Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 72 reacties

Het Nederlandse online-tv-platform Wappzapp begint in april met een eigen streamingdienst. Klanten moeten 8 euro per maand betalen om onbeperkt te kunnen kijken naar onder meer films, kinderprogramma's en concerten.

De dienst heet Wappzapp Plus en zal waarschijnlijk werken binnen de gewone site en apps van het Nederlandse initiatief. Voor die prijs kunnen gebruikers onbeperkt films, series en concerten streamen die de dienst aanbiedt. Dat aanbod bestaat vooral uit Europese content, schrijft Nu.nl. Hollywood-films zullen daardoor bijvoorbeeld ontbreken in de dienst, in tegenstelling tot een concurrent als Netflix.

Het Nederlandse platform heeft enkele uren na het online gaan van de inschrijving rond 100 geïnteresseerden. Wappzapp claimt ongeveer een half miljoen gebruiker te hebben voor zijn gratis dienst, waarmee mensen online video van vooral Nederlandse makelij zoals van Uitzending Gemist en De Telegraaf kunnen bekijken. De dienst werkt onder meer op smartphones, tablets, Apple TV en Google Chromecast.

WappZapp

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (72)

Gaat hem niet worden als je geen Hollywood films aanbiedt en Netflix wel of denk je van wel? Hoe kan je dus denken dat je een concurrent bent als je niks aanbiedt in deze categorie films? Verder zegt deze zin ook veel : Het Nederlandse platform heeft enkele uren na het online gaan van de inschrijving rond 100 geÔnteresseerden.
Als ze echt goede europese films beschikbaar stellen kan ik mij voorstellen dat ze een niche kunnen bedienen. Zo zouden Netflix en Wappzapp prima naast ekaar kunnen bestaan. Immers de veelgehoorde klacht over netflix is dat het nederlands aanbod betreurend is toch?
Ik denk dat de meeste mensen hier op tweakers.net er blind voor zijn dat juist zij een niche zijn en dat het grote publiek juist wel zit te wachten op Europees en met name Nederlands aanbod.

B.t.w. Dat Europese aanbod, omvat dat ook aanbod van de BBC en de Britse commerciŽle zenders? Veel Brits aanbod is minstens zo goed als het Amerikaanse.
Zo te zien zijn ze wel in gesprek met de BBC en met bijvoorbeeld A-films Benelux. Maar zo even de website bekijkend lijkt het er niet heel erg op dat ze zich sterk profileren met europese films.
Ja? Is dit een fout van Tweakers of slechte communicatie van WappZapp? Beide erg slecht voor WappZapp.
Nederlands aanbod is betreurend qua quantiteit vergeleken met het Amerikaans. Maar 1/3 van wat ik tegenkom op Netflix NL is nederlandse content (Denk aan Nederlandse films en series)
"Hollywood-films zullen daardoor bijvoorbeeld ontbreken in de dienst, in tegenstelling tot een concurrent als Netflix."

Even voor de duidelijkheid: voor het filmaanbod hoef je Netflix ook niet te nemen. De paar films die er zijn, zijn wellicht ook hollywoodfilms. Maar het filmaanbod is zo mager en slecht, dat ik niet kan voorstellen dat iemand om die reden Netflix neemt. Of is iemand het hier mee oneens?

In mijn eerste maand Netflix heb ik de paar redelijke films gekeken en het toen weer opgezegd. Nu heb ik enkel weer een maand Netflix genomen voor het 2e seizoen van House of Cards. Echt een uitstekende politieke triller serie met Kevin Spacey. Het zijn meer de series die Netflix nog een beetje aantrekkelijk maken. Misschien moet ik nog wel een maandje het abbo aanhouden, omdat mijn vriendin nu verslaafd is aan een foute meidenserie :S.

[Reactie gewijzigd door Astaroth op 6 maart 2014 09:01]

Ik hoop dat zij geen problemen gaan krijgen met deze merknaam, aangezien deze nogal klinkt als WhatsApp als je haar volledig uitspreekt.

Het aanbod zal enigszins afwijken van Netflix: WappZapp moet het voornamelijk doen met Europese series, documentaires en klassieke films.

Ofwel: Wie kijkt er in godsnaam naar Europese series ''Over > Amerikaanse'' series?

Ik ga graag betalen op maandelijkse basis voor mijn dosis TV series maar deze zijn niet eens beschikbaar via (Netflix o.i.d.) en als ze beschikbaar zijn heb je het over 1 seizoen, terwijl seizoen 4 in Amerika bezig is.

