€ 35,16

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Techrvw 9 juni 2021
De reviewer heeft het product gekregen in ruil voor het schrijven van deze review.Techrvw schreef afgelopen jaar 2 reviews, waarvan 100% gesponsord.

Xiaomi Mi Smart Band 6 Zwart (Zwart)

De Xiaomi Mi Band 6 is wederom een goede verbetering in vergelijking met zijn voorganger. De SpO2 sensor, meerdere sportactiviteiten, en het grotere scherm zorgen voor een goede meerwaarde. Er zitten meer nieuwe softwarematige features op, zoals Ademhaling controle tijdens het slapen en het automatisch detecteren van activiteiten. Absolute aanrader!

Pluspunten

• Groter scherm in vergelijking met de vorige versie
  • Prijs/Kwaliteit verhouding is erg goed
  • Veel verschillende sportmodus
  • Opladen via een magnetische kabel
  • SpO2 sensor zit erin
  • Automatisch detecteren en starten van 6 verschillendeactiviteit
  • Prijs is goed, €39,95 bij Xiaomiproducts.nl

Minpunten

• Bandje kan snel breken
  • Batterijduur gaat met elke versie achteruit
  • Geen Built-In GPS
  • Geen NFC
  • Geen Smart Alarm beschikbaar

iw@n 29 april 2021 Product gekocht

Xiaomi Mi Smart Band 6 Zwart (Zwart)

prima functionaliteit maar batterijduur tov voorgangers onvoldoende. (nog wel beter dan meeste andere merken)

Pluspunten

• groter scerm
  • O2 meter

Minpunten

• batterij snel leeg
  • batterij snel leeg
  • batterij snel leeg

hansie_k 25 april 2021 Product gekocht

Xiaomi Mi Smart Band 6 Zwart (Zwart)

Mijn Amazfit Cor 2 had de laatste tijd al wat kuren, en toen ging ook het bandje stuk. Tijd voor wat anders. De Band 6 heeft een mooi groot scherm, meet een hoop data, en dat voor een schappelijke prijs.

Pluspunten

• Groot scherm, en toch compact model
  • Activiteiten starten vanaf de tracker.

Minpunten

• Kan de Band 6 niet koppelen aan Zepp (geeft data mooier/duidelijke weer)
  • Accu snel leeg (+/- 1 week).

hansvantweak 22 juni 2021 Product gekocht

Xiaomi Mi Smart Band 6 Zwart (Zwart)

Al een tijdje heb ik de smartband van verschillende merken gevolgd met het idee om er zelf een te kopen. Door reclame op MI-events zag ik dat de prijs verlaagd was. Omdat ik een Xiaomi apparaat heb vond ik het handig om van het zelfde merk de tracker te nemen.

Pluspunten

• Bediening
  • Mogelijkheden
  • Gemak

Minpunten

• Handleiding

Mr-Martinez 4 juni 2022 Product gekocht

Xiaomi Mi Smart Band 6 Zwart (Zwart)

Kortgeleden ben ik overgestapt van de Mi Band 5 naar de Mi Band 6. Helaas geen verbetering. Hoewel ik dezelfde Zepp Life app gebruik kan die app de Mi Band 6 regelmatig niet vinden, hoewel de (Xiaomi) telefoon wel aangeeft dat die verbonden is. Terug naar Mi Band 5 dus.

Pluspunten

• groter scherm

Minpunten

• verliest verbinding met telefoon
  • te duur
  • geen echte upgrade tov vorige versie
  • wil onnodig veel rechten

davidvl82 5 februari 2022 Product gekocht

Xiaomi Mi Smart Band 6 Zwart (Zwart)

Januari 2022 gekocht voor circa €40 bij Xiaomiproducts. Ik dacht: voor dat geld kan ik het wel proberen. Tot nu toe erg tevreden! Inmiddels ook een gekocht voor mijn meissie, die helemaal niet houdt van gadgets, maar die vindt het vooral leuk dat je je slaap kunt volgen.

Pluspunten

• Batterij gaat zo'n 4 dagen mee (met mijn instellingen en 24/7 dragen)
  • Behoorlijk accurate metingen (naar mijn idee)
  • Duidelijk inzicht in metingen, cijfers en scores
  • Uitgebreide instellingen en mogelijkheden
  • Erg goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Mooi kleuren amoled scherm
  • Indeling en vormgeving standaard watchface is rustig en overzichtelijk

Minpunten

• Bandje schiet wel eens los (bij mij gemiddeld 1 a 2x per week en vooral tijdens fysiek werk of huishoudelijke klusjes), maar je voelt duidelijk dat hij los zit dus geen probleem als je hem gelijk vastmaakt
  • Geen support voor digital assistants of gebruik als Bluetooth mic. bijv. voor bellen
  • Als je hem afdoet, staan de afdrukken van de gaatjes in je pols
  • Oplaadsnoer is aan de korte kant, 1 meter zou fijner zijn
  • De watchfaces in de shop (allen optioneel en gratis) zijn wat druk en kinderachtig
  • Batterijniveau en datum slecht afleesbaar met zonnebril door grijze tekst op zwarte achtergrond
  • Schermhelderheid onvoldoende bij fel zonlicht
  • Feedback van mijn meissie: het is wel een lelijk ding

