€ 168,26

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Toon reviews van:
mvansluis 3 december 2021

Fossil Gen 6 Display FTW4059 44mm RVS (RVS)

Mooi horloge met een klassiek en luxe uitstraling. Met Android Wear is het horloge naar eigen smaak in te stellen. Er zitten aardig wat verbeteringen in ten opzichte van de Gen 5, maar het is allemaal minimaal. Laten we hopen dat de update naar Wear 3.0 het verschil gaat maken.

Pluspunten

• Design
  • veel apps via Play Store
  • Goed prestaties Snapdragon 4100+

Minpunten

• Accuduur kan beter
  • Geen sporthorloge
  • Nog geen update naar Wear 3.0

Hanneke73 17 december 2021

Fossil Gen 6 Display FTW4062 44mm Zwart (Bruin)

Ik twijfel enorm of ik er blij mee ben. Ja, hij is cool en hij kan veel, maar mijn hemel wat is de batterij snel leeg, en wat heeft hij rare kuren...

Pluspunten

• Cool, volledig te customizen
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Batterijduur heel kort
  • Activiteitentrackers onnauwkeurig

jpm.lensen 20 november 2021

Fossil Gen 6 Display FTW4059 44mm RVS (RVS)

Via theinsidersnet kon ik tegen korting deze smartwatch kopen. En ik wil hem vergelijken met mijn Fitbit Versa 2 Zwart (Zwart)

Pluspunten

• scherm
  • uiterlijk
  • fysieke knoppen
  • wearos/ google fit integratie
  • snel laden

Minpunten

• accuduur ongeveer 24 uur
  • inkorten bandje lastig

Tweakers-21 10 januari 2022 Product gekocht

Fossil Gen 6 Display FTW4059 44mm RVS (RVS)

Mooi en heel prettig horloge. Makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Gemak
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Klokje zou iets kleiner mogen zijn

MoniqueB 16 februari 2022

Fossil Gen 6 Display FTW4059 44mm RVS (RVS)

Ik ben helaas niet tevreden. De look & feel past niet bij me. Verder blijft het horloge niet goed zitten. Niet geschikt om te dragen tijdens het sporten of slapen. De batterij gaat nog geen 24 uur mee en loopt soms acuut leeg van 50% batterij binnen een paar minuten.

Pluspunten

• Mooi afgewerkt

Minpunten

• Batterij gaat nog geen 24 uur mee
  • Fit is niet erg geschikt voor sporten en slapen
  • Wordt soms erg warm en loopt dan leeg

TTworks 10 januari 2022

Fossil Gen 6 Display FTW4061 44mm Zwart (Zwart)

Smartwatch fossil, een hele leuke smartwatch die je voor meerdere doeleinden kunt gebruiken. Van de tijd lezen tot WhatsApp berichten lezen, sportactiviteiten bijhouden, het weer in zien en nog veel meer... kort gezegd: perfect!

Pluspunten

• Uitstraling
  • Compact

Minpunten

• Accu duur

Barbara R 10 januari 2022

Fossil Gen 6 Display FTW4059 44mm RVS (RVS)

Mooi horloge met veel mogelijkheden. De batterij laadt snel op en dat is fijn, want als je alle functies gebruikt, gaat deze net geen dag mee. Het bandje is van staal en ik ben nogal gevoelig voor allerlei metalen, maar dit gaat prima. Prima alternatief voor Apple watch.

Pluspunten

• Design
  • Gebruiksgemak
  • Functies

Minpunten

• Batterijduur

valescahoitink 9 januari 2022

Mooi chique horloge

Pluspunten

• Mooi design
  • Voelt stevig aan

Minpunten

• Groot horloge voor kleine pols
  • Batterij soms snel leeg

marcohoitink 9 januari 2022

Mooie en stijlvolle smartwatch

Pluspunten

• Stijlvol
  • Voelt degelijk aan
  • Mooi display

Minpunten

• Kortere batterijduur

xMupkex 5 januari 2022

Fossil Gen 6 Display FTW4059 44mm RVS (RVS)

Mooie nieuwe aanwinst, niet alleen functioneel maar ook nog een mooie eyecatcher.

