€ 55,-
Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 16.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
MadMarky 21 maart 2020 Product gekocht

Logitech MX518 (2019)

Een redelijk waardig opvolger van de oude MX518, waar te veel geld voor wordt gevraagd. Om de hoge prijs te rechtvaardigen had Logitech op z'n minst de feel van de knoppen en het scrollwiel moeten verbeteren.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Ergonomie
  • Hero sensor

• Geluid
  • Geen premium feel

Yousif 7 december 2019 Product gekocht

Logitech MX518 (2019)

Goede reboot van een van de meest populaire muizen ooit. Ik zag hem voor €33 in de aanbieding en ging er voor. Meer zou ik persoonlijk ook niet uitgeven gezien er in deze prijsklasse erg veel goede muizen beschikbaar zijn. Voor €33 uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Bouwkwaliteit (aanvankelijke indruk)
  • Goede sensor met laag lift-off
  • Extra knoppen met goede plaatsing
  • Goede prijs/kwaliteit wanneer hij in de aanbieding is

Minpunten

• Voor bijna €60, aardig prijzig
  • Mogelijk te zwaar en groot voor sommige personen
  • Geen instelbare lift-off distance

Rye 5 december 2019 Product gekocht

Logitech MX518 (2019)

Voor de prijs die je er normaal gesproken voor moet betalen zijn er betere muizen te krijgen. Vergeleken met de originele MX518 en de G400, is deze muis het net niet.

Pluspunten

• Bekende oude vorm
  • Lichte kabel

Minpunten

• Scroll-wiel klikt niet goed
  • Knoppen liggen te diep

Inny 3 december 2019 Product gekocht

Logitech MX518 (2019)

De MX518 is back! Voor mij en veel anderen een onverwachte en aangename hereniging met onze eerste (gaming) muis die zich toentertijd zo overtuigend onderscheidde van de doorsnee computermuis. Legt het hedendaags echter af tegen interessantere alternatieven zoals de net ietsje goedkopere en draadloze G603 (met LightSpeed, € 55).

Pluspunten

• Nostalgie
  • Superieure vorm

Minpunten

• Prijs (heeft geen premium look/feel)

Blauw_ 30 augustus 2019 Product gekocht

Logitech MX518 (2019)

Perfecte opvolger van mijn MX500. Ligt fijn in de hand, beweegt goed, fijne knoppen. Strikt genomen is het een gaming-mouse, maar ik gebruik hem daar niet voor (in tegenstelling tot mijn MX500 jaren geleden). Voordeel: het is geen gaming-mouse met extreme vormen en/of LED's zoals je ze tegenwoordig veel ziet.

Pluspunten

• Ligt fijn in de hand
  • Trouw gebleven aan beproefd concept MX500
  • Werkt soepel

Minpunten

• Geen

masterwillems 30 augustus 2019 Product gekocht

Logitech MX518 (2019)

De MX518 is terug! De bekende vorm en bouwkwaliteit geeft dit een vertrouwd gevoel. De nieuwe sensor en meegeleverde software zorgen ervoor dat deze muis in 2019 ook relevant is.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Sensor
  • Software

Minpunten

• Geen draadloze versie

BL00DMAGE 22 juli 2021 Product gekocht

Logitech MX518 (2019)

De muis is vertrouwd zoals de MX518. De rede dat ik deze muis zo slecht beoordeel is dat ik nu 3 van deze muizen heb gekocht en ze stuk voor stuk kapot gaan. Ze vertonen allemaal het probleem van dubbele linker muisklik door een Omron onderdeel met zeer slechte kwaliteit.

Pluspunten

• Vertrouwde MX518 vorm

Minpunten

• Goedkope onderdelen
  • Dubbele muisklik probleem

Tasminos 17 november 2020 Product gekocht

Logitech MX518 (2019)

Enorm fan van de originele MX518. Wel jammer dat ze niet echt vernieuwend zijn geweest door bijvoorbeeld een betere scrolwiel toe te voegen. Al met al een prima (game)muis.

• Nostalgie

Minpunten

• Niet echt vernieuwend

metak 16 oktober 2020 Product gekocht

Logitech MX518 (2019)

Vroeger was niet alles beter. Ja, het was een fantastische muis - nog steeds is 'ie niet slecht - maar over de jaren heeft de vooruitgang ook dit topstukje ingehaald. De adviesprijs niet waard. Vind je 'm in de aanbieding zoals ik deed dan kan je de gok nemen.

Pluspunten

• Nostalgie
  • Goede sensor
  • Hopelijk net zo lang mee als de vorige(n)

Minpunten

• Tegenwoordig voelt dit goedkoop aan
  • Niet de originele look
  • Te duur

Marleen SchiltNewbie 10 juli 2020 Product gekocht

Logitech MX518 (2019)

Gekocht als opvolger van de Logitec G5 muis (die met blauwe legerprint). Ik vond deze muis erg tegenvallen om de volgende redenen; veel te licht van gewicht, snel plakkerige handen en slechte goedkoop aanvoelende knoppen die heel veel geluid maken bij het klikken. Hierom besloten om retour te sturen.

