Go Ziggo?

Ben jij tevreden over Ziggo?

Ik zit niet bij Ziggo
36,5%
Ja
28,6%
Mwoah
23,6%
Nee
11,3%

Aantal stemmen: 5.340. Deelname gesloten op 01-06-2016 11:59. Stemmen is niet meer mogelijk.

Reacties (92)

92
87
71
3
0
7
Wijzig sortering
Deze posts worden gegarandeerd door Ziggo gelezen, dus bij deze:

UPLOOOOOAAAAADDDD
En dan lezen ze jouw reactie en zien ze allemaal hoofdletters zonder onderbouwing, dus negeren ze het. Misschien kun je het anders verwoorden en een beetje toelichten zodat het serieus genomen wordt. :)
Als ze de medewerkers die het niet direct snappen ontslaan komt het ook wel goed hoor :+

Maar oké: ik, en vele tweakers met mij, willen een veel hogere uploadsnelheid. Dit komt ook bij elke nieuwsbericht naar voren en is ook zeker bekend bij Ziggo. Het interesseert niet veel mensen dat je nu van 200 Mb/s download naar 300 Mb/s kunt, maar het zou voor vele tweakers en bijvoorbeeld cloud-gebruikers wél interessant zijn als de uploadsnelheid gigantisch wordt verhoogd. Met 10 Mb/s kan je geen grote bestanden overzetten/synchroniseren of een website hosten of lekker via VPN werken.

Het grote voordeel van glasvezelinternet is dat je verbinding vaak symmetrisch is, dat wil zeggen dat je upload- en downloadsnelheid gelijk is. Bij Ziggo is het altijd zo dat je uploadsnelheid een factor 10 lager is dan je downloadsnelheid. Stel dat je kunt kiezen tussen Ziggo en glasvezel, waar gaat de cloud/VPN/hosting-gebruiker voor? Niet voor Ziggo.

Dus als Ziggo wil weten hoe je tweakers tevreden kunt houden: uploooooaaaaaddddsnelheid flink verhogen. Want laten we eerlijk zijn: de meeste mensen hebben geen problemen met Ziggo en hebben bijna geen storingen. Zodra Ziggo de kwaliteit van hun aanbod verbeterd hebben ze én de naam en het vertrouwen van een bedrijf dat al een jarenlange relatie met hun klanten én het grote voordeel van glasvezel.

Natuurlijk zijn er hier mensen die een oma hebben die geen behoefte heeft aan 100 Mb/s uploadsnelheid, maar die oma zal dan ook niet stemmen op een poll op Tweakers.
Ik heb zelf nogal de irritatie dat 's nachts met grote regelmaat de internet verbinding kort (minuut of 2, 3) wegvalt. Dit is waarschijnlijk onderhoudsroutine. (Nee, heeft niks te maken met mijn interne configuraties) Dit gebeurt dus ook regelmatig als ik ergens mee bezig ben.
Toch wel een erger puntje, niet alle netwerk toepassingen hebben de mogelijkheid om bij verbreken van de verbinding te hervatten. Liever kondigen ze periodiek onderhoud aan wat mij betreft, of verzinnen een slimmer systeem.
En verder ook de uploadsnelheid. Klantenservice vind ik prima. Beeldkwaliteit ook. Modem/router (vooral dan wifi) kwaliteit vind ik erg tegenvallen. Alsmede de snelheid van de Horizon box. Het beëindigen van vast bellen via mobiel.
Maar nogmaals, duidelijker kan niet, uploadsnelheid moet omhoog. Zonde om een pakket van 63 euro te moeten pakken om nauwelijks acceptabele uploadsnelheid te krijgen. Tien jaar geleden was het nog overbodig geweest, nu zijn cloud-functies, backups en videouploads, streamen in een normaal huishouden veel meer mainstream.

EDIT: Ik wil hier aan toevoegen dat ik zojuist een mail heb gekregen met een prijsverhoging van 1.95 euro. Ik heb het samengestelde pakket met 200/20 mbit internet en géén uitgebreid zenderpakket, wel met Horizon. Dit kostte mij de afgelopen maanden 64 euro. Het pakket van 300/30 zónder extra zenders kost nu 68 euro. Hebben ze mij daar mooi tussenin gepusht. Ik ben er allerminst blij mee, want ik vind 68 gewoon te duur. 64 vond ik nog net kunnen. Dit lijkt gewoon een manier om je toch naar boven te pushen, want het is ten slotte nog maar 2 euro extra. Ik ben niet blij.

