€ 223,99

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
lolgast 30 juni 2020 Product gekocht

Microsoft Surface Headphones 2 (Zwart)

Ik was al een tijdje op zoek naar een headset. Toen ik bijna op het punt stond de Sony WH-1000XM3 te hopen kwam ik de aankondiging van deze Microsoft Surface Headphones 2 tegen. Deze heeft precies wat ik zoek! Ik besloot om te wachten en heb hem bij Amazon besteld

Pluspunten

• Bediening eenvoudig
  • Comfortabel
  • Schakelen tussen 2 devices
  • Batterijduur bij inschakelen

Minpunten

• Noice-Cancellation niet perfect
  • Batterij minder dan concurrenten
  • Klapt niet volledig in

Anthonie Smit 1 juli 2020 Product gekocht

Microsoft Surface Headphones 2 (Zwart)

Deze koptelefoon springt uit door zijn grote gebruiksgemak. De 'dialers' voor aanpassen van volume en ANC nivea zijn zeer prettig. Ook kan je met 2 apparaten gelijktijdig verbinden, bijvoorbeeld je notebook en je telefoon.

Pluspunten

• Besturing
  • Multi-point Bluetooth
  • Comfort
  • aptX en aptX LE
  • Uitstraling

Minpunten

• ANC niet uit te schakelen
  • Niet inklapbaar

aseliot 26 maart 2021 Product gekocht

Microsoft Surface Headphones 2 (Zwart)

Ik was op zoek naar een koptelefoon met iets groter en rondere oorschelpen, na een tijdje wat uitgeprobeerd te hebben kwam ik op deze uit en dit is precies het formaat wat ik zoek. Zit erg lekker en de unieke bediening werkt erg fijn.

Pluspunten

• Oorschelp knoppen
  • Meerdere verbindingen
  • Microfoon geluid kwaliteit

Minpunten

• Niet inklapbaar

LouisvcNewbie 11 maart 2021 Product gekocht

Microsoft Surface Headphones 2 (Zwart)

Superfijne koptelefoon. Jammer dat het rubber van de hoofdband losgaat na een paar dagen. Eerste exemplaar geruild maar de tweede heeft het ook. Gelukkig wordt dit gecompenseerd doordat het verder zo'n fijn apparaat is.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Hoofdband gaat bijna meteen stuk

Tuuan 19 februari 2021 Product gekocht

Microsoft Surface Headphones 2 (Zwart)

Na terug sturen Sony 1000XM3 ivm krakend scharnier probleem deze koptelefoon gekocht. Het draagcomfort van deze is voor mij vele malen beter dan Sony. Gebruik de koptelefoon nu veel vaker. De NC is helaas niet zo goed als Sony maar voor mij voldoende. Verder vindt ik het geluid prima.

Pluspunten

• Draagcomfort
  • 2 device tegelijk koppelbaar
  • Bouwkwaliteit
  • Draaischijven voor bediening !!

Minpunten

• NC niet zo goed als Sony
  • Batterij niet zo groot als conccurentie
  • Niet super compact op te vouwen

Mauzer 8 januari 2021 Product gekocht

Microsoft Surface Headphones 2 (Zwart)

Headphone gekocht omdat ik ook een surface laptop heb, en een over-ear headphone wilde proberen. Gesprekskwaliteit is ruim voldoende, comfort is goed. Automatisch uitschakelen na inactiviteit (1 uur) is vreselijk irritant en niet uit te schakelen (of uit te stellen). Stotterende audio laptop wanneer telefoon een (notificatie)geluid geeft.

Pluspunten

• Batterijduur ruim voldoende
  • Draagcomfort ruim voldoende
  • ANC voldoende
  • Spraakkwaliteit ruim voldoende
  • USB-C Connector

Minpunten

• Automatisch uitschakelen kan niet uit
  • Haperend geluid bij audio vanaf 2 bronnen
  • Niet opvouwbaar

Woots 25 september 2020 Product gekocht

Microsoft Surface Headphones 2 (Zwart)

Prima koptelefoon met erg goed geluid en redelijke ANC. De functionaliteit en design zijn de sterke kanten, draaiknoppen zijn gewoon geweldig, touchpad is fijn. De accu is vrij klein (+-20u) en na een paar uur begint hij bij mij te knellen. Ik mis verder nog een uitknop voor de ANC.

Pluspunten

• Erg goed geluid
  • Prima ANC
  • Design
  • Draaiknoppen
  • Opbergcase bijgeleverd

Minpunten

• Accu vrij klein
  • Knellen na een paar uur dragen
  • ANC kan niet uit

Substrata 1 juli 2020 Product gekocht

Microsoft Surface Headphones 2 (Zwart)

*Draaiknoppen, dames en heren.* Ik was positief na een paar weken gebruik, maar helaas ging de Surface2 spontaan stuk. Heel voordelig de AKG Y600 aangeschaft, die als enige andere hoofdtelefoon ook het fenomeen voert dat mij enthousiast maakte over de Surface 2: de draaiknop. Geluidstechnisch is deze bovendien veel beter!

Pluspunten

• Draaiknoppen
  • Uitstekende pasvorm
  • Goede geluidskwaliteit

Minpunten

• Stuk na 5 weken, zorgvuldig behandeld, toch kaduuk

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Microsoft Surface Headphones 2 (Zwart)?