Door Wout Funnekotter

Hoofdredacteur

Tweakers helpt je meer uit je vakantiegeld te halen

23-05-2016 • 08:00

138

Zodra het vakantiegeld gestort is, haasten veel tweakers zich naar de Pricewatch om hardware te kopen die al een tijd op hun wensenlijst staat, daarmee interend op het budget voor de jaarlijkse zomervakantie. Goed nieuws: we helpen je dit jaar om meer uit je vakantiegeld te halen.

Tweakers en zon, goeie combiHoe gaan we dit doen? In de periode van 23 tot en met 29 mei presenteren we in samenwerking met verschillende partners iedere dag een mooie aanbieding op onze site. Onder die partners bevinden zich Bol.com, Paradigit, Hificorner, SOS Solutions en Alternate. De aanbiedingen kunnen van alles zijn: een mooie korting, een extra waardebon, een coole gadget. Ook aan de vakantie zelf is gedacht; we zetten namelijk één tweaker letterlijk in het zonnetje. Onder alle tweakers die deelnemen, verloten we een D-reizen-vakantie naar keuze ter waarde van 1500 euro.

Dus grijp je kans en doe eenvoudig mee!

Koop een of meer van de actieproducten die de deelnemende partners in de periode 23 tot en met 29 mei in de Tweakers-in-het-zonnetje-campagne aanbieden. Stuur je aankoopbewijs uiterlijk 12 juni naar vakantiegeld@tweakers.net o.v.v. 'In het zonnetje' en vergezeld van je naw-gegevens. Uit de inzendingen trekken we willekeurig een winnaar en hem of haar verblijden we dan met die reischeque van 1500 euro.

Waar kun je de Tweakers-in-het-zonnetje-aanbiedingen vinden?

Iedere dag tonen we de aanbieding(en) van de dag op een speciale landingspagina. Deze is te zien via bannering op de frontpage. Ook kun je de pagina van die dag vinden via de Actie-overzichtspagina: Tweakers.net/acties.

Voorwaarden

De winnaar wordt uiterlijk op 15 juni geïnformeerd. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd. Medewerkers van Tweakers en deelnemende partners zijn uitgesloten van deelname.

Reacties (138)

138
135
101
1
0
7
Wijzig sortering
Wat is nou de deal?

Volgens de actie pagina kan je de Samsung UE40JU6410 voor EUR 549,- kopen.

Maar dat is de normale prijs van Bol.com, heeft niks met de actie van Tweakers te maken, zie https://www.bol.com/nl/p/...0ju6410/9200000040433245/
Ga je naar een willekeurig concurrent, staat de TV daar ook te koop voor EUR 549,- (http://www.tvstore.nl/product/577575/samsung-ue40ju6410.html).
Heb je de tekst wel gelezen? Er staat nergens dat het om een kortingsactie gaat.
Het gaat om een verloting van een reischeck als je iets koopt bij deelnemende partners.

*Edit hieronder @Polat06 en @Lednov*
De aanbiedingen kunnen van alles zijn: een mooie korting, een extra waardebon, een coole gadget.
Dus niet altijd een korting. Kan ook een 'coole gadget' zijn. Mag iedereen voor zichzelf bepalen wat een coole gadget dan wel is. En een aanbieding betekent niet per definitie een korting. Ja, het artikel is goed ingedekt.

[Reactie gewijzigd door Fireshade op 24 juli 2024 20:52]