Pluspunten

• Aannemen en beantwoorden berichten en gesprekken
  • Mooi design
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Accuduur
  • Niet waterdicht

patrickjetten 4 januari 2022

Fossil Gen 6 Display FTW4062 44mm Zwart (Bruin)

Het is een mooi dun horloge. Het installeren van de horloge was eenvoudig, app installeren, verbinden en synchroniseren. Merk wel dat de accu minder lang mee gaat dan verwacht, maximaal dag. Hij wat hij moet doen, bloeddruk, stappenteller, co2 gehalte meten, berichten lezen, spotify bedienen en melding komen binnen.

Pluspunten

• Mooi design
  • Snel
  • Licht

Minpunten

• Matige accu

KarenJukes 4 januari 2022

Fossil Gen 6 Display FTW4061 44mm Zwart (Zwart)

Het is een mooi horloge met veel opties. Het horloge laadt snel op en gaat lang genoeg mee. Ook is het horloge fijn te gebruiken met je mobiel. De google Assistent werkt goed. De verschillendewijzerplaten zijn fraai. Ik vind het fijn dat mijn horloge trilt als ik een melding krijg.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Functionaliteiten
  • Batterij

Minpunten

• Whatts app
  • Grootte

Aline13 28 december 2021 Product gekregen

Fossil Gen 6 Display FTW4059 44mm RVS (RVS)

Bandje was niet zelf kleiner te maken. Het horloge ziet er mooi en stijlvol uit. Horloge met veel mogelijkheden en functies, opties genoeg. Echter vind ik de batterijduur niet voldoende. Bij een actieve dag en veel gebruik van het horloge red hij het net aan een dag qua batterijduur.

Pluspunten

• Veel opties
  • Mooi disign

Minpunten

• Batterijduur
  • Bandje

Rasmalluin 3 december 2021

Fossil Gen 6 Display FTW4061 44mm Zwart (Zwart)

De Fossil FTW4061 Gen 6 smartwatch is ten opzichte van zijn voorgangers een flinke stap voorwaarts. De software draait soepel en werkt eenvoudig, de knoppen aan de zijkant voelen degelijk aan en ook het scherm zelf oogt helder. De zwarte rand rondom het display is wel een groot minpunt.

Pluspunten

• Software werkt vloeiend
  • Helder display
  • Snel opladen

Minpunten

• Zwarte rand rondom het display
  • Geen draadloos laden

bertsmeerink 28 november 2021

Fossil Gen 6 Display FTW4061 44mm Zwart (Zwart)

Ja, de Fossil heeft wat nadelen, waarvan vooral de matige accuduur en ontbreken van wear os 3, maar wat een heerlijk horloge is het toch. Het scherm is prachtig, hij werkt ontzettend rap. Een heerlijke smartwatch.

Pluspunten

• Scherm
  • Snelheid

Minpunten

• Accuduur
  • Ontbreken wear os 3

Efenco 27 november 2021 Product gekocht

Fossil Gen 6 Display FTW4061 44mm Zwart (Zwart)

een mooie smartwatch met een strak design en veel mogelijkheden. Hij is makkelijk te koppelen aan een Android telefoon en is makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Duidelijk scherm
  • Design
  • Soepel bandje

Minpunten

• Accuduur
  • Ontbreken sportopties

paulusverhoeven 24 november 2021

Fossil Gen 6 Display FTW4061 44mm Zwart (Zwart)

Mocht deze horloge testen. Het is een comfortabele horloge met een mooie uitstraling en goed scherm. Accuduur had beter gemogen, maar is voldoende om niet storend te zijn.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Scherm
  • Comfort

Minpunten

• Accuduur

alleenpeter 22 november 2021

Fossil Gen 6 Display FTW4061 44mm Zwart (Zwart)

Ik heb deze Fossil Gen 6 mogen testen en enige tijd geleden heb ik deze thuisgesturud gekregen. Was echt ontzettend nieuwsgierig en kon niet wachten om de smartwatch te gaan bewonderen.