[Reactie gewijzigd door TJRef op 25 juli 2024 11:59]

Ik wil hier aan toevoegen dat ik zojuist een mail heb gekregen met een prijsverhoging van 1.95 euro. Ik heb het samengestelde pakket met 200/20 mbit internet en géén uitgebreid zenderpakket, wel met Horizon. Dit kostte mij de afgelopen maanden 64 euro. Het pakket van 300/30 zónder extra zenders kost nu 68 euro. Hebben ze mij daar mooi tussenin gepusht. Ik ben er allerminst blij mee, want ik vind 68 gewoon te duur. 64 vond ik nog net kunnen. Dit lijkt gewoon een manier om je toch naar boven te pushen, want het is ten slotte nog maar 2 euro extra. Ik ben niet blij.
Dat heb ik dus ook.
Ik betaal nu €53,95 voor 200/20 en kan voor €57,95 naar 300/30.
Vandaag kreeg ik een mail dat mijn tarief omhoog gaat met €1,95.
Sja, dan is het nog maar 2 euro verwijderd van 50% extra snelheid.

Bovendien, wat ik nu zie, als je er voor kiest om je pakket aan te passen, dan staat er dat ik nu €53,95 betaal voor 300/30.
Vreemde zaak, zal wel een foutje zijn.

Toch maar upgraden dan.
Ik ga dus niet upgraden. Dat is dus exact wat ze hiermee proberen te bereiken.. Ik ga downgraden. Ik baal enorm dat hier nog geen glasvezel is. Zodra dat er is ga ik daar op over. Tv kijk ik nauwelijks meer. Misschien ook maar de Horizon box opzeggen.
Dat is wel uitzonderlijk laag. Of heb je geen pakket?

[Reactie gewijzigd door TJRef op 25 juli 2024 11:59]

Ik heb zelf nogal de irritatie dat 's nachts met grote regelmaat de internet verbinding kort (minuut of 2, 3) wegvalt. Dit is waarschijnlijk onderhoudsroutine. (Nee, heeft niks te maken met mijn interne configuraties) Dit gebeurt dus ook regelmatig als ik ergens mee bezig ben.
Hoezo is dat waarschijnlijk onderhoud routine en hoezo ligt dat niet aan je interne configuratie? Hoela gebeurt dat ongeveer dan kan ik hier de logs eens bekijken hoe het gaat als ik een stream open heb staan. Heb er namelijk nog geen last van gehad. Zich doet volgens mij geen onderhoud iedere nacht, maar om de zoveel tijd.
Ik zou het niet anders kunnen verklaren dan dat het iets met onderhoud te maken heeft. Het is nu net om 01.09 uur weer gebeurd. ik maak altijd gebruik van een vaste ethernetverbinding en heb verschillende routerconfiguraties gehad. Dit vindt altijd in de nacht plaats. Nu dus na 1 uur. Maar er zit geen vaste regelmaat in qua tijd, alleen wel dat het na 12 uur 's nachts is en voor de ochtend. Ik ben heel vaak wakker dan en ik merk dit dus met grote regelmaat.
Dit gebeurt ook bij WiFi als ik met mijn telefoon bezig ben. Ik zou eigenlijk eens met de klantenservice moeten bellen.
Ik kan hier zo in mee gaan. Ik heb (ook) geen enkele problemen met Ziggo, hun producten werken, maar inderdaad die uploadsnelheid. Die blijft zo achter en zou naar mijn idee flink omhoog geschroefd kunnen worden. Ook al is recent de upload van mijn pakket met 25% verhoogd van 12Mb/s naar 15Mb/s. Toch houdt dit nog steeds niet over....
Ik ben nu sinds 2 maanden weg bij Ziggo, nu een 500/500MB afgenomen.

Ik heb genoeg aan 100MB downloadsnelheid maar niet genoeg aan de 20mb upload die ziggo mij aan kon bieden.

Ik ben nu zelfs goedkoper uit (tv pakket is wel minder dan eerst).
Zodra de Ziggo eens een abonnement aan gaat bieden met een hogere upload (vanaf 100mb, zou ik kunnen overwegen om terug te komen, maar eerder niet)

(ideaal zou 300/100 of 500/100 zijn hoger mag natuurlijk altijd)
Ik ben indertijd overgestapt naar een zakelijkabonnement, juist vanwege de hogere uploadsnelheid. Dit was toen net het ZZP-abonnement geintroduceerd werd - sterker zelfs, volgens mij op de dag van introductie. Dit hoofdzakelijk omdat ik dan ook mijn TV abonnement en telefoon abonnement kon opzeggen. Effectief een paar euro vooruit voor een 2x zo hoge upstream.