No thank you very much, ik wacht nog even

[Reactie gewijzigd door Dr.Root op 6 maart 2014 08:34]

Je moet Netflix ook als een aanvulling zien. Denk aan bijv. House of Cards, natuurlijk kan je die ook downloaden.... Maar als ik met mijn vriendin op de bank zit, is het supermakkelijk om even snel een filmpje/serie op te zetten als er niets op TV is. Dan heb ik geen zin om eerst te gaan downloaden etc.

Enige waar ik stevig van baal is dat de USA content vele malen beter is dan de NL content. Ik betaal htezelfde als een Amerikaan maar ik krijg minder waar voor mijn geld.
Devroet,

Ik begrijp de notie tot het gemak, echter zal dit toch niet zo snel iets zijn voor tweakers?

Ik heb een NAS en ik heb sickbeard. Ik stel mijn downloads in en zodra er een nieuwe aflevering beschikbaar is, staat deze op mijn NAS. Ik zet mijn TV aan en met vrouwlief kan ik een heel euvre aan muziek/film of wat dan ook beluisteren of kijken, zonder hier meer dan 8 euro per maand aan kwijt te zijn (misschien is de stroom rekening iets duurder)

Nogmaals, ik begrijp het gemak! Maar het statement wat u zojuist geeft.. ''Dan heb ik geen zin om eerst te gaan downloaden'' dat kun je zelf uitfilteren! Als ik een filmpje wil hebben > couchpotato en klaar staat er zo op.

Ik zie de noodzaak niet om dergelijks abonnement af te sluiten, al helemaal niet als tweaker/techgeek zijnde.

[Reactie gewijzigd door Dr.Root op 6 maart 2014 08:49]

Sommige mensen hebben een geweten... Ik heb zelf jaren lang het hardst geroepen dat als de content industrie wil dat we minder uit illegale bron downloaden dat ze dan met goede alternatieven moeten komen. Nu is dat naar mijn mening zo en dan vind ik eigenlijk dat ik er ook gebruik van moet maken.

Welke series heb jij het overigens over waar hier 1 seizoen van beschikbaar is terwijl ze in amerika met 4 bezig zijn? Mijn ervaring is heel anders, ik ben erg onder de indruk van hoeveel en hoe snel dingen beschikbaar worden hier.
En wat betreft betere content in de VS, dat is vrij makkelijk op te lossen met diensten als media hint, of als je een smart tv oid gebruikt het instellen van een andere DNS server. Zelf heb ik media hint echter zo goed als altijd uit staan omdat het Nederlandse aanbod al zoveel meer biedt dan waar ik ooit tijd voor zal hebben om te kijken. Het enige dat ik echt kan zeggen dat ik enigszins mis is de Anime sectie, daar heeft de VS heel veel in staan terwijl het hier niet eens bestaat.

[Reactie gewijzigd door Finraziel op 6 maart 2014 09:07]

Ik heb ook een geweten, echter ga ik niet voor producten betalen die mijn behoefte(n) niet vervullen.

Jij hebt het over goede alternatieven, ik heb het over ''behoefte'' zijn 2 erg verschillende factoren. Ik begrijp hier dan ook wel uit dat het aan jouw geweten ging vreten. Aan mijn geweten vreet het zeker niet, aangezien ze hetgeen wat ik wil niet kunnen leveren. Dan haal ik het op een andere manier ;)
Als het je behoefte niet vervult waarom download je het dan?

edit:typo

OT: Ik ben het eens met het sentiment hier, downloaden is best wel okee als je moeilijk tot niet aan series of muziek kan komen. Maar op het moment dat die media tegen schappelijke prijzen legaal benaderbaar is dan vervallen de excuses eigenlijk wel.

Daarnaast, zo langzamerhand kan ik mijn tv/radio abo van Ziggo wel laten vervallen aangezien alle content op een of andere manier legaal gestreamed kan worden. Onder de streep betaal ik dan §19.98 voor Google Music en Netflix ipv §17.95 aan Ziggo. Kost me dus praktisch niets meer

[Reactie gewijzigd door oef! op 6 maart 2014 09:51]

Ik heb helaas slecht nieuws voor je oef! Bij UPC kun je het tv gedeelte niet laten vallen (ik zou dat direct doen als het kon). Kans groot dat het nieuwe Ziggo van UPC dat ook gaat doen..
In mijn geval geen probleem; ik neem alleen tv van ze af, internet is glas.
Het was ook niet direct mijn bedoeling jou te beschuldigen van het niet hebben van een geweten, net als dat het "aan mijn geweten vreten" ook overdreven is. Ik vind gewoon dat als het redelijkerwijs mogelijk is dat ik mijn aandeel bij moet dragen.