Zeker:
Hoe gaan we dit doen? In de periode van 23 tot en met 29 mei presenteren we in samenwerking met verschillende partners iedere dag een mooie aanbieding op onze site.
Van een aanbieding is dus nauwelijks sprake. Dit zijn praktijken die je van de Mediamarkt verwacht, niet op een site als T.Net.
Heb jij het wel gelezen?
Hoe gaan we dit doen? In de periode van 23 tot en met 29 mei presenteren we in samenwerking met verschillende partners iedere dag een mooie aanbieding op onze site. Onder die partners bevinden zich Bol.com, Paradigit, Hificorner, SOS Solutions en Alternate. De aanbiedingen kunnen van alles zijn: een mooie korting, een extra waardebon, een coole gadget.
Leuk dat 1 persoon een reis mag boeken, maar om nou te spreken van een mooie aanbieding :?
Als het ook maar IETS is vergeleken met vorige vergelijkbare 'acties' dan is het inderdaad meer van dit. Pure reclame in een '.actie' jasje.
Als je iets koopt bij ze, en dan de bon opstuurt, kan je zomaar een reischeque van 1500 Euro verdienen. Mooi toch? Pak dat voordeel! :P
Wel eerst even spulletjes kopen aub. :)
Vakantiegeld geef je toch uit aan je vakantie? om zo uit Nederland te gaan en genieten van andere cultuur/zon/omgeving/mensen en lekker uit je dagelijkse sleur uit te komen?
Niet iedereen heeft het zo ruim. Het is misschien gek, maar sommige mensen kunnen alleen maar een nieuwe tv kopen van hun vakantiegeld.
Raar voorbeeld haal je aan. Niet ruim hebben, dus niet op vakantie kunnen, maar wel een nieuwe tv 8)7

Ik zie vakantiegeld als een extra, waar toevallig het label vakantiegeld aanhangt. Ik denk dat iedereen goed voor zich zelf kan uitmaken waar hij dat aan wil uitgeven.
Wat loki504 hieronder ook al aangeeft, ik bedoel inderdaad wanneer je TV stuk is en je een nieuwe moet kopen. Zo raar is dat toch niet. Blijkbaar is dat voor jou niet voor te stellen.

Ik zou het overigens wel overdreven vinden als je je complete vakantiegeld hieraan zou spenderen.
Ligt er toch aan hoeveel je vakantiegeld is: met een parttime baantje aan de lopende band zal je eerder je volledige vakantiegeld kwijt zijn voor een tv als wanneer je de directeur van een Fortune500 bedrijf bent ;)
Ik heb een (wel fulltime) jobke int fabriek en moet zeggen dat ik aan een TV niet heel mijn vakantiegeld kwijt ben ;)
Meeste van mijn collega's gebruiken hun vakantiegeld voor verbouwingen aan hun huis die ze al een tijdje hadden uitgesteld
Haha, dat is waar. Volgens mij is mijn boodschap wel duidelijk zo.
Zie mijn reactie van 8:30 uur. Volgens mij verschillen we minder van mening dan je hier nu schrijft. ;)
Klopt wel dat ik (dat is uiteraard heel persoonlijk en zegt ook niks over waar anderen hun geld aan uitgeven) het niet zo snel aan een tv uitgeef.
Denk het ook. Je reactie leek een beetje kort door de bocht. ;)
Wat is daar raar aan. Als je tv overleden is kan ik best begrijpen dat je juist daar weer een tv van gaat kopen. hoeft niet de hoofdprijs te zijn. maar kan prima. zonder tv is voor een hoop mensen niet te doen. En ik zelf koop ook liever een tv als 1/2 weekjes op vakantie.
Ik snap wel dat als iets stuk is je dat dan wil vervangen. Of dat nu een TV of een wasmachine is. Dat laatste lijkt mij overigens een groter probleem dan een TV. Maar zoals ik zeg, iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. Het ging er mij meer om dat werd aangehaald dat mensen het niet ruim hebben, maar wel een nieuwe tv willen kopen (ik ging uit van een nieuw exemplaar waarbij vervanging niet noodzakelijk is (wat waarschijnlijk het meeste voorkomt)).
Voor minder dan 500 euro heb je al mooie TV.
1/2 weken met vakantie kost je vaak al het dubbele, helemaal met een gezin. Dus dan is de keuze snel gemaakt.
hangt van je vakantie af en wanneer je gaat ;-) voorbeeld:

2 personen, kamperen, laatste twee weken van het seizoen (eind september) in Frankrijk kostte €200 voor een 5-sterren camping, met gratis gebruik van een sauna complex en weet ik veel wat allemaal.

