€ 115,-
Specificaties Bridge met 2x E27 lampen (Multi prot.) - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Toon reviews van:
HomeriusTestpanel 7 augustus 2019 Testpanel

Philips Hue White and Color Ambiance Starterkit E27 (3 lampen, 1 dimmer, Bridge 2.0)

Functioneel, degelijk, leuk en makkelijk in gebruik. Wel een beetje aan de prijs.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Lichtsterkte (zowel min als max)
  • Installatiegemak

• Widgets (op android) beperkt

Kwaliteit Score: 4

ericje627Testpanel 29 december 2019 Testpanel

Goed uitgeruste startset om te beginnen met het Hue systeem. Door 3 lampen, de bridge en de afstandsbediening kun je hiermee bijvoorbeeld de woonkamer van slimme verlichting voorzien. De lampen reageren vlot op opdrachten van zowel de afstandsbediening als de app en hebben veel instelmogelijkheden qua kleur en felheid.

Pluspunten

• Groot assortiment aan uitbreidingen
  • Instelmogelijkheden qua kleur en helderheid
  • Eenvoudige installatie
  • Veel ingebouwde functies in de app

Minpunten

• Uitbreidingen zijn prijzig

WaarezTestpanel 9 augustus 2019 Testpanel

Ideaal starterspakket om de eerste stappen naar een smart lighting systeem in te zetten. Dit, i.c.m. een gebruiksvriendelijke en gepolijste app met een heel hoog plug & play gehalte.

Pluspunten

• Plug & play
  • Handige en goed uitgewerkte app (iOS)
  • Heel veel mogelijkheden
  • Lichtsterkte en RGB kleuren zijn goed in orde

Minpunten

• Vanwege de smartfunctionaliteit komt het licht niet door het volledige omhulsel

Kwaliteit Score: 4

huntedjohanTestpanel 14 augustus 2019 Testpanel

Ik ben 1 van de gelukkige geweest die dit set heeft toegestuurd gekregen van Tweakers om te mogen testen. super ervaring tot nog toe. 1 in de kinder kamer, en 1 in papa's game room die gekoppeld is aan ambilight. vind het duur, maar zeker de moeite waard.

Pluspunten

• eenvoudige installatie
  • goede sfeerverlichting in combinatie met ambilight
  • zeer goede en natuurlijke licht opbrengst in verhouding met bijv. milight

Minpunten

• prijs
  • updaten van lampen vind ik toch best lang duren

WagenvoordeNewbie 5 november 2017 Product gekocht

Waarom heb ik dit niet eerder aangeschaft

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • sfeer
  • mogelijkheden

Minpunten

• prijs
  • verslavend
  • HUE app mag iets uitgebreider

player-xTestpanel 5 januari 2020 Testpanel

Degelijk maar ook duur

Pluspunten

• Zeer degelijk
  • Eenvoudig op te zetten
  • Losse bediening werkt prima.

Minpunten

• Duur
  • Heel veel in-app aankopen (bij een €99 set?)

antonnob 6 februari 2018 Product gekocht

Geweldige sfeerverlichting, deze bedien met je mobieltje!

Pluspunten

• Geweldig ontwerp
  • Plug and Play
  • Bevorderd de persoonlijke veilgheid

Anoniem: 993475Newbie 9 november 2017 Product gekocht

Lampen met een wow factor

Pluspunten

• opties
  • kleurenpalet
  • easy to install
  • gebruiksvriendelijkheid

Minpunten

• prijzig

mjjveldt 8 november 2017 Product gekregen

De HUE white & color ambiance lampen zijn super. Hebben een goede lichtopbrengst en fijne kleuren. Ik gebruik ze vooral als wake-up licht en partylight. De eenvoudigste manier om dimbare lampen te hebben.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Widgets kunnen beter

vogelrokker 30 oktober 2017

Prachtig product, makkelijk in opzet en gebruik en integreerd met vele externe applicaties en systemen, maar is wel aardig aan de prijs.

