Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 23 reacties
Bron: Unreal Universe

Unreal Universe heeft een 23 kilometer lange lijst neer gemikt met alle fixes die in UT 401 weggepetst worden. Goeie ouwe Epic style:

The guys at Epic sent me the fix list for the upcoming update (ver 401) for Unreal Tournament. They say the patch should be released around Monday. The update comes in at 3.5 megs, in case you were wondering. Check out the fixes, changes and improvements:

Bug fixes:
  • D3D detection works properly
  • removed log warnings for players ghosting out of the level
  • fixed saving last start spot for players
  • timemessage sounds play correctly if viewing another player
  • don't allow spaces in names when using console name or setname commands
  • suicide can now end overtime of tied game
  • fixed stuck animation if killed while coming out of feign death
  • no connect time on team scoreboards in single player
  • attach decals in post begin play when zone is properly set
  • fixed player sounds appearing to change location when using 3d sound
  • turn fog off by default for D3D - was causing texture thrashing w/ D3D drivers
  • fixed CTF-coret alternate path problems
  • fixed guided warhead blowing up if no client response with 300 msec after spawning
  • players can no longer switch to illegal team if server is full and force
  • team balance set
  • fixed bots not always playing take hit sounds
  • don't kill spectators in the pressure chamber!!!


Server performance improvements:
  • Don't replicate actor properties of GameReplicationInfo
  • Don't replicate actor properties of ZoneInfo
  • Less frequent visibility checks for currently relevant actors
  • don't keep checking visibility of optional effects
  • less frequent checks for temporary actors after 0.2 seconds
  • reduced playerreplicationinfo update frequency from 5/sec to 4/sec
  • inventory class-specific scripted replication only done if bNetOwner
  • native replication for weapon, pickup, levelinfo, and ammo classes
  • don't spawn decals on dedicated server
  • don't spawn non-replicated effects actors on dedicated server
  • sort static actors so can ignore non replicated static actors when
  • testing for replication


New features:
  • added flesh hit sound to bullets
  • automatic path builder (documented in updated UT_AI.htm)
  • postnetbeginplay() called for actors spawned on network clients
  • Pawns use PostNetBeginPlay() to make sure they have a valid skin and mesh
  • improved D3D texture pool allocation when world and actor texture detail is medium
  • Pawns add momentum to velocity after effects of damage mutator
  • Optional package downloading implemented.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (23)

tering gisteren gekocht en nu al een lijst met bugfixes..
wat een gezeik draait bij mij perfect UT roels
Yez, net ff UT gespeeld, wat roelt dat spel zeg! Vooral de sniper is cool!! :) :) :)
Blijft ergelijk die bugs in unreal en unreal tournament.

De bugs in unreal zullen dus nooit meer gefixed worden :( . Hopelijk worden wel alle bugs uit UT gehaald, want dat is best een gaaf spel.
hoe zoem je in en uit met die sniper?? :)
rechtermuis...
hahahah.. update doen en weg crack ? bah...
Bij dixons (hier in utrecht)lag hij nog niet weet iemand wel waar hier in utrecht
Die patch is hard nodig!. Ik word gek van de texture fouten en de performance zuigt ook.
Misschien ligt het aan de drivers voor m'n geforce (3.48), maar geen enkel ander spel heeft hier last van.
Ik had alleen last van verkeerde textures in D3D als ik niet high quakity textures gebruikte. Misschien een tussentijdse oplossong tot na de patch?
Ik weet niet Roger maar bij mij doet ie het prima op m'n Creative Geforce . De laatste officiele Creative drivers draai ik nu dus niet die unofficial van gisteren of eergisteren . Ik weet niet op welke versie ze gebaseerd zijn .

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True