Wat betreft jouw behoefte, je kunt je afvragen in hoeverre je jouw eigen behoefte zelf creŽert. Waarom voldoet het huidige aanbod niet voor jou? Je hebt niet geantwoord op welke series volgens jou dan zo enorm achter lopen, maar ze lopen inderdaad wel wat achter.
Goed, stel dat je per se altijd precies de series wil hebben die jij wil en je wil ze onmiddelijk zien zodra ze ergens op de wereld ook maar te zien geweest zijn. Ben je dan niet onredelijk in je eisen? Ik kan ook wel stellen dat ik graag in een lamborghini zou rijden, dat is dus mijn behoefte, dus ik steel er maar een want dat is de enige manier waarin ik in die behoefte kan voorzien. Die behoefte is echter onredelijk en daarom ben ik in de praktijk zeer tevreden met mijn wat oudere opel zafira.

Begrijp me overigens niet verkeerd, ik zeg niet dat downloaden gelijk staat aan stelen, maar het is de makkelijkste vergelijking. Jij hebt een bepaalde behoefte waar je niet via volledig legale wegen aan kunt voldoen, dus overschrijd je een bepaalde drempel om er toch aan te voldoen. Jij vindt die drempel laag genoeg om dat te doen blijkbaar, ik zie het ook niet als onoverkomelijk maar vind het voor mezelf ook goed genoeg om netflix te gebruiken en mijn steentje bij te dragen.

Verder is het wel zeker zo dat het downloaden van series wat jij promote tot inkomstenderving leidt. Je kunt wel stellen dat netflix (of een willekeurige andere dienst natuurlijk) niet in jouw behoefte voorziet, maar als jij niet de mogelijkheid zou hebben om door downloaden in die behoefte te voorzien, dan zou je nog steeds een behoefte tot entertainment hebben. Doordat je dan niet aan die behoefte kunt voldoen op de manier die jij wil zul je je standaard verlagen en dan ga je mogelijk wel betalen voor de content die je wil consumeren. Misschien jij niet, misschien zou jij dan met een dual tuner PVR of zo programma's op gaan nemen, maar gemiddeld genomen zouden veel mensen dan toch gaan betalen, en dus zouden content eigenaren meer geld krijgen.
Als er geen ander alternatief was geweest, had ik zeker voor Netflix / Videoland gekozen. Zoals ik vroeger altijd mijn DVD'tjes huurde, omdat het gewoonweg makkelijker was dan het downloaden en het branden op DVD roms.

Als het downloaden er niet was, had de standaard anders gelegen. Als mijn vader een meisje was. Had ik er hoogstwaarschijnlijk niet geweest.
Ik heb eenzelfde setup thuis, echter wordt die alleen voor content gebruikt die ik niet op een legale, makkelijke manier kan kijken. Netflix en google music zijn voor mij fantastische diensten. Vooral dat ze aantonen wel voor weinig (relatief) veel kunnen bieden. Hoe meer mensen dit steunen, hoe beter het gaat worden ook. Daar heeft wel of geen tweaker zijn imo niets mee te maken.

(edit: 2 typos)

[Reactie gewijzigd door localjoost.nl op 6 maart 2014 09:30]

Bij mij precies hetzelfde, ik heb Spotify en Netflix. Hiermee voorzie ik voor 75% in mijn behoeftes. Die overige 25% download ik. Voornamelijk eigenlijk alleen USA series (Breaking Bad, Dexter etc.) en de nieuwste films. Vaak zie ik ook de echte leuke nieuwe films nog in de bioscoop ook.

Dus veel legaler kan ik niet bezig zijn als ik aan mijn behoeftes wil voorzien.
Breaking Bad en Dexter staan op de NL netflix ;) - bij mij wel hetzelfde overigens, toen ik dat keek was er nog geen netflix in Nederland (via, de Nederlandse netflix dan)
Helemaal mee eens. het is juist grappig te zien dat sommige figuren hier helemaal nat worden van de gedachten dat ze echte tweakers zijn. met hun nasje van een paar duizend euro 24/7 series binnen halen en muziek cd's downloaden. terwijl ik in de auto met 1 druk op de knop de nieuwste muziek kan beluisteren met spotify zonder daar ook maar iets voor te hebben moeten downloaden. Zelfde geldt voor netflix.