Pluspunten

• Goede kleurweergeve
  • Beloofde levensduur
  • Makkelijke installatie
  • Integreert met veel apps en systemen
  • Degelijke bouwkwaliteit

• Reactietijd

FrancescoNL 27 oktober 2017 Product gekocht

Wat een leuke ervaring, deze lampen! Ik ben er ongeveer een uurtje mee bezig geweest om de app helemaal te hebben uitgezocht en ingesteld. Nu gaan de lampen met 1 druk op de knop aan.Geweldig leuk om te spelen met licht. Zo verslavend dat ik bijna alle lampen heb vervangen.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • 16 miljoen kleuren
  • Te bedienen via de app of Siri
  • Elke keer een andere sfeer
  • Uit te breiden met verschillende soorten lampen
  • Perfect als wake-up light te gebruiken
  • Veel thema's
  • Op afstand aan te zetten

Minpunten

• Prijzig, maar wel de moeite waard!
  • Geen Nederlandse handleiding
  • Verslavend

Hans077 25 oktober 2017

Het aansluiten van de bridge is een fluitje van een cent. Stekker in het stopcontact en de netwerkkabel van de bridge gaat in een poort op het modem. De lampen zijn al geplaatst, de bridge hangt aan het netwerk. Hue app downloaden en aan de slag! Onbegrensde mogelijkheden!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Eenvoud
  • Sfeervol

Anoniem: 979837Newbie 6 oktober 2017

Het is gewoon fantastisch. Verschillende kleuren en wit tinten. Lampen die je kan programmeren en dan vanzelf aan en/of uit gaan. Ik wil al niet anders meer. Het is zo enorm handig. Ik ben fan.

Pluspunten

• Simple intallatie
  • Fijne app
  • fantastische scenes met kleuren
  • Fijne verschillende wittinten

Minpunten

• de e14 uitvoering mag van mijn nog wel een kleinere uitvoering krijgen, hij past nu niet in sommige lampen thuis.

PrizjeNewbie 1 november 2017

Waaauw! Dat was mijn eerste reactie toen de drie Hue lampen aangesloten waren. Wat een sfeertje gelijk in huis zeg! De dimmer switch(slimme draadloze schakelaar)is ook super handig en kan je overal in huis ophangen. Wat een heerlijke lichtbeleving. Er zijn nog zoveel andere mogelijkheden. Ik ga ze zeker uitbreiden!

Pluspunten

• Sfeervol licht
  • Gebruiksgemak
  • Veel mogelijkheden via apps

Minpunten

• Beetje prijzig

VanillaPriest 22 januari 2022 Product gekocht

Ik moet zeggen, ik ben inmiddels arm, maar vooral gelukkig. Hoofdreden hiervan is toch wel de integratie met Apple HomeKit. Als Apple gebruiker heb je zeker alternatieven, maar het zeer complete aanbod van Hue en de extreem lange levensduur van de producten maakt dat het lastig te negeren is.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Apple HomeKit
  • Apple HomeKit
  • Apple HomeKit

Stefanvanseters 12 december 2019 Product gekocht

Handig om via de app te dimmen en aan/uit zetten. Verbinding is altijd in orde. Inmiddels ook 10 spots en 4 buitenlampen met lampen voorzien. Lichtsterkte is OK, een variant met meer lumen is wenselijk. Google home mini werkte niet goed en zit weer terug in de doos.

Pluspunten

• Verbinding
  • Gemak
  • Degelijke lampen

Minpunten

• Google home mini werkt niet goed
  • Lichtsterkte kan beter

MeindertHH 28 februari 2019 Product gekocht

In de reviews zijn verschillende zaken genoemd, maar voeg er een aan toe. Philips Hue communiceert met Ambilight-televisies wat een geweldige sfeer oplevert: de zonsopkomst in de Lion King, het oceaanblauw van Life of Pi, en als in een horrorfilm de lichten uitvallen gebeurt dat ook in de woonkamer. Verslavend!

Pluspunten

• Goede bouwkwaliteit
  • Gemakkelijke bediening
  • Sfeervol
  • Goede app
  • Combinatie met Ambilight
  • Integratie met andere diensten

Minpunten

• Prijzig
  • Android widgets kunnen beter

Shakesbeer_NL 10 december 2018 Product gekocht

Met deze lampen geef je je kamer in een handomdraai een nieuwe 'feel'. Met de bijgeleverde dimmer/remote kan je switchen tussen 5 (via app) geconfigureerde lichtstanden, dimmen en de lampen uit- en aanschakelen. Verslavend speelgoed!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Goede lichtopbrengst
  • Erg goed dimbaar
  • Goede kleurmenging (je ziet geen basiskleuren meer)

Minpunten

• Prijzig voor een lampje

clogwise 12 september 2018 Product gekocht

Fijn en goed werkend systeem, de keuren zijn erg goed. Helaas zijn de App-Updates geen verbeteringen. Daar waar scenes voorheen gemakkelijk aanpasbaar waren blijft het nu zoeken. De Hue's werken samen met de Ambilight van Philips TV's voor een "totaalervaring".