Een dag later werd ik gebeld door Ziggo Zakelijk om de boel door te nemen. Omdat het net nieuw was wilden ze zeker weten dat alles goed was. Heel netjes te woord gestaan (ik heb al langer ervaring gehad met ziggo zakelijk, en dat is een verademing tov particulier).

Een van mijn belangrijkste opmerkingen was dat in het verleden particulier voorop werd gesteld tov zakelijk wat betreft snelheden. Dat is de reden dat ik indertijd naar AIE terug ben gegaan. De upstream was daar hoger dan bij zakelijk.

De meneer in kwestie wist mij te vertellen dat dit niet meer de huidige policy is van Ziggo. De reden hiervoor zou eenvoudig zijn. Particulieren hebben in het algemeen geen behoefte aan een hogere upstreamsnelheid. Om die reden zouden snelheidsupgrades voor particuliere abonnementen in de pas, of achter de zakelijke abonnementen aanlopen. Zeker als het gaat om upstream.

Voordat iedereen gaat gillen "Ja maar ik, en alle andere tweakers hier, wil(len) wél upstream!" moet je je realiseren dat we op tweakers met zn allen een minderheid zijn tegenover het algemene particuliere publiek.

Of de medewerker in kwestie een sales-praatje aan het ophangen was of niet, durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Echter waren de antwoorden op mijn vragen dermate goed onderbouwd dat ik hem het voordeel van de twijfel gaf (oa over wanneer voortijdige wijzigingen, maar ook contractbeeindiging bij 2 jarige abonnementen mogelijk is)

On topic; ik ben nog altijd 100% tevreden over Ziggo. Technisch gezien zeer weinig te klagen. De helpdesk is sterk verbeterd tov hoe het vroeger was. Het 'script afwerken' is, naar mijn mening, voor een groot deel weg. En zeker als ik de zakelijke helpdesk moest bellen heb ik altijd iemand aan de telefoon gekregen die verstand van zaken had en daadwerkelijk iets kon betekenen.
Mee eens, hoewel uploaden ook voor gewone gebruikers steeds belangrijker wordt (dropbox, youtube etc.) vraag ik me af in hoeverre ze hier over nadenken bij de aanschaf.

Zelf vindt ik Ziggo gewoon veel te duur. Het goedkoopste internet abonnement is 45/50 euro (waarbij ik niet weet of ik nog een kabel abonnement moet nemen) terwijl elders de goedkoopste pakketten 25 euro zijn. Juist voor niet Tweakers (mijn vader/moeder etc.) zijn de duurdere abonnementen vaak overbodig.
Wij hebben 150/20
Met glasvezel betaal je veel meer. Met dezeldee prijs die ik dan betaal heb ik maar 100/100.
Maar met glasvezel heb je dus hogere upload (download van 100mb vs 150 verschilt niet zo veel). Bovendien krijg je bij glasvezel een eigen lijn en ben je dus zekerder van de stabiliteit van die snelheid en over het algemeen minder storingen.

Ja, je betaalt iets meer (al is een 100/100 alles-in-1 abo slechts rond de €50), maar je hebt meer keuze uit providers, een hogere upload, en veelal een hoger "plafond". Oftewel, als je van 100/100 naar 500/500 (op sommige plekken ook al 1000/1000) wilt gaan is dat met glasvezel vaak wel mogelijk, maar bij kabel is dat (nog) geen keuze.
150+20 = 170mbit bandbreedte totaal
100+100 = 200mbit bandbreedte in totaal

Dus wat is meer?
Ik ben het grotendeels met je eens; maar je overdrijft wel een beetje. Met 10Mbps upstream kun je prima VPN werken. Sterker nog, 1Mbps upstream is ruim voldoende voor een vloeiende RDP of Citrix sessie (uitgaande van 10Mbps down daarbij).

Daarnaast is upstream een heikel punt voor grote ISPs, want het is killing voor het netwerk (dat gebouwd is op bepaalde overboekingsaannames en een factor 10 afwijking is problematisch) en tevens krijg je dan inderdaad meer thuishosters en meer impact bij zombie-PCs van klanten (botnets) met bijbehorende extra support op abuse, DDoS klachten etc; naast het feit dat je dan als ISP ook zelf meer aan anti-DDoS en traffic-shaping zal moeten doen om het beheersbaar te houden --> duur.

