€ 73,45

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Toon reviews van:
i-dj 11 november 2020 Product gekocht

Logitech MX Anywhere 3 Grijs

De Logitech MX Anywhere 3 ligt prettig in de hand en heeft een lange accuduur. Voor Ideaal is dat je de muis aan 3 apparaten kunt koppelen en met 1 druk op de knop kunt switchen. Met de Logitech Flow software kun je de muis configureren naar eigen wens.

Pluspunten

• Compact
  • Snelladen met USB-C
  • Supersnel scrollen

Minpunten

• tikje in het muiswiel bij het scrollen
  • Geen draagtasje voor deze mobiele muis

bramosditaljano 8 augustus 2021 Product gekocht

Logitech MX Anywhere 3 Zwart

Gekocht als opvolger voor mijn Anywhere 2S, waarvan het rubber losliet. Bevalt tot nu toe prima: voelt in gebruik hetzelfde als de 2S, maar met wat meer opties (via 'Logitech Options'-app). Scrollwiel is even wennen, maar volgens mij 'n verbetering.

Pluspunten

• Degelijk
  • Koppelt aan meerdere apparaten
  • Bluetooth / USB

Minpunten

• Goedkoper kan nooit kwaad
  • Horizontaal scrollen met 'kantelen' van scrollwiel had mijn voorkeur

michael66 10 februari 2021 Product gekocht

Logitech MX Anywhere 3 Zwart

Als echte MX Anywhere-fan moet ik deze versie 3 helaas afraden. Hij functioneert op minder oppervlakken en heeft minder functies dan zijn voorgangers en de linkerknop is veeeeeeel te gevoelig. Daardoor vind ik het gebruiksgemak veel minder dan van de vorige versies, de 2 en 2S.

Pluspunten

• Prima middelgroot formaat
  • Stevig gebouwd, kan tegen een stootje/vallen
  • Snel op te laden
  • Opladen met USB-C
  • Goede software, veel instellingen
  • USB en BT

Minpunten

• Klik linker muisknop veel te gevoelig
  • Mist links/rechts klikken op scrollwiel
  • Werkt minder goed op een aantal oppervlakken dan voorganger

Liek1234Newbie 22 november 2020

Logitech MX Anywhere 3 Grijs

De muis ligt prettig in de hand, wel wat klein.De muis heeft veel knoppen en alle knoppen zijn aan te passen. Het scrollen is ook instelbaar, van sneller dan gemiddeld, tot mega snel. Accu is op te laden en gaat lang mee. Zowel met usb als bluetooth aan te sluiten.

Pluspunten

• Accuduur
  • Veel functionaliteiten

Minpunten

• Model weinig ergonomisch

teek2 7 oktober 2020 Product gekocht

Logitech MX Anywhere 3 Zwart

Mooie muis, voelt als kwaliteit, ik vind hem erg plat en nu bijna 2x zo duur als MX Anywhere 2.

Pluspunten

• Gevoel van Kwaliteit
  • Mooi
  • Klein
  • USB-C (zelfde als MX Keys)

Minpunten

• Duur
  • Schakelt niet mee met de MX Keys
  • Licht niet lekker in mijn hand
  • Geen doosje voor vervoer

NienketdNewbie 11 november 2020 Product geleend

Logitech MX Anywhere 3 Grijs

Hij werkt snel en soepel. Makkelijk aan te zetten en verbindt direct zodat je gelijk aan het werk kan. Door het handige kleine formaat fijn om mee te nemen en onderweg te gebruiken. Voor langdurig thuis gebruik is hij wat klein en ligt hij niet super in de hand.

Pluspunten

• klein
  • snel
  • makkelijk

Minpunten

• te klein

Fred13 8 maart 2021 Product gekocht

Logitech MX Anywhere 3 Zwart

Prima muis om te gebruiken bij een laptop/ipad. Werkt goed op Windows en macOS (Big Sur). Handig is ook de mogelijkheid om meerdere apparaten (3) te verbinden.

