Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product. De laatst bekende laagste prijs was € 131,- op 5 april 2016.
Specificaties
Belangrijkste specificaties
- Barebonetype (HT)PC barebone
-
Cpu/soc
Intel Celeron 1007U -
Geheugentype (moederbord)
2x DDR3 (SODIMM) -
Moederbordchipset
Intel NM70 - Hardeschijf bus 1x SATA-600
-
Geïntegreerde gpu
Intel HD Graphics
Belangrijkste specificaties
- Barebonetype (HT)PC barebone
-
Cpu/soc
Intel Celeron 1007U -
Geheugentype (moederbord)
2x DDR3 (SODIMM) -
Moederbordchipset
Intel NM70 - Hardeschijf bus 1x SATA-600
-
Geïntegreerde gpu
Intel HD Graphics
Verkrijgbaar sinds: 16 januari 2014
Alles openen
Type barebone
- Barebonetype (HT)PC barebone
CPU en moederbord
-
Cpu/soc
Intel Celeron 1007U -
Moederbordchipset
Intel NM70
Werkgeheugen
-
Geheugentype (moederbord)
2x DDR3 (SODIMM)
Aansluitingen harde schijf
- Hardeschijf bus 1x SATA-600
Videokaart
-
Geïntegreerde gpu
Intel HD Graphics
Aansluitingen
-
Ethernet (RJ45)
1x Ethernet 1Gbps -
Aansluitingen (USB/FW)
1x eSATA, 4x USB 2.0 -
Video uit
1x DVI-D, 1x HDMI -
Aansluitingen voorzijde
1x 3.5mm analoog, 2x USB 3.2 (Gen1, 5Gb/s)
Bays
-
Behuizing bay intern
1x 2.5"
Meer informatie
- Product Zotac ZBOX ID18
- Categorie Barebones
- Merk Zotac
- Serie ZBOX
- Tweakers ID 365696
- EAN 4895173602290
- SKU ZBOX-ID18-E
Redactie
Reviews door gebruikers
Scoreverdeling
Gemiddelde gebruikersscore
4,3
4.5 van 5 sterren
4
2
0
1
0
Beste beoordeelde review
Hieronder mijn eenvoudige review van de Zotac Zbox id-18 Barebone PC De uiteindelijke aanschaf van de Zotac Zbox id-18 is het resultaat van een zoektocht naar vervanging voor mijn Raspberry Pi. ( Eerste generatie, 256mb ) De Pi in combinatie met xbmc was mijn eerste echte kennismaking met xbmc als mediacenter, na er eerst wat mee geprutst te hebben op een normale PC. Daarvoor had ik de Popcornhour A-110 in gebruik. Maar zoals ik op elk forum lees, de Pi met xbmc is het meestal nét niet. Het werkt, maar ohhh wat een ergernissen. Te traag, niet stabiel genoeg, alleen de confluence-skin en de quartz-skin lopen acceptabel / vloeiend. ...en toen ik begin december alweer een I-O error op mijn sd kaart gepresenteerd kreeg van mijn PI, was...
Pluspunten
Het apparaat is voorzien van alle aansluitmogelijkheden die ik nodig heb waaronder USB3.0 & TOSLINK ! Stil: De ventilator hoor je niet tot nauwelijks. Zuinig : Processorbelasting tijdens een 1080p/dts-hd film in windows is 15-25 procent, in OPENELEC 10-15 procent) Klein : Past in elk kastje, of zelfs achter je tv. Het voedingsblok is qua afmeting als die van een atom-netbookje. Kan 4K media afspelen. XBMC 12.3 loopt soepel met alle skins en addons. Goedkoop !
Minpunten
Met 2gig aan werkgeheugen ben ik misschien iets te karig geweest. 4 a 8 gig lijkt me beter. Geen IR aansluiting (maar xbmc remote met android werkt prima !) Het Rode "ik sta uit" lampje is wel erg fel in een donkere woonkamer.
Vraag & Aanbod
Wil je je eigen tweedehands product adverteren?
Meer over handelen in Vraag & Aanbod »