2 personen, kamperen, hoogseizoen, wederom in Frankrijk, mediterrane zee, €500 voor 3-sterren voor drie weken.

Goed, dat was exclusief boodschappen en zaken. Maar dat was in beide gevallen veel minder dan respectievelijk €800 en €500. Het is maar net wat je gaat doen natuurlijk ;-)

En voor jou is de keuze misschien snel gemaakt, maar niet voor iedereen. Geld zaken blijven lastig om te snappen voor anderen en kan in veel gevallen een gevoelig onderwerp zijn.
Hij schrijft "helemaal met een gezin"
Voor/na het seizoen kun je dus keihard vergeten! Goedkope vakanties worden dus al schaarser in de genoemde situatie.
Klopt, heb je helemaal gelijk in, even vergeten dat gezinnen (met kinderen) redelijk gebonden zijn aan schoolvakanties.
In dit geval is echter wel zo dat de meerderheid van de mensen in Nederland het níet uitgeeft aan vakantie :) Hoe je het ook went of keert.
1 van de vele onderzoeken die gedaan worden:
http://www.ad.nl/ad/nl/11...aat-om-vakantiegeld.dhtml
en komt bijna overal hetzelfde uit.

[Reactie gewijzigd door mrdemc op 24 juli 2024 20:52]

Leuk dat jij met je budget kampeer voorbeeld aan komt zetten, dat was te verwachten natuurlijk. Zal ik dan de pricewatch er even op naslaan voor hoe weinig je een leuke TV kopen... Het gaat niet om de bedragen maar om t simpele gegeven dat vakanties voor een gezin een veelvoud kosten van een TV.
Dan wil ik wel weten waar je zit, wantdoorgaans kom iktoch op bedragen van 1500-2000 voor een simpel stacaravannetje in het hoogseizoen en camperen tegen de 1000 :+
Idd mijn TV (39" full HD) was 220 euro (blaupunkt). Geen topper maar prima ding. Kwestie van goed rondkijken. Het was een aanbieding natuurlijk.

Nou ga ik ook niet veel op vakantie, maar ik reis veel voor mijn werk en ik plak er dan wel vaak een paar dagen aan vast.
Dus jij zegt dat wanneer je het niet ruim hebt je geen TV mag bezitten?
Maar wel op vakantie moet ;)
Een extra? Wordt gewoon het hele jaar ingehouden van het loon... sigaar uit eigen doos
Ja en nee.

Als je praat over bruto jaarsalaris dan zit vakantiegeld er inderdaad in, maar als je spreekt over maandsalaris, dan is dat eigenlijk altijd exclusief vakantiegeld (bij voltijd werk, bij bijbaantjes is dit wel eens anders.)
Ik kan het me niet veroorloven om mijn adblock uit te zetten en word nu ook uitgesloten.
Ik kan het me niet veroorloven om mijn adblock uit te zetten
Je weet dat het gebruik van een adblocker niet toegestaan is (leesvoer)? Als je geen ads wil zien (kan ik me levendig voorstellen), dan kun je wel gewoon een abo afsluiten, daarmee is de reclame ook foetsie (werkt prima; ik spreek uit ervaring :p ).

Overigens, hoezo "kun je het je niet veroorloven"? Normaal gesproken betekent die uitdrukking "ik heb niet genoeg geld om dat te doen", maar je adblocker uitzetten kost niks...!? Voor de duidelijkheid, ik heb het niet over het volledig uitschakelen van je adblocker, maar alleen over het whitelisten van Tweakers (wat je op andere sites doet moet je daar maar kijken).
en word nu ook uitgesloten.
Met alle respect, maar geen abo, wel adblocken... en dan klaag je erover dat je uitgesloten wordt!? :X (Overigens wordt je niet eens uitgesloten, maar dat is een ander verhaal.)
geheel offtopic.
Niet toegestaan, laat me niet lachen! Een Adblocker is gewoon ondernemersrisico. Het is niets anders dan wegzappen bij RTL 4 als de reclame begint.

