Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product.
Specificaties
-
Videochip
Radeon X1800 XT -
Geheugen Type (videokaarten)
DDR3 - Rekenkernen (desktop) Onbekend Stream processors
-
Video geheugen
512MB -
Videokaart interface
PCI-e x16 -
Video uit
1x DVI-I, 1x VGA (D-Sub)
Belangrijkste specificaties
-
Videochip
Radeon X1800 XT -
Geheugen Type (videokaarten)
DDR3 - Rekenkernen (desktop) Onbekend Stream processors
-
Video geheugen
512MB -
Videokaart interface
PCI-e x16 -
Video uit
1x DVI-I, 1x VGA (D-Sub)
Videochip
-
Videochip
Radeon X1800 XT - Rekenkernen (desktop) Onbekend Stream processors
Geheugen
-
Geheugen Type (videokaarten)
DDR3 -
Video geheugen
512MB
Interfaces
-
Videokaart interface
PCI-e x16 -
Video uit
1x DVI-I, 1x VGA (D-Sub)
Koeling en verlichting
- Type koeling Actieve fan
-
LED verlichting
Eigenschappen
- Ondersteunde API's en models DirectX onbekend, Shader model onbekend, OpenCL onbekend, OpenGL onbekend, Vulkan onbekend
Meer informatie
- Product Asus Radeon X1800 XT 512MB DDR3 (PCI-e, DVI, Vivo) EAX1800XT/2DHTV
- Categorie Videokaarten
- Merk ASUS
- Tweakers ID 130856
- SKU EAX1800XT TOP/2DHTV
Redactie
Reviews door gebruikers
Scoreverdeling
Beste beoordeelde review
Vorige week deze X1800XT gekocht, bij SWW computers.
Gelijk als een klein kind, de videokaart binnen 10 minuten eringebouwd.
Hier verder geen noemenswaardige problemen mee, mensen met een wat kleine kast zouden het wel kunnen hebben, want de pcb is nogal lang. Vooral in vergelijking met mijn oude Geforce 6600GT.
Featureset:
Hier was ik uiterst tevreden mee, eigenlijk is alles meegeleverd door asus, een berg kabels, voor bijvoorbeeld, s-video, dvi->vga connectortje. Een enorme hoeveelheid aan software, en 6 spellen. Lijkt mij dus vrij compleet te noemen. Wat ik ook heb geprobeerd is de videokaart tegelijktijdig op mijn tv en mijn monitor aan te sluiten, werkt allemaal goed, alleen even moeilijk met het catalyst control center, maar daarover later meer.
Prestaties:
Hier ben ik nog het meest over te spreken, na een paar benchmarks gelezen te hebben, dacht ik, hmm leuk kaartje. Toen zag ik de aanbieding bij SWW en heb ik m gekocht. Hij draait zelfs oblivion op ultra high, met HDR, op 1280x1024. DTM Race driver 3, FSAA+AF, totaal geen problemen mee. Binnenkort nog even battlefield 2 testen, en F.E.A.R.
Overklokbaarheid:
Eventjes met ATiTool bezig geweest, en de GPU draait nu op 700 Mhz, en het geheugen op 800 Mhz.
Beeldkwaliteit:
Hier...
Pluspunten
zeer compleet pakket draait alle nieuwste games met gemak goed overclock potentieel
Minpunten
wordt warm gedurende 3D modus