Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
AirJonn 14 december 2020 Product gekocht

LG OLED55BX6LB Zwart

Prachtig scherm voor een zeer acceptabele prijs.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Prijs / Kwaliteit
  • Video aansluitmogelijkheden
  • Afstandbediening
  • Kijkhoek

Minpunten

• eARC beperkte audio doorgave
  • Reflecterend scherm
  • Standaard ingestelde profielen slecht

Inbrandgevoeligheid Score: 2

Tervueren 2 januari 2021 Product gekocht

LG OLED55BX6LB Zwart

Standaard zit er, zeker voor een platte tv, best een goed geluid in Maar tegelijkertijd ook de SL8YG Soundbar erbij gekocht..... Nu ben ik geen zware super veel eisend iemand maar ik vind het een geweldige combi. Denk dat ik voor dit geld haast niet beter krijgen kan.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Fijne afstandsbediening

Minpunten

• Standaard voet te laag (ivm soundbar)

Novocaine1Newbie 27 december 2020 Product gekocht

LG OLED55BX6LB Zwart

Mooie TV, super beeld en geluid. Aanschafprijs €1069 zeker waard maar; Zender menu super traag en zelfs vervelend. CI+ laad tijd is ca 40seconden en dat hangt tegen ergernis aan. Zenders wisselen is een drama. SUPER TRAAG zender menubediening. Als ik dit had geweten had ik een andere TV gekocht.

Pluspunten

• Super beeld
  • Geluid
  • design scherm
  • Motion afstandsbediening

Minpunten

• Trage zender menu

Pilot56 9 december 2020 Product gekocht

LG OLED55BX6LB Zwart

Prachtige tv en voor 1000 euro met black friday nog een goede prijs/kwaliteit ook. Het beeld is prachtig en ook heel goed voor games. Het geluid was ook verrassend goed en 4k 120hz met hdmi 2.1 is perfect voor de PS5.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Mooi geluid
  • Stevig gebouwd
  • 4k 120hz en hdmi 2.1
  • Strak design

Minpunten

• Wordt niet heel fel

AFCAjax 1 december 2020 Product gekocht

LG OLED55BX6LB Zwart

Goede kwaliteit televisie voor een nog mooiere prijs. Prachtig beeld, maar dat wist iedereen al. Fijne interface, en de Magic Remote is super handig. Gekocht voor ca. 1000 euro met Black Friday. Kan hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Prachtig zwart
  • Fijne interface/WebOS
  • Magic Remote

Minpunten

• Geen

-8- 30 november 2020 Product gekocht

LG OLED55BX6LB Zwart

Geweldige OLED tv met een geweldige prijs/kwaliteit (voor ~823 euro gekocht). Erg mooi beeld en goed geluid, beter dan verwacht. De tv draait op WebOS en is gebruiksvriendelijk met de Magic remote. Ideaal voor gamers. Aanrader!

Pluspunten

• OLED 4K @ 120Hz & HDR
  • G-Sync & FreeSync
  • HDMI 2.1
  • Grote kijkhoek
  • Goed geluid
  • WebOS & Magic remote

Minpunten

• Reflecterend scherm in lichte omgeving
  • Geen built-in Chromecast

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG OLED55BX6LB Zwart?