€ 97,90
Specificaties 850W (80 Plus Gold) • volledig modulair - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Rooieduvel 31 augustus 2021 Product gekocht

Cooler Master MWE Gold 850 - V2 - Full Modular

De MWE Gold 850 V2 van Cooler Master is een prima modulaire voeding. Kabels genoeg, inclusief twee EPS kabels. De kabels zijn flexibel maar helaas niet sleeved. Doet stil zijn werk en levert genoeg power voor een high-end systeem. Geen tasje of tiewraps maar daar is de prijs naar.

Pluspunten

• Volledig modulair
  • Stil
  • Voldoende kabels aanwezig
  • Voldoende power voor zware systemen
  • Prima prijs/kwaliteit
  • Platte kabels handig voor cable management

Minpunten

• Geen gesleevede kabels
  • Geen opbergtasje voor je kabels
  • EPS kabel kan net te kort zijn om netjes weg te werken
  • Geen tie-wraps meegeleverd

JaouadO 22 december 2021 Product gekocht

Cooler Master MWE Gold 850 - V2 - Full Modular

Ik heb deze PSU gehad i.c.m. RTX 3080, Z390 moederbord en een I9 9900. Deed zijn werk prima, echter na 7 maanden oud is hij opgeblazen. Dus ik raad hem niet aan vanwege dit reden. Investeer wat meer in een betere psu zou ik zeggen.

Pluspunten

• Best stil
  • Goedkoop

Minpunten

• Kwaliteit
  • Levensduur

limoenperser 18 augustus 2021 Product gekocht

Cooler Master MWE Gold 850 - V2 - Full Modular

Dze psu gekocht omdat het een van de voordeligste was van Megekko met 850W. Doet wat het moet doen. Maakt niet veel geluid. Bouwkwaliteit is niet om over te klagen maar voelt minder goed dan duurdere psu's. Maar voor €95 of €105,95 is niet veel te klagen,

• Volledig modulair
  • 850W
  • Geluid

Minpunten

• zonder korting €105.95
  • Bouwkwaliteit

MoHoG75 6 augustus 2021 Product gekocht

Cooler Master MWE Gold 850 - V2 - Full Modular

Deze zit in mijn setup met een RTX 3090 en Ryzen 9 5900X, ik heb volledig overal RGB en heb een waterkoeling AIO van NZXT. Ik heb tot nu toe nooit problemen gehad met CoolerMaster voedingen en ben er van overtuigd dat ik met deze ook nooit problemen ga hebben!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Cable Management

Minpunten

• geen

GwnRick 24 juli 2021 Product gekocht

Cooler Master MWE Gold 850 - V2 - Full Modular

Echt een heel goed product. Top dat de voeding 850 watt is voor latere upgrades naar een andere gpu

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Stil
  • Full modular

Minpunten

• Geen custom kabels

Ruined 23 juli 2021 Product gekocht

Cooler Master MWE Gold 850 - V2 - Full Modular

Ik heb deze PSU gekocht van wegen de lage prijs, en heb er nog geen min punten over, alleen de kabels maar dat maakt niet zo veel uit.

Pluspunten

• 80+ Gold

Minpunten

• Cables zijn niet al te mooi

BasRR 27 mei 2021 Product gekocht

Cooler Master MWE Gold 850 - V2 - Full Modular

Gekocht vanwege de goede prijs en 80 Plus gold efficiëntie. Platte kabels zijn flexibel genoeg en zorgen voor een nette look in de build. Geluidsproductie is echter vrij slecht. Fan profiel staat veel te agressief en een plaatje achter de fan zorgt voor een irritante trilling.

• Efficiëntie
  • Goede kabels

Minpunten

• Agressieve fan profiel
  • Interne constructie zorgt voor resonantie

DennisH82 6 januari 2021 Hands-on

Cooler Master MWE Gold 850 - V2 - Full Modular

Heb nu een aantal van deze voedingen ingebouwd, en met name in een grote case zijn de kabels maar net lang genoeg. Ook zitten er maar 2 PCIe kabels bij, wel totaal 4 x 8 (6+2) pins aansluitingen. De kabels zelf zijn niet te stug, maar ook niet heel flexibel.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Gold en 5 jaar garantie

Minpunten

• Korte kabels
Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Cooler Master MWE Gold 850 - V2 - Full Modular?