Pluspunten

• prachtig van kleur
  • dimt erg mooi
  • Handige scenes ( 5 ) per remote verschillend in te stellen

Minpunten

• Prijzig
  • remote is niet de mooiste om te zien
  • App werkt naar behoren maar de vernieuwingen zijn geen verbereringen

Iruk1981 15 december 2017 Product gekocht

Philips Hue starter kit gekocht om mee te beginnen in de domotica. Het is erg verslavend. Het is erg fijn dat de kleur en intensiteit in te stellen is. Ook de programmeer mogelijkheden zijn erg fijn.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Kleur en intensiteit in te stellen
  • Mogelijkheden, ook voor beginners

Minpunten

• Gewone lichtschakelaars niet meer gebruiken, moet ik erg aan wennen

Anoniem: 993807Newbie 10 november 2017

Sfeer!De app werkt fantastisch en je hebt eindeloos veel mogelijkheden. De draadloze schakelaar is erg handig, maar wij maken vooral gebruik van de app. Wij hebben een verjaardag gehad waarbij we de muziek hebben aangesloten op het licht waarmee we een leuke disco effecten konden creëren.

Pluspunten

• mooie kleuren
  • veel mogelijkheden
  • echte sfeermaker

Minpunten

• installatie

jakesNewbie 4 november 2017 Product gekocht

De lampen zien er goed uit, stevig gebouwd en voelen robuust aan. In 10 min geinstalleerd. De kleuren en felheid zijn goed in te stellen en zorgen voor een leuke sfeer. Instellen kan automatisch maar ook handmatig met de bijgeleverde dimmer, Iphone en AppleWatch! Meteen ook maar de Led-strip besteld.

Pluspunten

• kwaliteit
  • sfeer
  • makkelijk in te stellen
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• prijzig
  • weinig fittingen

BViRuSNewbie 31 oktober 2017

Speelgoed voor mannen. Gehele woning bedienen met je telefoon( of met een afstandbediening ). en niet meer de gehele kamer doorlopen om alles uit te zetten, of overal schakelaars op te zetten die weer met een losse bediening werken. Voor geprogrammeerde "scenaries" Zoals "Energie" " Lezen " "Artisch " etc...

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • de E27 heeft goed licht voor 1 lamp
  • goede software
  • scenaries

Minpunten

• Toch nog wel wat aan de dure kant
  • Leuke apps kosten extra geld

basjuhh 30 oktober 2017 Product gekocht

Philips Hue colour aangesloten wat erg gemakkelijk ging, wel is de beschrijving erg mager. Ben nog aan het kijken om het geheel te koppelen aan het Fibaro systeem waarvan Philips een addon heeft gemaakt. helaas is het me hier nog niet gelukt om met scenes te werken.

Pluspunten

• Integreerbaar met bestaande domotica systemen
  • Afstandsbediening
  • Externe apps en api's

• Blauw en Groen niet zo fel als andere kleuren

sciep 30 oktober 2017 Product gekocht

Ik had mijn twijfels over dit product.Of ik dit wil in mijn huis.Maar: Ja, je wilt dit in huis. Het enige minpuntje is de huidige prijs van de lampen. Uitpakken gaat net zo snel als de installatie.Erg eenvoudig! Ik ga snel uitbreiden in mijn hele huis.

Pluspunten

• Mooi kleuren zowel warm wit als kleuren spectrum
  • Snelle en eenvoudige installatie
  • Veel mogelijkheden/functies dankzij diverse apps
  • Stembediening
  • Je kunt je lampen dimmen, zonder aparte schakelaar

Minpunten

• De (losse) lampen zijn erg prijzig
  • Het is wennen de lichtschakelaar(aan de muur) niet meer te gebruiken

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Philips Hue White and Color Ambiance Starterkit E27 (2 lampen, 1 dimmer, Bridge 2.0)?