Hoe T.Net aan zijn centen komt is zijn probleem, niet het mijne.
Als je het hele artikel leest, (tenminste vanaf nu, weet niet of er edits zijn gemaakt hiervoor) kan je meedoen, ongeacht of je wel of geen adblocker gebruikt. Mocht je daar niet de moeite voor willen doen, is dat je eigen probleem en moet je niet schrijven dat je niet mee kan doen vanwege ongeldige reden.
(je kan toch ook gewoon tweakers weekje op whitelist zetten? Snap het probleem niet, gratis willen lezen en dan klagen dat je geen kans maakt op prijzen... |:(
Wees blij dat je het gratis kan lezen. Zou je het dan ook oneerlijk vinden als je de prijs niet wint?)
Anoniem: 420148 @Kol Nedra23 mei 2016 10:08
Omdat niet iedereen die luxe heeft. Zelf hebben wij wellicht geen verantwoordelijkheid af te leggen, maar er zijn een hoop mensen/gezinnen die het niet zo breed hebben, maar toch een laptop moeten kopen voor een kind dat naar voortgezet onderwijs gaat, de wasmachine moeten vervangen, de magnetron het binnenkort gaat begeven etc.
Ik ken helaas te veel mensen die alles behalve breed hebben, het ergste is dat mensen die het WEL breed hebben vaak tegen die mensen dan zeggen dat ze beter moeten budgeteren of minder onzin moeten kopen.

Meeste van die mensen hebben niks te budgeteren, dat is punt 1 en met een stel kinderen wordt het echt niet gemakkelijker op helaas.

Meeste van die mensen kopen geen onzin, tenzij een brood van 80 cent onzin is.

Meeste van die mensen gebruiken hun vakantie geld voor noodzakelijke dingen of aflossingen.

Het lijkt wel alsof mensen met een ruim loon keer op keer blijven vergeten dat ondanks dat wij in Nederland wonen, bij lange na niet iedereen genoeg geld heeft om van te leven.

[Reactie gewijzigd door Mizgala28 op 24 juli 2024 20:52]

Beetje kort door de bocht, vaak zijn het de mensen die het minst hebben juist de mensen die veel geld uitgeven aan onzin dingen. Zo ook familie van me met 1 salaris onder modaal en 3 kinderen, maar wel een Galaxy S7 als mobieltje en abo van 50€? Of anderen die het krap bij kas hebben, maar wel 2 auto's?! Genoeg voorbeelden in mijn omgeving. Of tijdens oud-nieuw wel honderden euro's uitgeven aan vuurwerk? En inderdaad als je er wat van zegt, ben jij degene die het niet begrijpt omdat jij het niet zo krap hebt.

Het zijn maar voorbeelden, mijn ouders hadden het ook krap toen ik jong was, dus weet echt wel hoe het is. En er zijn echt mensen die er alles aan doen en maar net rondkomen, maar er zijn ook zat mensen die het beetje extra dat ze hebben uitgeven aan onzin/onnodige zaken.
Ik zeg ook niet dat iedereen zo is, ik ken er ook paar die in de bijstand zitten en beide recent een iphone 6S abonnement hebben genomen.

MAAR ze zoeken wel naar werk, het is niet zo dat ze niks doen, maar zelfs dan ben ik van mening dat ze even mee hadden moeten wachten.

Maar helaas door mensen die minder breed hebben maar domme dingen kopen worden alle mensen over 1 kam geschoren, je hebt er ook zat mensen die minder hebben en werkelijk iedere cent tellen voor ze zelfs de normale boodschappen doen.