Zelf ben ik veel meer ontevreden over alle (o.a. DNS) beschikbaarheids issues de afgelopen tijd en de vele prijsverhogingen. Cumulatief een tientje meer per maand; waar dan in mijn geval uitsluitend verhoogde downstream tegenover staat (en wat ander marginaal geneuzel zoals 'eindelijk' wat meer zenders in HD). Maar goed, 100Mbps of 150Mbps downstream is me (in mijn huidige gebruikssituatie) geen 10 euro per maand waard. @Ziggo: Keuze Ziggo, keuze !

EDIT: Oja, en die Ziggo live streams moeten eindelijk eens fatsoenlijk 480p of meer worden met een fatsoenlijke bitrate; postzegels zijn zo 1999.

[Reactie gewijzigd door SKiLLa op 25 juli 2024 11:59]

We mogen hopen dat ze meelezen :)

Inderdaad meer upload zou heel fijn zijn, meer download heb ik momenteel echt niet nodig.

En het zou heel fijn zijn als de prijs gewoon eens een langere tijd gelijk blijft. Ik vind het namelijk heel irritant dat een snelheidsverhoging als gratis wordt verkocht in de media als je na een week of 6 een brief mbt een prijsverhoging in je brievenbus krijgt...
Haha mijn stem Mwoah.

Het is wel stabiel qua internet en TV.

MAAR:
De tv kwaliteit is minder sinds het UPC/Ziggo is (oud ziggo/@home gebied)
Prijzen zijn behoorlijk omhoog gegaan.
Software decoder is ( nog steeds) slecht.
Extra betalen voor extra smartcards ( is wel niet meer echt nodig maar toch ).

Alles wordt gedaan om je op horizon meuk over te krijgen, oude abbo's worden niet meer ondersteund.
Als klant van Ziggo heb ik technisch niet te klagen: Internet doet wat het moet doen, speedtest geeft aan dat ik de maximale bandbreedte krijg waar ik voor betaal en storingen zijn er nauwelijks.

Wat me wel irriteert zijn twee dingen:
- De Horizon app om op tablet TV mee te kijken. Hiervoor moet je inloggen met het hoofdaccount dat je bij Ziggo krijgt. Als je dus vrouw & kinderen tevreden wilt stellen en die app bij ze installeert, dan geef je dus min of meer toegang tot je gehele account en alles wat je bij ziggo afneemt. Alhoewel je zou kunnen kiezen om op hun tablet in te loggen en ze het wachtwoord niet te geven blijft het prutsen: valt de sessie weg dan komen ze weer bij je langs.
- TV Gemist, Uitzending gemist of hoe die service tegenwoordig heet. Vorig jaar april aangekondigd dat er gratis naar alle zenders gekeken kon worden, maar tegenwoordig kom ik veel programma's tegen waarbij je gewoon moet betalen. Dat geeft mij het gevoel dat er gesolt wordt met de klant: service erbij, service er weer af. Zender erbij, zender eraf. Euro erbij (euro er niet meer af).

Ik vraag me af hoeveel klanten min of meer gedwongen bij ziggo zitten door het ontbreken van een echt goed alternatief. En DSL is dat in mijn ogen niet echt vanwege de grote afhankelijkheid van de afstand tot de wijkcentrale en kwaliteit van de koperdraden.

Edit @gekko99: DSL zal zeker werken, en de snelheden worden steeds beter, maar de verhalen die ik regelmatig hoor over terugvallende modems, opnieuw intrainen en na veranderen van de hardware aan telco kant onverklaarbare problemen maken DSL voor mij een minder fraaie oplossing. DSL wordt mijns inziens geforceerd om steeds hogere data te persen over een relatief oud medium. Soms vooroorlogse koperparen van dubieuze kwaliteit. Een echt goed alternatief voor de kabel is glasvezel, wat al die problemen niet heeft...

[Reactie gewijzigd door Tukkertje-RaH op 25 juli 2024 11:59]

ik zo zeggen checkje doen van de grote dsl locatie snelheids database : https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
Die horizon inlogcode is ook te zot voor woorden. Waarom kan dat niet gewoon het ziggo hoof mailadres zijn? Nee het is een afgeleide daarvan met alleen maar hoofdletters.

