1 review

Specificaties 12,3" • 2736x1824 • 128GB • Win 10 Home - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
davidvl82 1 augustus 2020 Product gekocht

Ik heb deze vorige week aangeschaft ter vervanging van mijn Surface Pro 3 (i7 8gb 256gb) en ben tot nu toe erg tevreden! Mijn oude Surface Pen, Type Cover 4 (met Fingerprint ID) en Surface Dock werken gewoon zoals het hoort.

Pluspunten

• Iets lichter en iets dunner dan voorgangers
  • Snel genoeg voor normaal thuis- en kantoorgebruik
  • Stil (fanless)
  • Laadt snel op (0-80% in een uur)
  • Compatibel met bestaande Surface hardware/accesoires zoals de type cover en pen

Minpunten

• Spiegeling scherm

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Microsoft Surface Pro 7 (Core i5, 8GB ram, 128GB opslag) voor consumenten Platinum?