Samsung FIT Plus 32GB Zwart

Specificaties 32GB USB-stick (€0,406 per GB) - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Round-up - 35 USB-sticks van 128 en 256GB - Grote verschillen in snelheden

Stilletjes profiteren ook USB-sticks van de ssd-prijsdalingen, er zit immers hetzelfde flashgeheugen in. Tijd voor een flinke test van grote flashdrives.

132 28 nov

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Toon reviews van:
mno 22 mei 2019 Product gekocht

Samsung FIT Plus 128GB Zwart

Deze USB stick is erg klein van formaat maar heeft desondanks behoorlijk hoge lees- en schrijfsnelheden (sequentieel). Gemeten met CrystalDiskMark 6.0.2 (USB stick geformatteerd als exFAT): Read: 294.4 MB/s Write: 62.78 MB/s

Pluspunten

• Mooi klein
  • Erg snel voor zo'n kleine stick
  • Wordt niet erg warm bij lang schrijven

Minpunten

• Nog geen minpunten gevonden

Smaug the Great 23 oktober 2020 Product gekocht

Samsung FIT Plus 256GB Zwart

Iets groter dan de Sandisk Ultra Fit, maar is véél sneller en wordt niet zo gloeiend heet dat je hem niet meer kunt vastpakken. Geformatteerd als NTFS blijven er 239 binaire GB's over. Snelheid In zowel CrystalDiskMark als Atto DiskBenchmark ~400 MB/s lezen en ~115 MB/s schrijven.

Pluspunten

• Zeer snel voor een USB stick
  • Zeer klein
  • Warmte ontwikkeling valt mee

Minpunten

• Geen

John Stopman 28 november 2020 Product gekocht

Samsung FIT Plus 64GB Zwart

Redelijk snelle USB stick voor een zacht prijsje: Lezen: 272MB/s, Schrijven: 36MB/s.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Vrij traag: slechts 36MB/s schrijven (de 256GB versie haalt 96MB/s)

John Stopman 23 oktober 2020 Product gekocht

Samsung FIT Plus 256GB Zwart

Prima USB 3.1 stick voor het tijdelijk opbergen van mijn downloads. Schrijven: 96MB/s, lezen: 280MB/s :-)

Pluspunten

• 256GB!!!!!!!
  • Redelijk snel
  • Klein

Minpunten

• Geen 512GB versie beschikbaar :-/

hastasiempre74 9 oktober 2020 Product gekocht

Samsung FIT Plus 256GB Zwart

Zeer robuust product. Zeer goede leessnelheid .Maar...hier komt het,af en toe loopt het vast,ik geloof dat het warm wordt van binnen .Ik doe hem uit en dan doe ik hem weer in ,dan loopt ie weer. Error 1 error 2 na een jaar ,hij is stuk,garantie ?

Pluspunten

• Hoge leessnelheid
  • robuust
  • Zeer klein,ideaal voor laptop en voor de autoradio
  • Heb wel spijt van deze aankoop

Minpunten

• Af en toe loopt ie vast
  • troep
  • troep
  • nog eens troep

peedebee 8 juli 2020 Product gekocht

Samsung FIT Plus 128GB Zwart

Prima usb stick. Ietsje groter dan mijn Sandisk Ultra Fit maar niet erg storend. Handig oogje om hem aan je sleutelbos te hangen. Zeer snel voor deze formfactor! Ik haal 250MB/s lezen en 60MB/s schrijven! Duurzaamheid kan ik weinig over zeggen na 1 dag.

Pluspunten

• Snel
  • Handig ophangoogje

Minpunten

• Ietsje aan de grote kant

Qualixo 26 juni 2020 Product gekocht

Samsung FIT Plus 128GB Zwart

rotzooi! heb er 5 van 32GB en 3 ervan zijn al stuk in een read only state. Garantie van samsung zelf is ook om te huilen.. je moet een 9 euro usb stick eerst opsturen voor je een nieuwe krijgt.. teveel moeite en postzegel om garantie te claimen!

Pluspunten

• form factor

Minpunten

• troep
  • troep
  • stuk

TBTL 11 februari 2020 Product gekocht

Samsung FIT Plus 64GB Zwart

Versie 64 GB. Gekocht voor de autoradio vanwege het formaat. Het zwarte deel steekt 11 à 12 mm uit. Zelf geformatteerd als FAT32 i.p.v. exFAT. Formatteren gaat met 34 MB/s, muziek schrijven met 30 MB/s. Helaas ging hij na enkele dagen defect: 'no media' foutmelding. De 2e stick is goed.

Pluspunten

• Klein
  • Acceptabele snelheid

Minpunten

• Eerste stick defect
  • Mag nog wat kleiner voor gebruik in radio

Knightwolf 4 september 2019 Product gekocht

Samsung FIT Plus 32GB Zwart

Gekocht voor frontje autoradio. Hij is iets groter dan ik hoopte maar is prima te doen. Lees en schrijfsnelheden zijn voor een stick van dit formaat geweldig (specs 200MB/s). Schrijfsnelheid is belangrijker en die vind ik ook voldoende. Voor de prijs kun je hem niet laten liggen. Aanrader!

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Leessnelheid 220 MB/s
  • Schrijfsnelheid 34 MB/s
  • Wordt ondanks veel kopieren niet heet

Minpunten

• tot nu toe geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung FIT Plus 32GB Zwart?