Vroeger hadden wij het ook heel krap thuis, ik weet nog dat ik als 13 jarige al blij was als ik een liter fles OG Cherry Coke kon halen, je waardeert alles een stuk meer dan, nu heb ik het ook niet heel breed maar een flink stuk beter dan vroeger, het is niet zo dat ik niks kan kopen maar het is een kwestie van sparen en bewust denken of iets echt nodig hebt en of het nut heeft om iets te kopen.

Overigens komt daar de vakantie geld goed van pas voor, ik ga niet op vakantie ik koop iets leuks van een deel van het bedrag, en een ander deel gaat opzij als er iets mis gaat en er extra geld nodig is.

[Reactie gewijzigd door Mizgala28 op 24 juli 2024 20:52]

Je beredeneert wel erg vanuit je eigen referentiekader hier. In de zin van "WIJ hadden het vroeger echt niet ruim , maar besteden het wel goed".
Natuurlijk heb je gelijk wanneer je stelt dat er genoeg mensen zijn met een krap budget die hun uitgaven niet goed onder controle hebben, maar er zijn er inderdaad nog genoeg die dit wel goed budgetteren.

Er zijn er genoeg lui die geen geld hebben voor 1 auto, laat staan 2. Die geen vuurwerk afsteken en die sim only hebben. Genoeg mensen die alleen maar geld hebben voor hun zorgkosten of dat niet eens.

Gelukkig ben ik daar niet 1 van, maar ze zijn er wel.
Zijn zat mensen die gelukkig worden van het kijken naar het EK op hun nieuwe tv hoor :)
Zitten op tweakers niet enkel Nederlanders eh ;)
Doet Nederland niet mee? xD
Ik als Turk wel.
Oehooeeee gevoelig :P
Ach, ik kan me als fan van Duitsland ook goed vermaken dit jaar. Ik gok dat ik nu solliciteer naar een 1- :9
Jij weet ook dat in de laatste minuut je score toh nog +3 wordt...zucht
Hahaha daar ben ik me wel bewust van :D
Dat is Max Verstappen geworden _/-\o_ _/-\o_
Normaal gesproken wel ja. Dit jaar niet nu NL te slecht was om mee te doen met de -dit jaar grotere dan ooit te voren- selectie landen.

Weet ook nog dat het EK en WK elke keer weer een enorme stijging geeft op TV/ home cinema aankopen. Dit jaar dus niet. Onze TV hier heeft zelfs een sportmodus.
Het merendeel van de bevolking kan dat geld veel beter voor andere zaken gebruiken.
Die stelling is al dubieus (moeten de mensen niet gewoon beter budgetteren, in plaats van dit soort bonussen als 'aflossing' te zien?), maar ik denk dat veel mensen het geld al uitgegeven hebben voordat het uberhaupt binnen is. Dat vind ik wat riskantig... Hoeveel mensen hebben 0 buffer, maar wel een inkomen waarbij dat gewenst zou zijn?
en hoe wil je beter budgetteren als je met 1 salaris rond moet komen, en aan vaste lasten al zeker de helft van je loon kwijt ben?

het is altijd makkelijk praten voor mensen met 2 lonen die 5000€ in de maand opbrengen, maar er zijn natuurlijk meer situaties te bedenken. en als je een gemiddeld loon heb, 1 verdiener ben met 2 kids kan ik je garanderen dat je al vooraf aan het bedenken ben hoe je het vakantie geld ga besteden, en dan is vakantie of hardware niet het eerste wat er in mij opkomt dit jaar helaas. En denk ook dat het een logisch gevolg is dat je met een laag salaris waarbij het dus wenselijk zou zijn om een buffer op te bouwen, het buffer gewoon laag is en blijft.
Door niet in te gaan als acties zoals deze, die je alleen maar aanzetten tot het kopen van spullen die je niet strikt noodzakelijk nodig hebt, maar het verpakken alsof je de besparing van je leven gedaan hebt.