Pluspunten

• hoge gevoeligheid
  • fijn scroll wiel
  • oplaadbaar
  • 3 apparaten te verbinden
  • veel instelmogleijkheden
  • zowel links als rechtshandig te gebruiken
  • redelijk stil

Minpunten

• ligt redelijk in de hand
  • duur

Kaastosti 28 januari 2021 Product gekocht

Logitech MX Anywhere 3 Zwart

Wat mij betreft een stap achteruit ten opzichte van de MX Anywhere 2. Hij ligt minder prettig in de hand en de klik is opvallend aanwezig. Ook geen mooi opbergzakje meer, jammer. Voor mij in ieder geval reden genoeg om 'm terug te sturen, dit gaat 'm niet worden.

Pluspunten

• Mooi compact

Minpunten

• Onprettige ribbels aan de zijkant
  • Luide(re) klik
  • Geen opbergzakje

TimmiihNewbie 26 november 2020 Product geleend

Logitech MX Anywhere 3 Grijs

Door zijn lichtgewicht en oplaadbare accu is de muis erg portable. Heb de muis nu 4 weken in gebruik en nog geen enkele keer op moeten laden. Opladen gaat gemakkelijk met bijgeleverde USB kabel. Muis reageert lekker snel en scroll functie voelt erg goed.

Pluspunten

• Desing
  • Accu

Minpunten

• Installatie mogenlijkheden

xharx 20 november 2020 Product gekocht

Logitech MX Anywhere 3 Zwart

Ik ben fan van Logitech muizen, maar deze gaat eruit, zonde geld. Muis is van goede kwaliteit, maar zeer onprettig om mee te werken. Hij klikt veel te makkelijk, met name de linkerknop klik ik de hele tijd per ongeluk. Het materiaal aan de linker zijkant heeft vervelende ribbels.

Pluspunten

• Kwaliteit is goed
  • Logitech software is goed
  • Bluetooth dus geen USB plugje nodig
  • Slim snel scroll wiel

Minpunten

• Te klein
  • Klikt al als je er naar kijkt
  • Onaangenaam materiaal om vast te houden

Ivar321Newbie 18 november 2020 Product geleend

Logitech MX Anywhere 3 Grijs

Overtreft niet. De basis onderwerpen zijn prima, makkelijk te verbinden via Bluetooth en additionele knoppen bij de duim. Het scroll wheel is erg stil en de de muis is via USB-C op te laden. Ik vind de muis wel wat klein en het scrollen niet altijd even fijn.

Pluspunten

• Scrolt erg stil
  • USB-C oplader

Minpunten

• Wat klein

RoandlNewbie 15 november 2020

Logitech MX Anywhere 3 Grijs

Niet geheel tevreden over deze muis. de klik van de muis is erg hard. de ingenieuze scroll optie is minder ingenieus dan geclaimed. De eerdere logitech muis die ik heb gehad werkt op 2 AA batterijen en die gaat 3 jaar mee. 3 JAAR!!! Deze accu moet je vaker opladen.

Pluspunten

• Kan op elk oppervlak

Minpunten

• Je moet hem opladen
  • klik is erg hard
  • ingenieus scrollen valt tegen

Diane99 11 november 2020

Logitech MX Anywhere 3 Grijs

Zeer praktische compacte muis. Scrolt lekker snel overal doorheen, werkt op iedere ondergrond, ligt fijn in de hand. Verbinden met meerdere apparaten mogelijk en zeer lange batterijduur.

Pluspunten

• Lange batterij duur
  • werkt op iedere ondergrond
  • scrolt suoer snel
  • ligt fijn in de hand
  • connecten met 3 apparaten
  • snel aan apparaat te koppelen

Minpunten

• heel af en toe valt de verbinding weg

Jilvoos 31 oktober 2020 Product gekocht

Logitech MX Anywhere 3 Zwart

Heerlijke muis voor op mijn houten eettafel.

Pluspunten

• Bluetooth
  • USB-C
  • Voelt premium aan
  • Beweegt soepel op elk oppervlak
  • Fijne knoppen
  • Werkt ook tijdens opladen

Minpunten

• Klein
  • Duur

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Logitech MX Anywhere 3 Zwart?