpunten

• Knoppen niet altijd even prettig

lonaowna 13 juni 2015

Dell UltraSharp U2415 Zwart

Dit is een prima monitor voor de prijs, met lekker veel inputs en een prima beeld. Hij ondersteunt echter geen 16:9 letterbox! Hierdoor is hij onbruikbaar met bijvoorbeeld een Blu-Ray speler of Xbox, welke een 1080p beeld output. Dit maakt hem voor mij waardeloos.

Pluspunten

• mooi design, kleine bezels
  • veel inputs

Minpunten

• matige kleurweergave
  • geen 16:9 letterbox ondersteuning

Anoniem: 642703Newbie 15 april 2015

Dell UltraSharp U2415 Zwart

De beste monitor in deze prijsklasse.

Pluspunten

• Goede bouwkwaliteit
  • Goede kleuren
  • Instellingenmenu
  • Goede beeldkwaliteit, zeker voor zijn prijs.
  • Energiezuinig
  • Dunne randen
  • Simpel design
  • 1920x1200 16:10

Minpunten

• Geen DVI-aansluiting, maar die heb ik zelf toch niet nodig.

Anoniem: 195305Newbie 14 maart 2015

Dell UltraSharp U2415 Zwart

Wilde een 3e 24 inch scherm van Dell erbij, maar na de brightness en contrast lager gezet te hebben viel mij de erge IPS-glow op. Heb het toestel na 10 minuten ook weer terug gebracht naar de winkel.

Pluspunten

• Strak design
  • Doorlussen van DP

Minpunten

• IPS-glow (heel erg)

d.baars 22 februari 2015

Dell UltraSharp U2415 Zwart

Ik heb inmiddels veel Dell schermen gehad. Deze aangeschaft voor naast m'n U2412M. Opvallend zijn de dunne bezel en de goede kleuren uit de fabriek naast mijn gekalibreerde U2412M. Hij lijkt wel gevoeliger te zijn voor stroom-fluctuaties. Af en toe krijg ik artifacts, die na het uit/aan zetten zijn verholpen.

Pluspunten

• Enorm dunne bezel
  • Goede standaard-instellingen
  • USB 3.0 hub
  • 3 jaar garantie

Minpunten

• Geen DVI
  • Lijkt gevoelig voor pieken en dalen in stroom
  • Geen kaart-lezer

Georgalex 4 december 2014

Dell UltraSharp U2415 Zwart

Voorheen: Samsun 2232BW Gebruik: internet/films/office gebruik, daarom 2 van deze schermen Eerste indruk: strak uiterlijk, dunne bezels en mooie kleuren. De schermen staan erg helder bij factory default, dit makkelijk aan te passen. Alleen bedieningsknopjes niet handig, zeker bij weinig licht niet goed zichtbaar en tevens weinig sensitief voor aanraking.

Pluspunten

• Dunne bezels
  • Overall robuust (stevige voet) en professioneel uiterlijk
  • Mooie kleuren (beoordeeld door een leek)
  • USB 3 hub

Minpunten

• Bedienings knopjes niet sensitief genoeg en niet goed herkenbaar bij weinig licht
  • Geen DVI aansluiting

jwillemsen 11 november 2014

Dell UltraSharp U2415 Zwart

Het eerste wat echt opvalt is de hele dunne rand, echt veel minder dan de vorige monitor. Het scherm bevalt erg goed, het staat wel erg helder ingesteld bij default, maar het dimmen gaat standaard.

Pluspunten

• dunne bezel
  • helder beeld
  • usb3 hub
  • 1920x1200 resolutie

Minpunten

• geen VDI-D aansluiting

Anoniem: 301691Newbie 21 oktober 2014

Dell UltraSharp U2415 Zwart

Ik heb net mijn u2415 unboxed en ik vind hem fantastisch, zeer dunne randen, ingebouwde USB3 hub, hoogte verstelbaar en draaibaar, en belangrijste: super mooi beeld. Ik heb nog geen minpunten kunnen ontdekken, behalve misschien de prijs van 400 euro dit ik heb betaald...

Pluspunten

• Goede helderheid en contrast
  • Resolutie van 1920x1200, +120 verticale pixels is erg fijn programmeren

Minpunten

• Prijs iets aan de hoge kant, maar op de US DELL site $120 korting, dus misschien komt dat hier ook nog.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Dell UltraSharp U2415 Zwart?