Hermans1958 17 augustus 2021 Product gekocht

Xiaomi Mi Smart Band 6 Zwart (Zwart)

Xiaomi smartband is qua prijs- kwaliteitsverhouding een prima aankoop, maar ik ben er al 2 verloren door de erg slechte armband. Ook snachts laten ze vaker los. Ik koop ze nooit meer zolang die armband er bij zit

Pluspunten

• Goede prijs- kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Slechte armband waardoor je horloge verliest

kenza4ever 28 juni 2021 Product gekocht

Xiaomi Mi Smart Band 6 Zwart (Zwart)

Overgestapt van een Fitbit Alta HR naar deze Xiaomi Mi band 6. De software van Xiaomi (Mi Fit) is ook super en doet echt niet onder voor die van Fitbit. Ook netjes in het Nederlands zonder gekke vertalingen :-)

Pluspunten

• helder display
  • touchscreen werkt soepel en snel
  • voelt premium
  • software in goed NL zonder gekke vertalingen
  • gunstige prijs
  • veel meer waar voor je geld in vergelijking met Fitbit/Garmin

Minpunten

• bandje met klik-mechanisme, ik heb liever een normaal bandje met gesp

Woots 3 juni 2021 Product gekocht

Xiaomi Mi Smart Band 6 Zwart (Zwart)

Prima fitness band voor zijn prijsklasse, met veel sporten en functies. Scherm is veel groter t.o.v. vorige versie. De automatische pauze en kilometerindicator tijdens hardlopen vind ik geweldig! Helaas lukt het niet om hem volledig uit te schakelen, mag een accu groter (ongv. week) en onhandige automatische updates.

Pluspunten

• Erg goede prijs/kwaliteit
  • Groot scherm
  • Veel functies

Minpunten

• Kan niet volledig uit
  • Onhandige automatische updates
  • Accu mag beter

Steven6249 21 mei 2021 Product gekocht

Xiaomi Mi Smart Band 6 Zwart (Zwart)

Een slim horloge / smartwatch is voor mij vrij onmisbaar geworden. Ik gebruik vnl. de mi bands voor de uitgebreide notificatie functie, timer, muziek functie, find my device en weer.

Pluspunten

• Display
  • Magnetisch laadkabeltje

Minpunten

• Batterijduur (ca. 10dgn)
  • Chinese komaf

Prodigy1972 17 mei 2021 Product gekocht

Xiaomi Mi Smart Band 6 Zwart (Zwart)

Sinds 15-5 heb ik deze Mi Band 6, en ben er heel blij mee. hij meet naast hartslag, zuurstof percentage, stappen, etc ook Stress... echt heel gaaf. De slaapmeting geeft ook heel uitgebreide resultaten weer.. Prima apparaatje en dat voor EUR 45,00

Pluspunten

• Stressmeting
  • Heel veel mogelijkheden
  • Accu houdt het lang uit
  • opladen met magneetkabeltje, je hoeft hem niet uit bandje te halen
  • heel veel sportmodus
  • Veel notificatie mogelijkheden

Minpunten

• standaard bandje is nogal simpel rubber.
  • GPS en BT aan op je telefoon, dus dat vreet accu van je telefoon

nbert 16 mei 2021 Product gekocht

Xiaomi Mi Smart Band 6 Zwart (Zwart)

Erg goed voor zijn prijs, voor €45 euro krijg je erg veel. Goed gebouwd, fijne touch-controls. Het bandje is niet geweldig maar goed genoeg.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Goede bouwkwalitiet
  • Erg fijn, ook als je geen "fitness-features" gebruikt.
  • Eigen watchfaces te installeren via een kleine omweg
  • "Foto nemen" functie werkt met iedere camera app

Minpunten

• Plugje in bandje voelt wat slap...
  • Geen extra features te installeren, zoals je hem krijgt is 'ie ook.

Eric aerts 26 april 2021 Product gekocht

Xiaomi Mi Smart Band 6 Zwart (Zwart)

Gebruik de mi band voornamelijk als slaaptracker, vind hiervoor de mi band 5 beter, de 6 geeft mij teveel informatie over de tijd die je wakker was en telt die dan bij op bij de totale slaaptijd en die klopt dan niet meer.

Pluspunten

• Lange batterij tijd
  • Werkt goed met veel functies
  • Betrouwbare metingen
  • Mooie handige metalen armband te verkrijgen Mijos

Minpunten

• Te veel informatie bij slaaptijd
  • Te klein scherm
  • MI band 5 voldoet beter

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Xiaomi Mi Smart Band 6 Zwart (Zwart)?