€ 87,-
Specificaties M.2 80mm • 3d v-nand (TLC) • PCI-e 3.0 x4 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
BarryS 9 juni 2019 Product gekocht

XPG SX8200 Pro 1TB

De performance is boven verwachting, blijft ook heel koel. Ik heb hem onder de heatspreader van mijn moederboord zitten en max temp waar ik de SSD tot nu toe op gespot heb is 49 graden. Regulier gebruik tussen de 31 en 41 graden, veel koeler dan de Samsung M2 SSD's.

Pluspunten

• Zeer snel
  • Werkt probleemloos
  • Max temp 49 graden
  • Zeer betaalbaar

Minpunten

• Bijgeleverde Acronis True Image software verlaagd performance wanneer deze geïnstalleerd staat

zuipman 16 december 2019 Product gekocht

XPG SX8200 Pro 1TB

Prima M2 SSD, erg snel maar niet duur. Wordt met kleine heatsink geleverd maar zelf niet gebruikt omdat het MB al een geïntegreerde heatsink had.

Pluspunten

• Snel
  • Prijs-kwaliteit

Minpunten

• geen

bcwtje 2 juli 2021 Product geleend

XPG SX8200 Pro 1TB

Zijn verschillende varianten van deze drives. Tijdens launch stoppen ze de beste componenten erin zodat er lekker veel positieve reviews komen. Na de review periode stoppen ze er slechtere onderdelen in om kosten te besparen. Hierdoor worden prestaties minder. Is gewoon straight up oplichting.

Pluspunten

• Prijs?

Minpunten

• Huidige modellen anders dan op release
  • Slechtere prestaties dan reviews op internet
  • Consument onvriendelijke bedrijfsvoering

Anthon 29 augustus 2019 Product gekocht

XPG SX8200 Pro 1TB

prima drive, super snel, ik ben heel tevreden na te upgraden van een normale sata ssd.

Pluspunten

• super snel
  • neemt geen ruimte in.

Minpunten

• is er niet.

Davidson 27 augustus 2019 Product gekocht

XPG SX8200 Pro 1TB

Na advies deze besteld. Adata was niet het eerste merk wat in mij opkwam, maar ben tot nu toe zeker tevreden over de prestaties! Vergelijkbaar met een Samsung 970 Pro voor de helft van de prijs is zeker netjes te noemen.

Pluspunten

• Goede prijs-kwaliteit
  • Meegeleverde heatsink
  • Software voor optimalisatie en onderhoud

Minpunten

• Nog geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een XPG SX8200 Pro 1TB?