Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: C|Net Gamecenter.com

Gamecenter.com heeft het tweede deel van hun nVidia interview online gezet. Hier een belangrijke vraag, met een voorspelbaar antwoord:

GC: Let's postulate that around the holiday season, users can buy a GeForce with geometry acceleration, or a product that has considerably higher fill rate, but no geometry processing. Which should they buy, and why?

DK: It depends on what they like to do. If they want to play the leading-edge games, they're going to need geometry processing because a lot of the games coming out during the next 6 months are going to be pushing significantly higher levels of geometry. We've been working with about 20 developers for about a year to develop either custom versions or configuration options in games to provide up to 10 times the geometry of last year's games.

Without a GeForce-class product, you will not be able to play those games with those geometry options turned on. It's very clear that for characters and for model detail, there is a night-and-day difference with more geometry [than with less geometry]. Pushing resolution one notch [higher] is definitely better but it's not a night-and-day kind of difference.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True