Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Meer Unreal 221 info

Door , 0 reacties, bron: Voodooextreme •

Billy van Voodoo Extreme heeft een mailtje gedropt bij Tim Sweeney van Epic Megagames over Unreal 221:

With all of the poop flying around lately on the upcoming Unreal 221, I decided to ask The Man (no, not Wayne Newton), Tim Sweeney, if this is more than just a bug patch (as previously noted).  Here's what he had to say:

<<<The fuss that Brandon was making online is about the improved TNT OpenGL support, which flies at 800x600 and is playable at 1280x1024.  Hopefully this will carry over to other cards, as I spend time testing and tweaking for all of them.

On the record, I must say that OpenGL kicks ass!  Now that 3D card drivers are stabilizing, it's really an awesome API to work with.

Door Femme Taken

Architect

13-01-1999 • 16:31

0 Linkedin Google+

Bron: Voodooextreme

Lees meer

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*