Ik ben er altijd op tegen geweest maar misschien moeten ze heel die download onzin inderdaad maar eens illegaal maken. Dat kortzichtige gedoe met "je bent pas een tweakers als je lekker de hele dag content gaat zitten downloaden op je nasje" ben ik wel beu eigenlijk.

Vervolgens kijken ze wel tv waarvan ze gemiddeld iedere avond anderhalf uur reclame kijken.

Ik heb er geen problemen mee om 8 euro per maand te betalen voor gewoon een goede dienst die als maar beter wordt en nog het belangrijkste... zonder reclame en in goede kwaliteit.

En wat is nu nog 8 euro tegenwoordig?

[Reactie gewijzigd door sygys op 6 maart 2014 09:27]

Hier hetzelfde. Wat mij betreft waren de nieuwsgroepen een uitkomst om dat te vinden wat ik elders niet of tegen hogere kosten kon vinden.
Met Netflix en Spotify zijn er zeer goede alternatieven, en het aantal neemt toe. Ik heb beide, en heb mijn nieuwsgroepen abbo omgezet naar een 10GB prepaid. Die ik amper nog gebruik.

Wat betreft je opmerkingen over het NASje. Heb ik ook. Maar onlangs ook geconstateerd dat daar 80% van weggegooid kan worden zonder dat we het missen. Dat ga ik op een regenachtige dag ook doen. Wat blijft is mijn muziekcollectie, en wat films die ik op Netflix nog niet ben tegengekomen.

In het algemeen vind ik dat we nu op een keerpunt zijn aangekomen. Er zijn betaalbare, goede alternatieven. Dus laten we het downloaden van muziek en films via nieuwsgroepen en torrents gaan verbieden. En onze energie steken in de legale alternatieven, waardoor die in kwaliteit toenemen. Met wat marktwerking gaat de prijs naar een eurotje of 5 en kun je voor 2 tientjes meer dan genoeg content binnenhalen.

Daar kan iedere consument van meeprofiteren.
Wat betaal je voor je nieuwsgroepen dienst?
Precies!.. het lijkt erop dat veel mensen dat vergeten..
Ik heb een 30 dollar abo bij Giganews + een 200mbit lijntje bij UPC om mijn downloadbehoefte te bevredigen.. Nu ik Netflix heb denk ik er sterk over om giganews eruit te doen en mijn lijn te downgraden naar een 120mbit (of misschien zelfs lager) abo.

Dit zou een besparing opleveren van een euro of 25 per maand, moet ik natuurlijk wel eerlijk zijn en zeggen dat je op netflix lang niet alles kan krijgen wat je op de nieuwsgroepen vind...

Wat me ook steeds meer tegen begint te staan is het vinden van een juiste versie van een film/serie op de newsgroups.. en niet met Wit-Russische ondertitels.. of out of sync vanaf de helft van de film.. of password protected.. of weet ik het..

on topic:

Ik ben alleen maar blij met meer concurrentie op het streaming tv front.. ik ben bang dat deze specifieke dienst het heel zwaar zal krijgen.. maar goed. we zullen zien! ik ben er klaar voor.
Vergeet niet dat netflix hier pas net komt kijken... Hoe meer mensen de dienst afnemen hoe beter dit is voor de content.

Daarnaast was de EU toch bezig met het licentie beheer te vereenvoudigen waardoor het makkelijker wordt om content aan te bieden (contracten af te sluiten) voor services als netflix. Ik had er iets over gehoord.
Goedkoper abonnement voor een nieuwsgroep + goedkoper abonnement voor internet + netflix. Die dingen die je niet bij netflix kunt vinden kun je dan alsnog downloaden, alleen dan iets langzamer...

ik betaal §15 voor mijn nieuwsgroep en heb maar een 6Mb ADSL lijntje liggen. Netflix is voor mij wel veel makkelijker...

---

Deze nieuwe dienst gaat het niet maken, met alleen maar Europees materiaal. Het wordt gewoon tijd voor een dienst die gewoon alles heeft!
Ik heb het in combinatie met raspberry. XBMC bied mij hier de mogelijkheid voor automatisch ondertitelings en dit werkt voor films prima.
Voor series gebruik 1channel wat prima werkt. Het kost mij wel ťťn minuut langer om een serie op te starten maar vind het acceptable aangezien mij dit zeer veel schijfruimte bespaart.
Behalve het 'legaal' zijn natuurlijk.. ;)

jaja, ik snap, downloaden is niet illegaal en jaja, niet elke download is een gemiste verkoop.. maar toch... :)
Maakt het niets minder legaal ;) Moreel gezien is een ander verhaal
Moreel gezien maakt het veel goed als ik aan de RIAA tactieken denk die het leven van mensen ruÔneerd met mega boetes.
En specifiek voor Nederland: De vercriminalisering die brein en de thuiskopie heffing maken het moreel erg dragelijk om te downloaden.

