Steelseries Apex 7 (QX2 Red, Qwerty US)

Specificaties Bedraad Qwerty met Steelseries QX2 Red switches - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Toon reviews van:
Dutchiee 28 juni 2020
De reviewer ontving een beloning voor het schrijven van deze review, bijvoorbeeld korting op de aanschaf.Dutchiee schreef afgelopen jaar 22 reviews, waarvan 36% gesponsord.

Steelseries Apex 7 (QX2 Brown, Qwerty US)

In mijn laatste review van de Steelseries Apex 7 (Red Switches) vroeg ik mij af hoeveel het nou daadwerkelijk verschilt tussen de Red en Brown switches. In deze review loop ik door de Apex 7 (Brown) heen!

Pluspunten

• Lichte mechanische aanraking
  • Aluminium behuizing voelt stevig aan.
  • De brown switches/mechanical switches spelen fijn - erg direct
  • RGB & LCD scherm
  • Uniforme software voor alle Steelseries producten
  • Kan worden verhoogd door middel van switches aan de onderkant
  • RGB verlichting aanpasbaar per key (handig om profielen voor games te maken)
  • Magnetische polssteun

Minpunten

• Prijs, met 190 is het geen goedkoop toetsenbord
  • Polssteun is vrij snel te bekrassen

Dutchiee 29 februari 2020 Product gekregen

Steelseries Apex 7 (QX2 Red, Qwerty US)

De Steelseries Apex 7, is de goedkopere variant van de Apex Pro. Een toetsenbord waar de drukgevoeligheid kon worden aangepast (zelfs per toets). De Apex 7 heeft wel dezelfde layout, en zelfs hetzelfde LCD schermpje. Hoe bevalt dit toetsenbord? Ik zoek het uit!

Pluspunten

• Lichte aanraking
  • Aluminium behuizing voelt stevig aan.
  • De ‘red switches’/mechanical switches spelen fijn - erg direct
  • RGB & LCD scherm
  • Uniforme software voor alle Steelseries producten
  • Kan worden verhoogd door middel van switches aan de onderkant
  • RGB verlichting aanpasbaar per key (handig om profielen voor games te maken)
  • Magnetische polssteun

Minpunten

• Prijs, met ongeveer 170 is het geen goedkoop toetsenbord

FuriousB 8 juli 2020 Product gekocht

Steelseries Apex 7 (QX2 Red, Azerty FR)

Na vele jaren tijd voor een nieuw toetsenbord, poging 2! Met success.. Want ik heb eindelijk een waardige vervanger voor mijn apex 350 van jaren geleden waar ik wel gewoon aan kon raken. Stil, dankzij de red switches. Niet te klein maar net goed, zeker met de magnetische wrist rest.

Pluspunten

• Gebruikte materialen
  • Stil dankzij red switches
  • Magnetische wrist rest
  • Steelseries engine
  • Opties tot aanpassen van de rgb in zones

Minpunten

• Niet de goedkoopste

AlkoMasterz 17 oktober 2019
De reviewer heeft het product gekregen in ruil voor het schrijven van deze review.AlkoMasterz schreef afgelopen jaar 10 reviews, waarvan 90% gesponsord.

Steelseries Apex 7 (QX2 Red, Qwerty US)

De Steelseries Apex 7 is bijzonder, niet alleen door zijn features maar ook de prijs. Met zijn prijskaartje is het niet het duurste wat er is. Er zijn andere fabrikanten welke soortgelijke features vertonen voor de helft meer. Het is een uniek stuk wat zeker niet misstaat bij je battlestation.

Pluspunten

• Solide aluminium
  • Per key RGB
  • OLED scherm
  • USB Passthrough
  • Snelle toetsen

Minpunten

• Learning curve voor de software
  • Prijs is redelijk hoog

Kaastosti 23 maart 2021 Product gekocht

Steelseries Apex 7 (QX2 Brown, Qwerty US)

Het voelt als een solide toetsenbord met genoeg configuratie mogelijkheden. Toch was het niet het toetsenbord waar ik op hoopte. Al jaren werk ik met relatief stille low-profile toetsenborden. Het verschil in geluid is, ondanks de brown switches, aanzienlijk. Voor mij te veel, heb 'm retour gestuurd.

Pluspunten

• Voelt degelijk
  • Uitgebreid te configureren

Minpunten

• Prijzig
  • Niet zo stil als ik hoopte

vatoloco777 4 oktober 2020 Product gekocht

Steelseries Apex 7 (QX2 Brown, Qwerty US)

Ik heb meerdere keyboards voor meerdere dagen geprobeerd. De Logitech G513, de Logitech G915, de Steelseries Apex 5, de Corsair K68, de Corsair K70, de Corsair K70 low Profile. Deze is verreweg het fijnst voor zowel tekstverwerking (80%) als gaming (20%). De polssteun is qua model en materiaal precies goed.

Pluspunten

• Erg fijn typen
  • Fijne polssteun
  • De juiste toetsaanslag
  • Niet te licht en niet te zwaar
  • Zowel goed voor gaming als voor tekstverwerking
  • Polssteun zit met magneten vast aan keyboard

Minpunten

• Prijzig
  • Voelt minder premium aan dan bijvoorbeeld de Logitech G513

FxckBanshee 30 mei 2020 Product gekocht

Steelseries Apex 7 (QX2 Blue, Qwerty US)

De Steelseries Apex 7 is een uitstekend toetsenbord. De build-quality is superb, met een 'Aircraft-grade Aluminum Alloy' frame, en een plastic bodem. De per-key RGB is prachtig en is volledig aanpasbaar in de 'Steelseries Engine'. De switches (QX2 Blue) voelen heel erg fijn aan.

Pluspunten

• Hoge build-quality
  • Kabelgeleiding in drie richtingen
  • Per-key RGB
  • OLED Display
  • 5 On-Board profielen
  • Magnetiche wrist-rest
  • Verlichte USB Passthrough
  • Zeer fijne mechanische switches

Minpunten

• Prijs | € 189,99 op de officiële Steelseries website, maar is met korting-codes en/of op andere websites goedkoper verkrijgbaar.

trainsim87 5 maart 2020 Product gekocht

Steelseries Apex 7 (QX2 Red, Azerty FR)

Zeer gebruiksvriendelijk toetsenbord, ik heb deze samen gekocht met de rival 650 en een steelseries headset. Beiden zijn een prachtige combo zeker een aanrader. Met de degelijke software van steelseries kan je alle functies benuttigen

Pluspunten

• Zeer degelijke rgb software
  • gebruiksvriendelijk
  • rgb proggramas voor aantal games

Minpunten

• hoge prijs

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Steelseries Apex 7 (QX2 Red, Qwerty US)?