Pluspunten

• Pasvorm

Minpunten

• Bouwkwaliteit
  • Gewicht (veel te licht)
  • Geluid van het klikken (veel te hard)

Skirlasvoud 26 januari 2020 Product gekocht

Logitech MX518 (2019)

Het allerbeste van deze muizen zijn de enorme levensduur en bouwkwaliteit. Ik game, maar de meeste "game" muizen zijn na een jaar wel versleten, met dubbelklikken of een mousewheel die doorschiet. Mijn oude MX518 ging echter 6 jaar mee en deze doet het na 6 maanden ook nog als nieuw.

Pluspunten

• Gaat jaren lang mee
  • Mooie, stevige klik in de mouse buttons die niet snel vervalt
  • Logitech drivers hebben geen user account, of internet verbinding nodig (zoals Razer)

Minpunten

• De glossy behuizing wordt snel smerig met zweet
  • Moeilijk schoon te maken onder de knoppen
  • Mouse Wheel voelt wat slapjes aan, zelfs al doet deze het prima

PreTron 22 november 2019 Product gekocht

Logitech MX518 (2019)

Jarenlang mee gegamed, vond het heel jammer dat deze niet meer te krijgen was. Heb er meteen maar 4 van besteld zodat ik de komende jaren verder kan. Hier kan geen enkele andere muis aan tippen.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand.
  • Geen flauwekul (onzinnige hippe meuk).
  • Doet wat hij moet doen.
  • Beste gaming muis welke momenteel verkrijgbaar is.

Minpunten

• Geen.

kaos001 15 oktober 2019 Product gekocht

Logitech MX518 (2019)

Ben ontzettend blij dat de MX518 serie terug is. Kon eigenlijk aan geen enkele andere muis wennen. De 2019 versie is nog weer even beter dan zijn voorgangers zonder het originele ontwerp aan te passen. Geweldige muis!

Pluspunten

• Vertrouwd gevoel
  • Kwaliteit
  • Geen mouse acceleration

Minpunten

• Geen

INF3RN040 11 juni 2019 Product gekocht

Logitech MX518 (2019)

Na 14 jaar lang G5 model gebruikt te hebben ben ik overgestapt naar deze, doet zijn werk,maar ik ben teleurgesteld met de lage kwaliteit van de materialen die op de muis zitten,het ziet er allemaal goedkoop uit ,zelfs de verpakking totaal niet gewend van Logitech.. ik geef 6,5/10

Pluspunten

• Het beste vorm die je kan hebben voor en muis.

Minpunten

• Lage kwaliteit aan materialen
  • Voelt goedkoop aan
  • Prijs/kwaliteit

The GUI 31 mei 2019 Product gekocht

Logitech MX518 (2019)

Deze muis is een uitstekende remaster van een klassieker. De sensor is heel precies en goed in te stellen met de softare. Ergonomisch is hij erg prettig, ook voor de grote hand.

Pluspunten

• Design
  • Hero Sensor
  • Ergonomisch
  • Geschikt voor grotere handen

Minpunten

• geen

engessa 15 april 2019 Product gekocht

Logitech MX518 (2019)

De geremasterde Logitech MX518. Als je de MX510 of MX518 vroeger in het bezit hebt gehad weet je wel wat je krijgt: een hele fijne muis. Soepel scrollen, fijne vormgeving en nauwkeurig muizen. Prima keus. Vanwege de nostalgie-factor de prijs ook meer dan waard. Zonde nostalgie-factor zou ik verder kijken.

Pluspunten

• Vertrouw design
  • Goede pasvorm

Minpunten

• Niet geschikt voor grote klauwen

ProfaNe 19 maart 2019 Product gekocht

Logitech MX518 (2019)

Heb jaren de oude MX518 gehad. Bij het bericht dat er een nieuwe versie van de MX518 was uitgebracht heb ik deze gelijk besteld via de logitech webshop. De polling rate is van 125h naar 1000hz gegaan. Verder merk ik eigenlijk weinig verschil wat ik juist een voordeel vind.

Pluspunten

• Vorm
  • Materiaal
  • Sensor
  • Polling rate

Minpunten

• geen

Junia 13 maart 2019 Product gekocht

Logitech MX518 (2019)

Tja, gebaseerd op de legendarische MX518 kan er weinig fout gaan. Bijna alles is perfect, enkel het gebruikte plastic zorgt voor een wat zweterig gevoel. Deze versie ondersteund geen mouse accleration, iets wat vrijwel niemand zou willen, maar mocht je er aan gewend zijn is het een 'gemis'.

Pluspunten

• Leggggendary
  • Ligging in hand kan niet beter
  • Prijs/prestatie is bizar goed.

Minpunten

• Zweterig gevoel op plastic gedeelte
  • Geen mouse acceleration

Topcat1990Newbie 5 maart 2019 Product gekocht

Deze muis gekocht na jaren gebruik van de oude mx518

Pluspunten

• Erg Comfortabel
  • Goed in de hand
  • Degelijk materiaal
  • Flexibele usb draad
  • Schappelijke prijs (60€ op officiële logitech website)

Minpunten

• Niet voor grote handen
  • Logitech G hub, maar werkt ook nog met LGS(+)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Logitech MX518 (2019)?