Daar denk jij gelukkig aan, maar vele anderen niet...
soms is de verleiding best groot :P

we kijken hier nog altijd tv op een 28" schermpje van samsung, zou er vet veel voor over hebben om dat ding te vervangen :P Kom je op Tweakers zie je zon vette 4K tv staan krijg je toch wel even de kriebels. Gelukkig heb ik dan een vrouw die me tegen houd :Y)
Sinds wanneer is je vakantiegeld een bonus? Kijk eens naar je loonstrook dan zie je dat het er elke maand van afgeschreven wordt.
Vakantiegeld geef je toch uit aan je vakantie? om zo uit Nederland te gaan en genieten van andere cultuur/zon/omgeving/mensen en lekker uit je dagelijkse sleur uit te komen?
Mwah, persoonlijk heb ik geen behoefte aan vakantie (op vakantie gaan ergens naartoe, wel dat ik vrij heb), dus ik ga wel iets leuks kopen. Hoop ik, ik moet ook al wat geld reserveren voor de ziektekostenverzekering, die loopt best op als je eenverdiener bent voor een gezin van drie.
Voor de singles in mijn vrienden groep zie ik dit gebruikt worden voor leuke dingen of als budget voor het festival seizoen.
De vrienden met een gezien gebruiken dit inderdaad als (extra) budget voor de vakantie.
Niet iedereen hoeft ieder jaar op vakantie, sommige vinden af en toe een weekendje al weg voldoende.
Of voor als je net alleen ben en al je vrienden met hun partner gaan, om nou alleen weg te gaan is voor vele ook niks.

Thuis kan je ook prima uit je sleur komen en heerlijk bij komen, je werk spullen laat je ook gewoon op je werk(daarom ook een prive en werk telefoon en niet gecombineerd).
Aggut gaan we weer, zeuren over 't bestedingspatroon van een ander. Wellicht hebben mensen of dingen te vervangen (en dan zijn dit soort acties best leuk), of een schuld die afbetaald moet worden, of .... jeweetswel.

:)

[Reactie gewijzigd door __Tripps__ op 24 juli 2024 20:52]

Ik niet, vaak word het uit gegeven aan een investering (huis) of onderhoud (huis/auto). Ik hoef ook niet perse weg om uit mijn dagelijkse sleur te komen, ik kan me thuis prima vermaken :)

Leuke actie trouwens, hoop dat de Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse voorbij komt :D

[Reactie gewijzigd door JerX op 24 juli 2024 20:52]

Vakantiegeld kan ook in Nederland besteed worden ;)
Maakt het uit waar je je vakantiegeld aan uitgeeft?

Het is niet dat op het geld gedrukt staat dat je het moet uitgeven voor een vakantie. Dat van mij gaat bijvoorbeeld lekker op mijn spaarrekening. En eventueel spreek ik die rekening dan weer aan voor een vakantie. Misschien ook niet. maar als een ander daar technologie of zeg, een dagje uit van wilt kopen, dan is dat vooral zijn/haar beslissing :)

Verder leuke actie, eventjes in de gaten houden. Wordt er eigenlijk iets gedaan voor mensen die hun vakantiegeld pas in Juni krijgen?
En van welk geld zou ik dan een HTC Vive of GTX 1080 kunnen kopen? Als je geen vakantie boekt kunnen die centjes zo daarin!
Neuh. Dat "vakantiegeld" is namelijk mijn gewone salaris, waarvan mijn werkgever om de een of andere reden bedacht heeft dat het goed is als hij daar maandelijks wat van inhoudt en het dan in een keer in mei aan me geeft. Als die ronduit rare regeling (hee, da's mooie alliteratie) niet had bestaan, had ik óf zelf kunnen beslissen daar maandelijks wat van opzij te zetten voor vakantie, óf het op elke andere manier die ik leuk vind uitgegeven. Welnu, dat ga ik nu alsnog doen.
Uit onderzoek is lang geleden al gebleken dat vakantiegeld niet op gaat aan vakanties. Simpelweg omdat vakanties al lang geboekt zijn. Mei is veel te laat. Vakanties worden verder van te voren geplanned.
Vakantie is meestal stress voor mij, dus steek het geld liever in iets anders.
Je zal maar niet van vakantie houden. Zit je met dat geld...
*zucht* doffe ellende ;(
Vakantiegeld geef je toch uit aan je vakantie?
Ik vind vakantie geen ene reet aan.
Nope, geen troll. Paar jaar terug een weekje op vakantie geweest, vond er echt niets aan, daarvoor 13 jaar niet.

