1 review

Lenovo ideapad L340-15IRH Gaming (81LK0092MH)

Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 1,256TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Best Buy Guide - Laptop Best Buy Guide - Augustus 2019

In de Laptop Best Buy Guide gaan we op zoek naar de beste budgetlaptop (tot 500 euro), basislaptop (tot 700 euro) en mainstreamlaptop (tot 1000 euro).

132    1 aug

Videoreview - Laptop Best Buy Guide - Augustus 2019

In de Laptop Best Buy Guide gaan we iedere twee maanden op zoek naar de beste laptops in drie categorie├źn. We gaan op zoek naar de beste laptop tot 500, 700 en 1000 euro. We kijken daarvoor naar specificaties en onze eigen testresultaten.

3    1 aug

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Arnevld 5 augustus 2019 Product gekocht

Lenovo ideapad L340-15IRH Gaming (81LK0092MH)

Ik had deze laptop voorbij zien komen in de BBG van Augustus 2019. Na een paar dagen afwegen heb ik hem besteld, en man wat een fijn apparaat. Stabiele framerates Overwatch en World of Warcraft en CSGO.

Pluspunten

• Snel
  • Mooi
  • Krachtig

Minpunten

• Warmte tussen het scherm en behuizing omhoog
  • Matig touchpad
  • Single channel RAM

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo ideapad L340-15IRH Gaming (81LK0092MH)?