Ik ben heel blij dat ze airplay eindelijk eens hebben toegevoegd. Nu het inloggen nog even verbeteren.
Nee:
Sinds de overname van UPC is het televisiesignaal significant slechter geworden, met redelijk vaak dat de CI+ module even een fout toont. Vaker is te zien dat het beeld blokkerig is.

Het internet doet het prima, al is de upload nog steeds betrekkelijk laag (10/1 verhouding), maar met de snelheidsverhogingen is het ondertussen redelijk geworden op 12Mbit/s. Over de stabiliteit ben ik echter niet te spreken, al bijna een half jaar valt het internet erg vaak uit, tijdens willekeurige momenten op de dag. Wel is te merken dat dit vaker 's ochtends gebeurt dan 's middags. Ik heb rondgevraagd in het dorp en vrienden die ook Ziggo hebben klagen hier ook over.

Maar goed, er komt glasvezel in de regio, dus hopelijk is daar de stabiliteit beter.

Ziggo Sport is wel heerlijk voor Formule 1, maar er is simpelweg een veel betere deal. (500/500mbit voor hetzelfde geld en vergelijkbaar alles-in-1 pakket)
Nee:
Sinds de overname van UPC is het televisiesignaal significant slechter geworden, met redelijk vaak dat de CI+ module even een fout toont. Vaker is te zien dat het beeld blokkerig is.

Over de stabiliteit ben ik echter niet te spreken, al bijna een half jaar valt het internet erg vaak uit, tijdens willekeurige momenten op de dag. Wel is te merken dat dit vaker 's ochtends gebeurt dan 's middags.
Niet alleen dat maar ook dat de modem van ziggo erg slecht is.

Had een UBEE modem. Bijna 2 jaar oud dat ding. WiFi viel regelmatig weg. Laptops, tablet en telefoon weigeren te verbinden. Geen ondersteuning voor dualband (of 2.4 or 5, niet beide tegelijk). Aangekaart bij de helpdesk en probleem uit gelegd.

Beloofd was dat ik een nieuwe Dual Band model zou krijgen van hun die zowel 2.4 als 5GHz tegelijk aan kon zetten. Wat een gelul (excuses voor het taal gebruik) was dat.
Draadloos was nog slechter dan de UBEE modem.
VPN protocol naar mn directe werk locatie werkte al niet vanaf dag 1.

Ik heb mijn eigen router maar er achter gezet en de draadloos van Ziggo uitgeschakeld. Mijn ouwe TP-Link kan gelukkig beide frequenties tegelijk aan.

Van het zomer ga ik terug naar glasvezel. Nooit problemen gehad. Wat heb ik een spijt dat ik naar Ziggo ben gegaan.
Succes met je experiabox dan binnenkort. Al die routers van providers zijn slecht.

Zelf een goede router en AP aanschaffen en modem alleen als gateway gebruiken. Ben je direct van het gezeik af.
Nee:
Sinds de overname van UPC is het televisiesignaal significant slechter geworden, met redelijk vaak dat de CI+ module even een fout toont. Vaker is te zien dat het beeld blokkerig is.
Helemaal mee eens, zelfde verhaal bij mij en ondanks al een aantal keer de klacht te hebben doorgegeven nog niet eens een reactie gekregen en dat terwijl ze netjes in het automatische antwoord vermelden dat ze contact met je zullen opnemen *arrggg*
Je hebt geen jaarcontract maar een maandcontract. Na elke maand mag Ziggo dus inderdaad iets veranderen. Bij bestaande klanten doen ze dit niet vaak (hebben ze wel eens gedaan en ik krijg het idee dat ze dit nog vaker gaan toepassen ook). Alleen als je net nieuw bent en aan een speciale actie meedoet dan kun je nog vastzitten voor een jaar.

Vind persoonlijk ook jammer dat het alternatief dat ik hier heb een te lage snelheid heeft in vergelijking met Ziggo. Vooral de upload is laag (dit terwijl Ziggo ook niet erg hoog is).

Wordt tijd dat er concurrentie op de kabel komt en dat je mag kiezen welk onderdeel je wel wilt en wat niet (geen tv bijvoorbeeld). Technisch is dit namelijk wel mogelijk. Het is alleen niet zo ingeregeld (meer werk?),

[Reactie gewijzigd door Cave_Boy op 25 juli 2024 11:59]

Soms is er wel degelijk een minimum contractsperiode, namelijk wanneer je reageert op een kortingsactie.