De mogelijkheid om een kopie te maken wordt erg tegen gewerkt, daarnaast ben je bij downloaden ook meteen van die irritante (niet doorspoelbare) voor stukjes af
Dus omdat iemand anders bij een ander iets doet wat moreel gezien niet kan, is het moreel gezien verantwoord om het zelf ook lekker te doen? Jij bent zeker het type wanneer iedereen de winkel ineens overvalt dat je zelf lekker ook mee doet? Helaas is de wereld gevuld met mensen die zo denken.

Doe een ander niet aan wat je ook niet wilt dat jou overkomt.
Als ik mensen gelukkig kan maken met het delen van 'entertainment' (muziek en video) zou ik dat doen (als het legaal zou zijn dan).

Het verschil tussen het legaal downloaden van muziek en het leegroven van een winkel is toch net even te groot om het moreel acceptabel te vinden.

Mijn motivatie om muziek en video de downloaden komt voor een groot deel voort uit de acties vanuit de entertainment industrie. (Actie -> reactie)
@Devroet
Probleem is dat content aangepast (subtitles) moet worden voor de Nederlandse/ Europese content. Ik merk wel dat ze de content best wel uitbreiden, dit gaat niet (super) hard, maar wel gestaag door, ik verwacht ook niet dat het jaren duurt voordat we (bijna) gelijke content hebben.
Op Bierdopje stonden soms een halve dag na uitzending in de VS al, zelf vertaalde, Nederlandse ondertitels. Dan lijkt me niet dat ondertitels de reden is dat Netflix meerdere seizoenen (= jaren) soms achterloopt. Netflix originals staan wel gelijk met de VS online.

Er heeft ook een interview op Tweakers gestaan met de CEO van Netflix waarin hij aangeeft voor de rechten tegen RTL en SBS op te moeten bieden. En dat je pas meer geld krijgt bij meer gebruikers maar die pas in grote getalen komen als er meer content is.
Mee eens hoor, ik zeg ook niet dat het een geldige reden is, maar zoiets kost wel tijd. Bij de originals nemen ze die subtitles gelijk mee. Zelf vertaalde versies zullen ze bij Netflix niet willen lijkt me, ik heb daar ook kwaliitatief enorm slechte vertalingen tussen gezien, die (zo lijkt het) soms bijna letterlijk zijn vertaald, waardoor nuances volledig weg zijn, of bepaalde stukken niet goed te volgen zijn. (Ik lees ze zelf praktisch niet, of niet bewust omdat ik Engels prima versta, maar als ze er staan zijn er toch vaak wel rare/ slechte vertalingen uit te halen)

Daarnaast is het natuurlijk vooral een financiŽle/ rechten kwestie, waarbij "nieuwe seizoenen" van goede (populaire) series vooral heel duur zijn en oudere seizoenen goedkoper.
Zo zijn er meer merknamen te noemen welke hier stevig op lijken:
Eurosport's Watts Zap, bijvoorbeeld.

Fonetisch klinkt het bijna hetzelfde als Whatsapp.
Er zijn anders heel goede series... Borgen bijvoorbeeld. En ze hebben ook een deal met A-Film, die toch wel een aantal grote films in zijn collectie heeft.
Ik hoop dat zij geen problemen gaan krijgen met deze merknaam, aangezien deze nogal klinkt als WhatsApp als je haar volledig uitspreekt.
Zou je het dan uitspreken als wapsap, wapsep of als wepsep? Weg zap lijkt me het beste. :+
Ik hoop dat zij geen problemen gaan krijgen met deze merknaam, aangezien deze nogal klinkt als WhatsApp als je haar volledig uitspreekt.
Sterker nog, mijn moeder noemt WhatsApp zo.
Concerten is wel iets wat ik mis bij Netflix, als dat nu een grote collectie wordt is het leuk voor naast Netflix.

Hoewel, met bv een Apple TV en Youtube heb je ook al een enorme collectie concerten tot je beschikking.