Waarom zou ik me ergens gaan lopen behelpen als ik thuis alles super voor elkaar heb ?
Is die Bol.com tv nou 40 of 55 inch? Zie verschil plaatje en tekst...
Aan het type nummer te zien 40 inch.
Volgens mij hebben ze in de tekst de 55 inch verkeerd staan en gaat het om de 40 inch..
Gaat om de 40", weet ik vrijwel zeker.
De link plus het type nummer zijn voor de 40".
En de prijzen geven aan welke het daadwerkelijk is.
Bol.com is de goedkoopste bij de 40" met 50 euro verschil, die prijs ligt lager dan hij ooit geweest is en de prijsvergelijkingsgrafiek is nog niet eens geupdate. Bij de 55" model heeft Bol.com de zelfde prijs als meerdere andere aanbieders en volgens de grafiek is dat al een aantal dagen de prijs en was die hiervoor zelfs lager. Bij de 55" noem ik het geen aanbieding, bij de 40" wel.
Nu lijkt het alsof die Samsung TV een hele grote aanbieding is... van 699 voor 549! Maar als je één keer in de pricewatch kijkt, zie je hem daar gelijk al voor €599. In werkelijkheid is het dus maar ongeveer 9 procent goedkoper.
Nu lijkt het alsof die Samsung TV een hele grote aanbieding is... van 699 voor 549! Maar als je één keer in de pricewatch kijkt, zie je hem daar gelijk al voor €599. In werkelijkheid is het dus maar ongeveer 9 procent goedkoper.
Sowieso niet om de pret te drukken, maar deze staat voorop de flyer van bol.com voor de 10 daagse als aanbieding..voor dezelfde prijs.
http://www.spotta.nl/winkel/bolcom/folder

Verder wel leuk dat tweakers deze actie houdt.
Verder wel leuk dat tweakers deze actie houdt.
Tja, je begint je dan een beetje af te vragen of/waarom bepaalde akties uberhaupt nog worden aangekondigd via Tweakers. Sterker nog; je vraagt je op een gegeven moment dan nog sneller af in hoeverre artikelen op de Frontpage wel/niet teveel gesponsord worden en welke waarde er aan de tekst moet worden gehangen.

Aangezien je de Samsung TV kan kopen/bereiken via een referral-ID en je er vanuit kan gaan dat een dergelijke referral de komende dagen ook voor de andere webshops geldt, begint snel de smaak van een "cashback" tussen T.net & webshops op te spelen. Oftewel; iedereen die de produkten koopt, draagt bij aan de vakantie-cheque van 1500 Euro?
Aangezien je de Samsung TV kan kopen/bereiken via een referral-ID en je er vanuit kan gaan dat een dergelijke referral de komende dagen ook voor de andere webshops geldt, begint snel de smaak van een "cashback" tussen T.net & webshops op te spelen. Oftewel; iedereen die de produkten koopt, draagt bij aan de vakantie-cheque van 1500 Euro?
Dat is toch logisch? De marges van webshops zijn flinterdun. Het geld moet ergens vandaan komen :)
Tja.. of het normale acties/aanbiedingen of niet betreft (en in hoeverre andere shops direct onder de aanbiedingsprijs gaan duiken) valt natuurlijk niet te zeggen...

