Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

nVidia GeForce interview

Bjorn3D.com heeft een interview gepost met Dwight Diercks, software mannetje van nVidia. Hier een vraag over hardware texture compression support in de GeForce:

Q12: Let's clear up one debate that has been raging on the net. Does the GeForce256 support hardware texture compression (S3's in Dx) or is it done via software?

Man, this rumor seems to be gathering momentum. Let's nip it in the bud once and for all. GeForce256 is able to render directly from DXTC compressed textures in either AGP or local memory. This operation is done directly in hardware, without an intermediate decompression stage decompressed textures are not stored in either AGP or local memory.

Door

Architect

0 Linkedin Google+

Bron: Bjorn3D.com

Lees meer

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*