Dus niet perse maandelijks opzegbaar.
Dit staat er ook. Ziggo ziet je namelijk als klant nieuw (is me door Ziggo verteld onlangs) als je aan een actie meedoet.
Verbinding?
Helemaal tevreden. Ik heb 150/15 en in de praktijk haal ik iets meer, nooit down tenzij er aangekondigd onderhoud is.

Hardware?
Dat is huilen met de pet op. De Humax is het beste, die hoeft "maar" eens in de 5 dagen gereset te worden. Slechts 1 kanaal beschikbaar voor afspelen of opnemen, dus als je iets wilt zien en een ander programma wilt opnemen wordt je naar torrents gedwongen.

De router echter heeft een 5Ghz band die vrijwel nooit in de lucht is, de 2.4 dropt continu. In de praktijk dus volledig onbruikbaar voor WiFi. Gelukkig geeft hij bedraad wel alles netjes door.
Maar je kunt niets met de router, geen mogelijkheid om adressen te blokkeren, geen overzicht over gebruik, etc.
De router echter heeft een 5Ghz band die vrijwel nooit in de lucht is, de 2.4 dropt continu. In de praktijk dus volledig onbruikbaar voor WiFi. Gelukkig geeft hij bedraad wel alles netjes door.
Maar je kunt niets met de router, geen mogelijkheid om adressen te blokkeren, geen overzicht over gebruik, etc.
Laat me raden: de Cisco EPC?

Dan ruil je hem toch om voor een andere? Bijvoorbeeld de Technicolor TC7210. Werkt prima hier. Veel beter dan die 'switch'..

[Reactie gewijzigd door Anonymoussaurus op 25 juli 2024 11:59]

Een van de Cisco's ja, hij staat te ver ingebouwd om even te kijken welke versie.

Maar ik ga voor de betere optie, bridge mode, en dan vermoedelijk deze er achter: pricewatch: Synology RT1900ac
Even de financiën zover krijgen dat de financieel manager (lees: vrouw) geen bezwaar meer heeft en klaar, geen klachten meer.
Klantenservice is over het algemeen wel redelijk maar de prijsverhogingen zijn wel wat jammer, zeker omdat er niet wat extra's tegenover staat. Verder jammer dat er geen bellen internationaal pakket meer is zoals vroeger.
Redelijk?

Ik belde gisteren om op te zeggen,
Ik vond het te duur worden, persoonlijk keuze.

Mocht niet van de medewerker:
"Prijsverhoging is geen reden tot ontbinding van het contract".
Na een tijdje ging ze het toch maar navragen:
Warempel uiteindelijk kon het toch!

De eerdere keer dat ik contact had was omdat ik plots geen signaal meer had.
Niets, hele lijn dood.
Volgens ziggo was mijn modem gewoon online...
Right...
Schijnbaar had een monteur mijn kabel eruit gehaald in de straatkast, de vorige eigenaar stond in het systeem als overleden en daarvan werd het signaal definitief afgesloten tot er een nieuw abonnee op zou komen!
Storingsmonteur heeft het kunnen oplossen.

Mijn persoonlijke ervaring is lager dan redelijk ;)
De klantenservice is wel in orde is mijn ervaring.
Zit al vele jaren bij Ziggo en heb eigenlijk nooit problemen.

De enige nare ervaring met Ziggo die ik heb, is dat de monteur die 'alles' kwam installeren geen CI module voor mijn TV bij zich had. Slechte communicatie vanuit het hoofdkantoor, zei de monteur. Ziggo zelf gaf de monteur de schuld. Uiteindelijk geld teruggekregen voor de tijd dat ik geen TV kon kijken, dus het is prima opgelost.

Ik denk dat er zoveel klachten zijn over Ziggo omdat ze zoveel klanten hebben. Meer klanten = meer gezeik, waardoor het dus al gauw lijkt dat er echt iets mis is met Ziggo. Terwijl er procentueel gezien misschien veel minder klachten zijn. Maar dit zijn natuurlijk aannames die ik doe.
Sinds overname door Liberty Global wel stuk minder blij met Ziggo. maarja geen glas bij ons in de wijk en adsl is al helemaal geen optie..
Geen grote problemen, maar zit wel mijn abonnement uit te wachten om over te stappen.

Belangrijkste reden is dat ze nogal hun combipakketten pushen. Ik heb nu een jaartje weer TV geprobeerd, en vind dit echt helemaal niets. Dus ga ik weer naar een provider waar ik enkel internet voor een normale prijs kan krijgen.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.