Wel kun je natuurlijk hier wel een reischeque van 1500,- € winnen, wat je bij de andere winkels niet kan ;)
Oftewel; iedereen die de produkten koopt, draagt bij aan de vakantie-cheque van 1500 Euro?
Thank you, captain obvious! Er is niets gratis in deze wereld, zelfs om liefde te vinden heb je wat centen nodig.

[Reactie gewijzigd door waktak op 24 juli 2024 20:52]

Vakantiegeld? Meestal gaat hier 75% van het geld naar betalingsachterstanden van de Belastingdienst (Huur & Zorg toeslag) en de rest naar de spaarrekening voor de vakantie zelf.

Dus helaas moet ik deze deals mij voorbij laten gaan.
Anoniem: 70599 @BaZnGaNL23 mei 2016 09:43
Ik kom zelf niet in aanmerking voor die toeslagen. Maar is het niet de bedoeling dat je geld van de Belastingdienst krijgt in zo'n geval?
Als je toeslagen krijgt, krijg je juist geld van de overheid voor dat soort zaken.
Als je geen toeslagen krijgt, krijg je dus geen geld (mijn situatie, ondanks suikerpatient)
Anoniem: 70599 @Amped23 mei 2016 22:06
Ja dat snap ik. Maar Harmpie lijkt iets anders te schrijven.
Leuke actie, maar wel jammer dat de hardware erg beperkt wordt doordat je bepaalde hardware moet kopen.

De kans is ongeveer 0 wat ik nog voor mijn vakantie moet / wil kopen hier wordt aangeboden. En is dat wel zo dan zullen maar weinigen het kopen verwacht ik.
des te groter de kans om iets te winnen dus ;-)
Er staat een fout in de specificaties van de TV. 55 inch ipv 40 inch
Anoniem: 412825 @reuzekind23 mei 2016 08:59
Dank voor het aangeven, het is aangepast. Het gaat om een 40 inch TV
Erger me rot aan die banners op Facebook, maar op de frontpage van Tweakers kunnen ze er ook wat van... want:

Winnen != kans maken op
Anoniem: 463321 @slaay23 mei 2016 13:17
Ik heb voor de lol eens de frontpage bekeken zonder blockers en zonder custom css. :| :'(
Wat ben ik blij dat ik die normaal aan heb staan. Ik begrijp je opmerking over die banners helemaal. Het is dramatischer dan ik dacht dat het zou zijn.
Wat een zee aan afleiding. Snel weer terug naar de modus waarin in enkel het nieuwsoverzicht zie.


Met Win! bedoelt men in het algemeen dat je kunt winnen ook al klopt het inderdaad strikt genomen niet.
kunnen winnen = kans maken op

[Reactie gewijzigd door Anoniem: 463321 op 24 juli 2024 20:52]

Als ik zou (kunnen) meedoen : Jullie zijn minstens 1 week te vroeg gestart met deze actie!! |:(

[Reactie gewijzigd door Dr.Jake op 24 juli 2024 20:52]

Een week? Zeg maar gerust een maand. Niet iedereen krijgt in mei vakantiegeld; ikzelf en mijn vrouw krijgen het gewoon in juni hoor :'(
En trouwens heb ik vorig jaar gemerkt dat vele (elektronica) prijzen rond deze tijd 'merkwaardig' opeens hoger uitvallen dan eerder of later dit jaar. met andere woorden : je wordt van je (vakantie)geld geplukt waar je bij staat(of in dit de gval : waar je op clickt!) ! ik wacht atijd met kopen tot midden->eind juli. Dan is er meestal een dip in de verkopen en ook de prijzen. O-)

[Reactie gewijzigd door Dr.Jake op 24 juli 2024 20:52]

Anoniem: 39993 @Dr.Jake23 mei 2016 17:08
Natuurlijk. Zelfde verhaal rond de jaarwisseling. Dat gaat al decennia zo. De consument pak je vooral op sentiment.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.