1 review

Lenovo Yoga Slim 7 15IMH05 (82AB002WMH)

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 512GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - Lenovo Yoga Slim 7 - Snelheidsmonstertje met acht Ryzen-cores

De Slim 7 is de eerste dunne laptop met acht cores die we testen. In deze review kijken we naar de snelheid van de AMD 4800U-chip, en natuurlijk naar de laptop die Lenovo eromheen heeft gebouwd.

160 4 aug

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
JSTS_23 7 september 2020 Product gekocht

Lenovo Yoga Slim 7 15IMH05 (82AB002WMH)

Ik ben zeer tevreden met deze laptop. Het is een mooie vooruitgang ten opzichte van mijn HP OMEN op het gebied van bouwkwaliteit, Windows Hello en accuduur. Ook is de laptop heel snel en kan het ook relatief zware games zoals GTA V op bijna de hoogste specificaties draaien.

Pluspunten

• Mooie, robuuste laptop met een laag gewicht
  • Veel aansluitingen
  • Goede webcam met zeer snelle Windows Hello-functionaliteit
  • Goede accuduur
  • Goede prestaties

Minpunten

• Touchpad mag groter
  • De ventilatie zit aan de onderkant van de laptop, waardoor deze veel geluid maakt bij zware belasting

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo Yoga Slim 7 15IMH05 (82AB002WMH)?