Pluspunten

• looks/design
  • snel opladen
  • snel

Minpunten

• accuduur
  • gemis handleiding
  • superkleine lettertjes op scherm

hjean 17 november 2021 Product gekocht

Fossil Gen 6 Display FTW4059 44mm RVS (RVS)

Mooi design, zoals ik van Fossil gewend ben. Alleen ze hebben een slecht on-line support en in duidelijke handleidingen zijn ze kennelijk ook niet zo bedreven.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Aanpassen wijzerplaat

Minpunten

• Te korte batterij lading (1,5 dag)
  • Geen handleiding, ook geen on-line support

Ricman 14 november 2021 Product gekocht

Fossil Gen 6 Display FTW4062 44mm Zwart (Bruin)

Prijs kwaliteit verhouding niets mis mee, jammer dat de accu bij normaal gebruik redelijk snel leeg is.

Pluspunten

• Design
  • Mogelijkheden
  • Bediening

Minpunten

• Accuduur

ikloon 20 november 2022 Product gekocht

Fossil Gen 6 Display FTW4059 44mm RVS (RVS)

Opvolger van mijn fossil 4 horloge en in alle opzichten een vooruitgang. Mooier materiaal, sneller en ook langere batterijduur.

Pluspunten

• Mooi materiaal
  • Verbeterde batterijduur

Minpunten

• Batterijduur kan nog beter

wooley 5 juni 2022 Product gekocht

Fossil Gen 6 Display FTW4061 44mm Zwart (Zwart)

sinds 5 maanden de gen 6 daarvoor 3 jaar huawei gt Maar 1-2 dagen met batterij en dan opladen Scherm zit al onder de krasjes en enkele diepe en vlekken etc. Is op zich een mooi horloge maar erg zwakke bouwkwaliteit.... Ga oude huawei weer gebruiken

Pluspunten

• Veel apps

Minpunten

• scherm degelijkheid
  • Batterijduur erg zwak

M. van Aken 5 april 2022 Product gekocht

Fossil Gen 6 Display FTW4062 44mm Zwart (Bruin)

Berichten beantwoorden via spraak is eerder uitzondering dan regel. Activeitentracker is onnauwkerig. Ik zie heel wat reviews voorbijkomen hier die (deels) gesponsord zijn, lijkt me opgezet spel. Fossil slaat hiermee eigenlijk de plank mis.

Pluspunten

• Mooi display
  • Verwisselbare bandjes

Minpunten

• Activeitentracker is onnauwkerig
  • Batterij gaat vlot leeg
  • Traag
  • Assistent word vaak per ongeluk opgeroepen door de knop

Aryan Wever 5 maart 2022

Fossil Gen 6 Display FTW4059 44mm RVS (RVS)

Een fijn horloge, gaat met mijn instellingen een dag of 4 mee en laadt snel op. Enig minpunt is dat de update naar de volgende WearOS versie pas in de loop van dit jaar uitkomt. Mijn conclusie voor nu is: een mooie smartwatch welke aan mijn verwachtingen voldoet!

Pluspunten

• degelijk gebouwd
  • accuduur

Minpunten

• updatebeleid
  • soms een connectieprobleem

qes 24 februari 2022

Fossil Gen 6 Display FTW4059 44mm RVS (RVS)

Mijn eerste ervaring is met de FTW4059 zijn erg positief, het is een mooi en degelijk horloge. Vond het jammer dat er geen hulpmiddelen bijgeleverd worden om het bandje op de juiste maat te kunnen aanpassen. Enige nadeel is de korte batterijduur, maar duurt het volledig laden niet zolang.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Design
  • Mogelijkheid

Minpunten

• Wear OS 2

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Fossil Gen 6 Display FTW4061 44mm Zwart (Zwart)?