Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product.
Specificaties
Belangrijkste specificaties
-
Schermdiagonaal
20" -
Resolutie
1680x1050 (WSXGA+) -
Refreshrate
75Hz -
LCD-paneel
TN -
Video in
1x DVI-D, 1x VGA (D-Sub) -
Beeldverhouding
16:10
Belangrijkste specificaties
-
Schermdiagonaal
20" -
Resolutie
1680x1050 (WSXGA+) -
Refreshrate
75Hz -
LCD-paneel
TN -
Video in
1x DVI-D, 1x VGA (D-Sub) -
Beeldverhouding
16:10
Verkrijgbaar sinds: 9 augustus 2006
Alles openen
Scherm
-
Schermdiagonaal
20" -
Resolutie
1680x1050 (WSXGA+) -
Beeldverhouding
16:10 -
Pixeldichtheid
99ppi
Paneel en backlight
-
LCD-paneel
TN
Snelheid
-
Reactietijd
5ms -
Refreshrate
75Hz
Beeldtechniek
- Kijkhoek 160°
-
Helderheid
300cd/m² -
Contrastverhouding (statisch)
2.000:1
Aansluitingen
-
Video in
1x DVI-D, 1x VGA (D-Sub) - Totaal video-ingangen 2x
Eigenschappen
-
Stroomverbruik
45W
Afmetingen
-
Hoogte
384mm -
Breedte
466mm -
Diepte
226mm
Reviews door gebruikers
Scoreverdeling
Gemiddelde gebruikersscore
3,7
3.5 van 5 sterren
0
4
2
0
0
Beste beoordeelde review
De monitor is nu zo'n 2 jaar in mijn bezit en is in gebruik als tweede scherm naast mijn Apple MacBook Pro. Dit werkt goed. Heb er af en toe een Windows systeem aan de tweede monitor ingang, schakelen gaat eenvoudig via de source knop.
Kleurweergave is goed maar met geen mogelijkheid krijg ik de kleurweergave gelijk aan die op de MBP zelf. Daarnaast is het een 6bit per kleur monitor (net als de MBP en de meeste laptops en lcd schermen) waardoor het kleurbereik beperkt is 262.000 ipv 16,8 miljoen. Voor foto bewerken is het dus wat minder geschikt, terwijl ik het ding daar eigenlijk voor had bedoeld. Pas na aanschaf van de MBP en het scherm kwam ik hier achter, vooral door wat te spelen met gradienten.
Pluspunten
Stevige behuizing (ook de voet), eenvoudige bediening. Het werkt gewoon. Zelfs na een keer stuiteren werkt het nog.
Minpunten
Aantal kleuren is 3 * 2^6 ipv 3 * 2^8. Aan/uit schakelaar werkt niet lekker
Vraag & Aanbod
Wil je je eigen tweedehands product adverteren?
Meer over handelen in Vraag & Aanbod »
/u/8115/tweakers.png?f=community)