€ 169,-

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
robertnld 29 augustus 2021 Product gekocht

Nokia G20, 64GB opslag Blauw

Prima "recht toe, recht aan" toestel. Ik zie Nokia kwaliteit, word blij van de vele updates, en krijg een prima prijs-kwaliteit verhouding. Met de juiste verwachting heb je een uitstekende telefoon.

Pluspunten

• Prijs - kwaliteit verhouding
  • Algemene indruk
  • Android One

Minpunten

• Wifi
  • Laadsnelheid
  • verwacht geen snelheidsmonster

Jen1984 28 februari 2022 Product gekocht

Nokia G20, 64GB opslag Blauw

Groot en traag, maar wel goede foto's en hele goede batterijduur.

Pluspunten

• Enorm lange batterij duur (+- 3 dagen)
  • Mooie foto's
  • Stabiele wifi
  • Mooi kleur

Minpunten

• Lage resolutie
  • Vreselijk traag voor een apparaat uit 2021
  • Erg groot

VeertienKaVier 11 maart 2022 Product gekocht

Nokia G20, 64GB opslag Blauw

Simpel, maar doet wat het moet doen. Grote pluspunt is de accu, telefoon houdt het volgeladen lekker lang vol.

Pluspunten

• Accuduur

Minpunten

• Niet geschikt voor wie een supergoede camera wenst

FRANK-LEURSNewbie 16 augustus 2022 Product gekocht

Nokia G20, 64GB opslag Blauw

Ik heb deze telefoon in bezit sinds september 2021. Hij is voor mij ideaal. Ik gebruik hem voor; 1-Bellen 2- WhatsApp 3-Navigeren 4- ritten bijhouden (strava) ETC.... Ik gebruik hem redelijk intensief. De accu houdt het een hele dag vol. Bij een minder intensief gebruik meerdere dagen.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk bedienen
  • Grote accucapaciteit (5050 Ma)

Minpunten

• Display reflecteert in de zon.
  • Laad op met MAX 1,5 ampère.

grun93 5 oktober 2021 Product gekocht

Nokia G20, 64GB opslag Blauw

Geen snelheidsmonster, maar verder een uitstekende kwaliteit/prijs verhouding. Goede camera. Had van mij iets kleiner gemogen maar ben er nu aan gewend, hij past nog wel in een broekzak. Krijgt upgrades naar Android 12 en 13.

Pluspunten

• Android One
  • NFC
  • Goede camera 48M
  • Uitstekende kwaliteit/prijs verhouding
  • Grote accu
  • snelle vingerafdruk scanner in pwrknop

Minpunten

• Had hem liever iets kleiner gezien
  • geen kompas

Raindeer 19 juli 2021 Product gekocht

Nokia G20, 64GB opslag Blauw

Uitstekende Android One telefoon met goede batterij en basisfunctionaliteit. Jammer dat het geen 5GHz ondersteund. Perfect voor kids en oma.

Pluspunten

• Grote batterij
  • 3 jaar lang updates, 2 nieuwe Android releases
  • snelle vingerafdrukscanner
  • Fijn scherm
  • Degelijke bouwkwaliteit

Minpunten

• Geen 5GHz Wifi
  • Geen kompas

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Nokia G20, 64GB opslag Blauw?