[Reactie gewijzigd door hjs op 6 maart 2014 08:36]

Als je Netflix op Amerikaans instelt heb je die wel. Moet je wel even met je DNS settings aan de slag.
Is er al een mogelijkheid om de content van beide te krijgen? Dus met ondertitels voor vriendunlief, en us content voor mij?
Engelese ondertitels wel ;) Maar USA content kun je niet kijken met NL subs.
Dat snap ik ;) het ging er meer om dat ik op zoek was naar een best of both worlds oplossing. Misschien dat ik voor een optie ga zoals Bolke de beer hieronder verteld. Alleen dan zonder apple tv en ipad.
Ja dat kan!! Ik heb een Amerikaans abo en kijk via de Apple TV (met DNS hack) naar Amerikaanse content, echter, als ik inlog op mijn iPad krijg ik gewoon het Nederlandse aanbod te zien en via iPad kan je deze gewoon naar de Apple TV streamen, inclusief Nederlandse ondertitels.
En zo ben je nog goedkoper uit ook, want een USA abo is omgerekend ongeveer 6 euro.
Ja maar hij wil geloof ik de US content met NL ondertiteling :)

Edit: Laatmaar niet goed gelezen

[Reactie gewijzigd door poor Leno op 6 maart 2014 09:56]

Misschien niet in Nederland beschikbaar (Kan ik nu even niet checken), maar Netflix heeft wel een hele lading concerten online staan.
http://dvd.netflix.com/SubGenreList/Must-See_Concerts/2364
Tjonge, echt een mooie lijst.
Echt jammer dat dat niet vanuit NL te zien is :(
Alweer een? Er is zoveel van dit soort diensten en eigenlijk is het allemaal hetzelfde met een andere naam.
Net als supermarkten eigenlijk, of tankstations, of tv zenders of telefoonproviders of internetaanbieders , is dat slecht? nee. dat is goed! als bijvoorbeeld netflix de enige in zijn soort zou zijn, dan zou de noodzaak tot innovatie en nadenken over je prijzen, nihil zijn.
De beste series en films komen vaak niet uit europa, vraag me af wie er naast netflix deze dienst af zal wegen. Als je de keus tussen beide moet maken is voor mij toch snel de keus gemaakt.
Dat is een kwestie van smaak. Bij de BBC en in ScandinaviŽ hebben ze hoge kwaliteit series en films. De meest populaire komen inderdaad uit Amerika.
Als je kijkt op de website van deze nieuwe service, staan er wel degelijk Hollywood films bij, zoals Kick-Ass, Million Dollar Baby, Moon en A Seperation. Niet zo'n goed aanbod als Netflix, maar ze hebben Hollywood producties.

Daarnaast kost de service als je je nu aanmeldt 4,99 euro per maand voor de rest van je lidmaatschap, dus geen 8 euro. Scheelt toch weer 36 euro op jaarbasis en maakt het direct goedkoper dan Netflix.

[Reactie gewijzigd door Xiaoyao op 6 maart 2014 08:58]

Ja? Is dit een fout van Tweakers of slechte communicatie van WappZapp? Beide erg slecht voor WappZapp. Kick-Ass is bijvoorbeeld een top film.
Cool! Ik ben hier heel benieuwd naar. Netflix is voor mij ondertussen Netnix. In ieder geval gaaf dat een Nederlandse startup dit avontuur durft aan te gaan. Nu nog even afwachten of het echt een succes gaat worden.
Nou, als je netflix netnix vindt, dan vindt je dit al helemaaaaaaal niets...
Denk zelf dan ook dat het een kort leven zal hebben als betaalde dienst, want 8 euro per maand voor die paar europese series/films is een boel geld, het aanbod zal nooit zo groot zijn als die van netflix (welke overigens ook een zwik europese series en films heeft)..
Als je een smart TV hebt, kun je beter Netflix nemen denk ik. De apps op de Smart TV's van tegenwoordig kunnen al 80% van de content tonen die Wappzapp aanbiedt.
Het zou beter zijn als er een dienst zou zijn die begrijpt wat de nederlandse klant verwacht van tv kijken en dat ook kan uitzenden.

Te denken aan alles wat in de bioscoop heeft gedraaid en in de gemiddelde videotheek ligt met daarnaast de series die de gemiddelde nederlanden boeit.

Al ben ik mij er van bewust dat het allemaal om rechten draait en het dus moeilijk te bewerkstelligen is.
http://wappzapp.tv/#section-posters
Onbewust (?) grappig foutje op die website: Telegraf TV

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True